پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

تجمع‌های اعتراضی بازنشستگان مخابرات در شهرهای مختلف ایران

روز دوشنبه، اول مرداد،بازنشستگان_مخابرات در شهرهای مختلف ایران تجمع‌های اعتراضی برگزار کردند و خواستار احقاق مطالبات صنفی، اجرای آیین‌نامه استخدامی، پرداخت هزینه‌های درمانی و برخورداری از بیمه تکمیلی شدند.

این بازنشستگان، در چند استان‌ از جمله تهران، گیلان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان، خوزستان، بندر عباس، همدان، اردبیل، تبریز و اصفهان تجمع کردند.

در رشت بازنشستگان مخابرات با تجمع در مقابل ساختمان شرکت مخابرات استان گیلان به اجرایی نشدن آیین نامه استخدامی و رفاهی سال ۱۳۸۹ اعتراض کردند. در این تجمع، شعارهایی نظیر “ستاد اجرایی، حق ماها رو خورده” و “بنیاد تعاون، حق ماها رو خورده” سر داده شد.
در کرمانشاه نیز بازنشستگان مخابرات و پیشکسوتان این شرکت با سر دادن شعارهایی در کف خیابان اعتراض خود را به چپاول صندوق بازنشستگی مخابرات اعلام کردند.

در سنندج هم بازنشستگان مخابرات خشم و اعتراض خود را به عدم اجرای آیین نامه استخدامی و رفاهی سال ۱۳۸۹، عدم پرداخت مطالبات، وضعیت بغرنج بیمه تکمیلی و دروغگویی مدیرعامل شرکت مخابرات مبنی بر پرداخت تمام مطالبات بازنشستگان توسط سهامداران عمده این شرکت یعنی “ستاد اجرایی فرمان امام” و “بنیاد تعاون سپاه پاسداران” اعلام کردند.

در شهر اهواز نیز به رغم گرمای شدید هوا بازنشستگان مخابرات با سردادن شعارهایی چون “اجرای آیین نامه حق مسلم ماست” و “تا حق خود نگیریم، آروم نمی نشینیم” تجمع این هفته خود را برگزار کردند.

ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد تعاون سپاه پاسداران از بیش از یک دهه قبل با خرید سهام عمده شرکت ثروتمند مخابرات ایران دست به چپاول و غارت اندوخته های کارکنان مخابرات و همچنین اموال منقول و غیر منقول این شرکت زدند.

https://akhbar-rooz.com/?p=246361 لينک کوتاه

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x