پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

«تحصن» زندانیان زن اوین در اعتراض به حکم اعدام پخشان عزیزی

زندانیان زن در اوین اعلام کرده‌اند که شنبه شب تا صبح یکشنبه در اعتراض به صدور حکم اعدام برای پخشان عزیزی، فعال مدنی، در حیاط زندان تحص می‌کنند. در پستی به تاریخ شنبه ۶ مرداد که در صفحه اینستاگرام نرگس محمدی، منتشر شده به نقل از «زنان زندانی سیاسی - عقیدتی» اوین آمده است: « امروز ششم مردادماه در تداوم اعتراض به صدور حکم اعدام پخشان عزیزی از ساعت ۱۹ تا فردا صبح در حیاط زندان اوین تجمع خواهیم کرد و به داخل بند باز نخواهیم گشت.» پخشان عزيزی و شريفه محمدی در يک ماه گذشته از سوی حکومت اسلامی به اعدام محکوم شده اند
زندانیان زن در اوین اعلام کرده‌اند که شنبه شب تا صبح یکشنبه در اعتراض به صدور حکم اعدام برای پخشان عزیزی، فعال مدنی، در حیاط زندان تحص می‌کنند. در پستی به تاریخ شنبه ۶ مرداد که در صفحه اینستاگرام نرگس محمدی، منتشر شده به نقل از «زنان زندانی سیاسی - عقیدتی» اوین آمده است: « امروز ششم مردادماه در تداوم اعتراض به صدور حکم اعدام پخشان عزیزی از ساعت ۱۹ تا فردا صبح در حیاط زندان اوین تجمع خواهیم کرد و به داخل بند باز نخواهیم گشت.» پخشان عزیزی و شریفه محمدی در یک ماه گذشته از سوی حکومت اسلامی به اعدام محکوم شده اند

زندانیان زن در اوین اعلام کرده‌اند که شنبه شب تا صبح یکشنبه در اعتراض به صدور حکم اعدام برای پخشان عزیزی، فعال مدنی، در حیاط زندان تحص می‌کنند.

در پستی به تاریخ شنبه ۶ مرداد که در صفحه اینستاگرام نرگس محمدی، منتشر شده به نقل از «زنان زندانی سیاسی – عقیدتی» اوین آمده است: « امروز ششم مردادماه در تداوم اعتراض به صدور حکم اعدام پخشان عزیزی از ساعت ۱۹ تا فردا صبح در حیاط زندان اوین تجمع خواهیم کرد و به داخل بند باز نخواهیم گشت.»

این پست می افزاید: «از همه می‌خواهیم با شعار نه به اعدام با ما زنان زندانی اوین همراه شوند. با شعار آزادی زندانی سیاسی با ما زنان زندانی اوین همراه شوند.»

وکلای پخشان عزیزی روز چهارشنبه سوم مرداد – ۲۵ ژوئیه – خبر صدور حکم اعدام برای او توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی ایمان افشاری را تایید کردند. پخشان عزیزی به اتهام «بغی یا قیام مسلحانه علیه حکومت» به اعدام محکوم شده است.

ماه قبل هم دادگاه انقلاب رشت شریفه محمدی، عضو پیشین «کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری»، را به اعدام محکوم کرد.

https://akhbar-rooz.com/?p=246712 لينک کوتاه

5 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x