جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

بیش از یک سال بلاتکلیفی؛ تداوم بازداشت وریشه مرادی در زندان اوین

وریشه مرادی، متهم سیاسی بیش از سه ماه است که به دستور قاضی ابوالقاسم صلواتی از برقراری تماس تلفنی و ملاقات با خانواده محروم مانده است. خانم مرادی که به بغی متهم است با گذشت بیش از یک سال از زمان دستگیری، کماکان به صورت بلاتکلیف در زندان اوین بسر میبرد.

بر اساس اطلاعات دریافتی هرانا، خانم مرادی، ۳۷۸ روز را به صورت بلاتکلیف در زندان اوین در بازداشت سپری کرده است. وی بیش از سه ماه است که به دستور قاضی ابوالقاسم صلواتی، رئیس شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب تهران از ملاقات و امکان برقراری تماس تلفنی با خانواده محروم شده و کماکان با این محرومیت ها مواجه است.

وریشه مرادی در تاریخ دهم مردادماه ۱۴۰۲، توسط نیروهای امنیتی در حومه سنندج بازداشت شد. وی نهایتا در تاریخ پنجم دی ماه ۱۴۰۲، با اتمام مراحل بازجویی از بازداشتگاه وزارت اطلاعات موسوم به بند ۲۰۹ زندان اوین به بند زنان این زندان منتقل شد.

اولین جلسه رسیدگی به اتهامات وریشه مرادی در تاریخ بیست و هفتم خردادماه، در شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی از بابت اتهامات بغی و عضویت در یکی از گروه های اپوزیسیون مخالف نظام برگزار شده بود.

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات  این متهم سیاسی در تاریخ چهاردهم مردادماه، به دلیل عدم حضور خانم مرادی در شعبه قضایی مذکور برگزار نشد.

این متهم سیاسی از اواسط اردیبهشت ماه سال جاری به دستور قاضی ابوالقاسم صلواتی، رئیس شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب تهران از ملاقات و امکان برقراری تماس تلفنی با خانواده و وکیل محروم شده بود.

https://akhbar-rooz.com/?p=247803 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x