شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

کشته شدن دومین عضو سپاه در اصفهان- سپاه می‌گوید دلیل کشته شدنشان «نشت گاز» بود

روز پنج‌شنبه ۷ شهریور ماه، خبرگزاری تسنیم، وابسته به سپاه پاسداران اعلام کرد شمار کشته‌های «حادثه نشت گاز» در یکی از مراکز سپاه پاسداران در اصفهان به دو نفر افزایش یافته است.

شامگاه چهارشنبه ۶ شهریور ماه، خبرگزاری فارس، دیگر رسانه وابسته به سپاه به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان اعلام کرد که در یک کارگاه از مراکز سپاه در استان اصفهان بر اثر نشت گاز، یک نفر کشته و ۱۰ نفر مصدوم شدند.

هویت نخستین کشته این رویداد، سروان پاسدار مجتبی نظری از شهر قهدریجان اعلام شده بود و دومین کشته این رویداد هم سرهنگ دوم پاسدار مختار مرشدی از شهرستان فریدونشهر است.

سپاه پاسداران در مورد جزئیات این رویداد اطلاعات بیشتری منتشر نکرده است و مشخص نیست که نشت چه نوع گازی سبب کشته شدن این افراد شده است. همچنین با توجه به تنش‌های کم‌سابقه میان ایران و اسرائیل پس از ترور اسماعیل هنیه در تهران گمانه‌زنی‌هایی در مورد امکان بروز خرابکاری در این مرکز وابسته به سپاه منتشر شده است.

مراکز نظامی سپاه در اصفهان علاوه بر آنکه در حلقه اول حفاظت از مراکز هسته‌ای ایران قرار دارند، مشتمل بر کارگاه‌هایی است که پهپادهای انتحاری ایرانی از جمله شاهد ۱۳۶ در آن‌جا تولید می‌شود.

https://akhbar-rooz.com/?p=249177 لينک کوتاه

4 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x