پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

اسماعیل هنیه در اینجا کشته شد


عکسی که روز چهارشنبه در تلگرام و در میان مقامات ایرانی دست به دست می‌شود، ساختمانی آسیب دیده در شمال تهران را نشان می‌دهد که گفته می شود اسماعیل هنیه در آن کشته شده است.

به گفته یک مقام ایرانی که این تصویر را با نیویورک تایمز به اشتراک گذاشته است، این ساختمان آسیب دیده در تهران محل کشته شدن اسماعیل هنیه، رهبر ارشد حماس در روز چهارشنبه است.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد کشته شدن هنیه در تهران وجود ندارد. اگرچه ایران و حماس کشته شدن وی را اعلام و اسرائیل را به این قتل متهم کردند، اما جزئیات کمی در مورد آنچه روی داده، ارائه کرده اند. اسرائیل مسئولیت آن را نه اعتراف کرده و نه انکار کرده است.

مقامی که این تصویر را به اشتراک گذاشته به شرط ناشناس ماندن با نیویورک تایمز صحبت کرد. این عکس که در کانال های تلگرامی وابسته به سپاه پاسداران ایران دست به دست می شود، سازه ای شش طبقه را در محله سرسبز و مجلل زعفرانیه در شمال تهران نشان می دهد. این بنا در مجاورت کاخ سعدآباد است که برای برگزاری مراسم دولتی استفاده می شود. مکان آن با گزارش های اولیه انفجار در شمال تهران مطابقت دارد. نیویورک تایمز ساختمان قابل مشاهده در عکس را با تصاویر ماهواره ای مطابقت داده و تایید کرد که ساختمانی در حاشیه شمالی تهران است.

به نظر می رسد یک گوشه ساختمان آسیب دیده و با پارچه سبز پوشیده شده است.

شش روز پیش، تصویر دیگری از همین ساختمان که توسط شرکت ماهواره‌ای Maxar Technologies در ۲۵ جولای گرفته شده است، هیچ آسیب قابل مشاهده و بدون برزنت سبز را نشان نمی‌داد.

https://akhbar-rooz.com/?p=247009 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x