پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

برگزاری دهمین کنگره جهانی سازمان آموزش بین‌الملل از هشتم تا دوازدهم مردادماه در بوینس‌آیرس آرژانتین

دهمین کنگره‌ی جهانی آموزش بین‌الملل در بوینس آیرس، آرژانتین برگزار شد. در این کنگره نمایندگانی از ۱۷۸کشور که به نمایندگی از ۳۲ میلیون عضو که صدای معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در سراسر جهان با همراهی با “رشد اتحادیه‌های ما، ارتقای حرفه‌‌ای، دفاع از دموکراسی” شرکت داشتند.

کنگره جهانی آموزش بین‌الملل عالی‌ترین نهاد تصمیم‌گیری آموزش بین‌المللی است. کنگره جهانی سیاست‌ها، اصول عمل، برنامه و بودجه‌ی سازمان را تعیین می‌کند و رئیس‌جمهور، معاونان و دبیرکل و همچنین سایر اعضای هیئت اجرایی آموزش بین‌الملل را انتخاب می‌کند. کنگره جهانی متشکل از نمایندگانی است که توسط سازمان‌های عضو آن معرفی شده و نماینده‌ی آن‌ها هستند.

شیوا عاملی‌راد، نماینده‌ی روابط بین‌الملل شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، به نمایندگی از معلمان ایران در این کنفرانس شرکت داشت و صدای معلمان ایران را به گوش نمایندگان اتحادیه‌های آموزش و پرورش سایر کشورها رساند.

«آموزش بین‌المللی» یک اتحادیه جهانی است که سازمان‌های معلمان و سایر کارکنان آموزش و پرورش را در سراسر جهان گرد هم می‌آورد و از طریق ۳۸۳ سازمان عضو، بیش از ۳۲ میلیون معلم و کادر آموزشی را در ۱۷۸ کشور نمایندگی می‌کند.

این اتحادیه در معرفی خود فعالیتش را در زمینه «آموزش باکیفیت برای همگان» و «رساندن صدای معلمان در سراسر جهان» تعریف کرده و تأکید کرده است: «ما صدای معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در سراسر جهان هستیم.»

https://akhbar-rooz.com/?p=247311 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x