یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

نامه به شهردار فرایبورگ، خواهرخوانده اصفهان

در اصفهان٬ شهر خواهر خوانده فرایبورگ که شما شهردار آن هستید٬ زندانیان سیاسی خانم مریم محرابی و برادر ایشان٬ محمود محرابی٬ توماج صالحی٬ حشمت الله طبرزدی و ده‌ها تن از آزادی خواهان دیگر و اقلیتهای مذهبی مانند بهاییان به طور گسترده شکنجه شده و به تدریج در زندان به قتل رسیده یا اعدام می‌شوند.

چند روز پیش٬ در تاریخ ۳۱ یولی ۲۰۲۴ یک زندانی به نام کاظم تدریجی در زندان اصفهان به دار آویخته شد.

خانم ماهان٬ خواهر مریم و محمود و همه خانواده‌ محرابی و دوستانشان در اصفهان بسیار نگران هستند. حتما ویدئوی دادخواهی تکان دهنده خانم ماهان را با چشمان گریان که در دستانش عکس‌های مریم و محمود محرابی را برای نجات جان آنان نشان می‌دهد در رسانه‌های اجتماعی دیده‌اید. ای کاش این ویدئو خانم ماهان را شهروندان انساندوست فرایبورگ که بسیار نگران نقض حقوق بشر در اصفهان و ایران هستند٬ می‌دیدند.

رژیم آخوندها در ایران بسیار ضعیف شده و در افکار عمومی آلمان و فرایبورگ بسیار منزوی است. زمان پایان دادن به سیاست مماشات فرا رسیده است.

آقای مارتین هورن، لطفا اقدام کنید. ادامه خواهرخواندگی فرایبورگ با اصفهان را مستقیما منوط به آزادی فوری خواهر و برادر مریم و محمود محرابی و دیگر زندانیان سیاسی اصفهان کنید! دفاع از حقوق بشر٬ وظیفه دموکراتیک شماست.

دکتر کاظم موسوی

برلین٬ ۷ آگوست ۲۰۲۴

https://akhbar-rooz.com/?p=247437 لينک کوتاه

2.6 5 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x