جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳
جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳

دونالد ترامپ رسما نامزد حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد

دونالد ترامپ رئيس جمهوری سابق آمریکا، دو روز بعد از سوءقصدی که علیه جان او شد، در جریان مجمع ملی حزب جمهوری‌خواه، به عنوان نامزد رسمی این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد. دونالد ترامپ توانست در مجموع با ۲۳۸۷ رای هیات‌های انتخاباتی نامزدی حزب را از آن خود کند

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا، دو روز بعد از سوءقصدی که علیه جان او شد، در جریان مجمع ملی حزب جمهوری‌خواه، به عنوان نامزد رسمی این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد.

گردهمایی ملی حزب جمهوری خواه در میلواکی ویسکانسین برای چهار روز در جریان خواهد بود.

دونالد ترامپ توانست در مجموع با ۲۳۸۷ رای هیات‌های انتخاباتی نامزدی حزب را از آن خود کند.

آقای ترامپ در نخستین روز مجمع ملی این حزب در میلواکی، از سناتور جی دی ونس، به عنوان گزینه معاونت خود نام برده است.

به گزارش بی بی سی سناتور جی دی (جیمز دونالد)‌ ونس که به زودی چهل ساله می‌شود، سال گذشته بدون هیچ سابقه کار دولتی توانست با حمایت دونالد ترامپ به عنوان یک جمهوری‌خواه به نمایندگی مجلس سنا از ایالت اوهایو انتخاب شود.

او فردی تازه کار در عرصه سیاست دولتی است و پیش از این در زمینه وکالت و کسب و کار فناوری فعالیت کرده است.

دونالد ترامپ پیش‌تر از سناتور جی دی ونس به عنوان فردی نام برده بود که بیش از هر فرد دیگری به آبراهام لینکلن شباهت دارد.

اما جی دی ونس همیشه در دایره افراد مورد علاقه دونالد ترامپ نبوده است.

زمانی که در سال ۲۰۱۶ دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری با هیلاری کلینتون رقابت می‌کرد، او از آقای ترامپ به عنوان یک «احمق» و «هیتلر آمریکا» نام برده بود.

اما زمانی که خود را در سال ۲۰۲۲ برای شرکت در رقابت‌های کنگره آماده می کرد با تغییر موضع به یکی از مدافعان سرسخت دونالد ترامپ تبدیل شد.

شبکه خبری سی‌ان‌ان گفته است دونالد ترامپ تنها ۲۰ دقیقه پیش از اعلام نام نامزد خود، خبر آن را به آقای ونس داده است.

کارزار انتخاباتی جو بایدن در واکنش به انتخاب سناتور ونس به عنوان معاون دونالد ترامپ گفته است او به این دلیل انتخاب شده که حاضراست کاری را که مایک پنس در ژانویه ۲۰۲۰ حاضر به انجامش نشد قبول کند.

حامیان آقای ترامپ که او را بیش از هر زمان دیگری قهرمان خود می‌دانند، این‌بار قهرمانی که توانسته از تیر بدخواهانش هم جان به در ببرد، دوشنبه شب در میلواکی ویسکانسین شاهد اعلام نام او به عنوان نامزد رسمی حزب جمهوری‌خواه بودند.

فرمانداران،‌سناتورها، نمایندگان مجلس این حزب که کماکان از حامیان آقای ترامپ هستند، یک به یک پشت تریبون قرار گرفتند از آمریکای جدیدی صحبت کردند که با رهبری دونالد ترامپ برای چهار سال دیگر در پی پیروزی در انتخابات در انتظار آنها خواهد بود.

سناتور جی دی ونس، در اولین مصاحبه خود در پی معرفی به عنوان نامزد معاونت ریاست جمهوری این حزب به شبکه خبری فاکس گفت اولویت اقتصادی دولت آقای ترامپ «آزاد کردن انرژی آمریکا» است. او گفت: «جو بایدن ترجیح می‌دهد که به جای خرید از ایالت پنسیلوانیا از ایران خرید کند» در حالی که «آمریکا بر منبع گاز طبیعی معادل یک عربستان سعودی نشسته است».

در این مصاحبه آقای ونس در عین حال با تحسین از تصمیم دونالد ترامپ برای ترور قاسم سلیمانی، فرمانده سابق سپاه قدس جمهوری اسلامی گفت: «اگر قرار است ایران را بزنید باید محکم بزنید».

در بخش دیگری از این مصاحبه او شکست حکومت اسلامی را نتیجه تصمیم‌های دونالد ترامپ خواند و پیش‌بینی کرد او صلح را به اوکراین خواهد برد.

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=245911 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ضد شاه ستمگر و شیخ ریاکار
ضد شاه ستمگر و شیخ ریاکار
3 ماه قبل

ششم تیرماه ۱۳۶۰ وقتی مسعود رجوی و موسی خیابانی علی خامنه ای را ترور کردند و یک دست این فرد که آنزمان امام جمعه بود فلج شد شانسش را برای احراز پست ریاست جمهوری پس از ترور رئیس جمهور وقت و باهنر نخست او دو چندان کردند .
ترور ترامپ به وسیله یک فرد آموزش دیده خود حزب جمهوری خواه که باعث از دست دادن گوش او شده است ،بر سر کار آمدن قطعی این فرد فاسد و تبهکار را باعث شده و سلطنت طلبان و مسعود و مریم رجوی هم ازین بابت در پوست خود نمی گنجند .

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x