پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی ایران‌پژوهی معاصر در دانشگاه گوته فرانکفورت

فرانکفورت، آلمان – دانشگاه ایران آکادمیا با افتخار برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی ایران‌پژوهی معاصر را در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و۲۳ اوت ۲۰۲۴ در دانشگاه گوته در شهر فرانکفورت، آلمان به اطلاع علاقمندان می‌رساند.

این کنفرانس میزبان اساتید ایران آکادمیا، دیگر اساتید برجسته ایرانی و بین المللی و طیف وسیعی از پژوهشگران جوان، جهت ارائه نتایج تازه‌ترین پژوهشهای آنها در حوزه ایران و منطقه خواهد بود. این گفتگوها طی دو روز به دو زبان فارسی و انگلیسی و با شرکت حدود ۱۵۰ سخنران در بیش از ۵۰ پنل، پنج جلسه عمومی، و همراه با نمایشگاه‌‌ آثار هنری، نمایشگاه کتاب و نمایش کلکسیون‌های تاریخی انجام می‌شود و بطور موازی در شش سالن کنفرانس و دو سالن نمایشگاه، در ساختمان اصلی دانشگاه گوته فرانکفورت برگزار خواهند شد.

کنفرانس بین‌المللی ایران‌پژوهی معاصر موضوعات متنوعی را از جمله در حوزه‌های جامعه‌شناسی، روانشناسی، اقتصاد سیاسی، فلسفه سیاسی، آموزش،‌ سلامت، محیط زیست، رسانه، حقوق، روابط بین‌الملل، موسیقی‌، هنر، هوش مصنوعی و بسیاری موضوعات دیگر پوشش خواهد داد.

این رویداد با سخنرانی شهردار پیشین فرانکفورت، دکتر نرگس اسکندری-گرونبرگ، افتتاح خواهد شد و میزبان سخنرانان کلیدی همچون پروفسور کریما بنون استاد حقوق بین‌الملل دانشگاه میشیگان و پروفسور کریستف منکه استاد فلسفه دانشگاه گوته فرانکفورت و دیگر اساتید برجسته خواهد بود.

ثبت‌نام کنفرانس

شرکت در کنفرانس رایگان اما ثبت نام الزامی است. جهت ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر در مورد برنامه،‌سخنرانان به سایت رسمی کنفرانس در لینک زیر مراجعه کنید.

https://iranacademia.com/icci-2024

https://akhbar-rooz.com/?p=247856 لينک کوتاه

3 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x