سايت سياسی - خبری چپ - تريبون آزاد

سکوت سران اتحادیه کارگران آلمانی در رابطه با صدور حکم اعدام مبارز کارگری شریفه محمدی – عظیم هاشمی

سر دمداران اتحادیه های کارگران آلمان نشان دادند که  در مماشات جویی نسبت به رژیم حاکم بر ایران حتا فراتر ازدولت سه تفنگدار حاکم بر کشور آلمان قرار دارند!

در دنیایی که بی طرفی هیچ معنایی نمی تواند داشته باشد اتحادیه های آلمانی که عمدتا تحت قیمومیت حزب سوسیال دمکرات بعنوان اصلی ترین پایه دولت سه گانه حاکم می باشد نسبت به هر آنچه از جانب رژیم بر علیه کارگران صورت می گیر با بی تفاوتی خودنه تنها کاملا در جبهه رژیم خود را قرار داده است بلکه حتا درحالی که اتحادیه های مشابه خود در کشورهای مختلف از فرانسه تا استرالیا و از سوئد تا اسپانیا  اطلاعیه هایی در محکومیت حکم اعدام صادره برای مبارز کارگری شریفه محمدی صادر نموده اند دریغ از اینکه یک سطر در این زمینه چیزی بنویسد در نتیجه صراحتا تایید دوباره ای گذاشت بر امر مماشات جویانه خود و احتمالا بند وبستهایی از بالا  که یک نمونه اش در رابطه با راه اندازی اتحادیه ای بی ریشه و مجعول برای کارگران ایران تحت عنوان پر طمطراق :  «کنفدراسیون کار ایران » در چند ماه قبل شاهد بودیم !

بی تردیدهیچ کنشکر و فعال اجتماعی انتظار اینکه بمانند «سه اتحادیه قدرتمند و بزرگ ایتالیایی که بیانیه ای همه جانبه و دقیق بر علیه این حکم جنایتکارانه »صادر نمودند  از جانب سران اتحادیه های آلمانی از جمله خانم  “یاسمین فهیمی “نیز چنین بیانیه ای صادر شود چرا که طی ۴۵سال گذشته بکرات درونمایه آنان روشن شده است!

پر واضح است که عدم عکس العمل نه تنها بعلت بی اطلاعی این حضرات نیست بلکه فقط اشاره کنم که حتا به مکاتبات و تماسهای صورت گرفته از جانب برخی افراد ایرانی نیز هیج وقعی نگذاشته اند!

چنین بی تفاوتی از طرف سردمداران این اتحادیه ها بحدی بارز می باشد که علیرغم اینکه اتحادیه دانشجویی مرتبط با یکی از این اتحادیه ها راسا اقدام به صادر نمودن یک اطلاعیه  -هر چندکوتاه – نموده است که می تواند نشادهنده نارضایتی بخش جوان و دانشجویی از عملکرد سکوت آمیز اتحادیه مزبور در رابطه با صدور حکم قتل شریفه محمدی باشد،خود نشان دیگری از ماهیت تا مغز استخوان مماشات گرایانه آنان می باشد!

براستی که این اتحادیه های آلمانی فنومن های عحیبی هستند حتا بسیار متفاوت  از نظایرشان در فرانسه و ایتالیا و استرالیا و …

با توجه به  چنین واقعیاتی حال پرسش این است آیا سران این اتحادیه ها چنین امری مد نظر خود قرار نداده اند که :

«فارغ از هر نوع  سیاست بازی هایمان با رژیم حاکم بر ایران شما ایرانی ها بی چون وچرا سازمان سازی ما -کنفدراسیون …-را بپذیرید؟

اما واقعیات مبارزاتی کنونی بما می گوید جواب کارگران مبارز و فعالین اجتماعی به سران این اتحادیه ها جز این صحبت توماج دلاور  :«خواب دیدی خیرباشه» چیز دیگری نمی تواند باشد!

https://akhbar-rooz.com/?p=246326 لينک کوتاه

3.2 5 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x