جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

تجلیل رسول خادم از فرزند قهرمان طبقه کارگر سعید اسماعیلی

رسول خادم، اسطوره کشتی ایران و قهرمان پیشین جهان و المپیک، با انتشار تصویری از سعید اسماعیلی، قهرمان المپیک پاریس، پست اینستاگرامی او را ستود و نوشت: «او قلب مهربان و دل سوخته و دست‌های پینه‌بسته قشر کارگر را به خوشایندی سیاسیون و اصحاب قدرت ترجیح داد. نامش سعید اسماعیلی است. بیست و یک سال بیشتر ندارد. با نان کارگری بزرگ شده و خودش هم کارگری کرده است. وقتی بر بالاترین سکوی قهرمانی در دنیای ورزش در المپیک ایستاد، خاستگاه اجتماعی و طبقاتی خودش را فراموش نکرد. مدالش را به مردم تقدیم کرد. به مردمی که صاحبان اصلی بیت‌المالی هستند که برای قهرمانی او، از آن مال هزینه شده است.

او در ادامه متنش تاکید نمود؛ تقدیم ویژه به قشر کارگر جامعه. بزرگی به سن و سال نیست.»


سعید اسماعیلی بعد از قهرمانی در المپیک در اینستاگرام خود نوشت:

با سلام خدمت مردم عزیزم ایران
حضور در المپیک پاریس و کسب خوش رنگ ترین مدال این آوردگاه بدون شک بدون حمایت بی دریغ شما مردم با عزت و شریف ممکن و میسر نبود.
این مدال را همانگونه که در مصاحبه بعد از فینال هم اظهار داشتم به مردم گرانمایه ایران و علی الخصوص قشر زحمت کش کارگر که شبانه روز از جان برای خانواده خود مایه میگذارند و من آن را بعنوان فرزند یک کارگر با تمام وجود احساس کردم تقدیم می‌نمایم.

از صمیم قلب و با تمام وجودم قدردان محبت همه عزیزانی هستم که از آغاز مسیر پرتلاطم کشتی ام تا به امروز یار و یاور من بودند.

سعید اسماعیلی
بماند به یادگار ؛ مردادماه ۱۴۰۳

https://akhbar-rooz.com/?p=247714 لينک کوتاه

5 6 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x