پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

پزشکیان ریاست شورای راهبری انتقال دولت را به ظریف سپرد

رسانه‌های دولتی ایران از انتصاب محمدجواد ظریف، وزیر خارجه دولت حسن روحانی به عنوان رئیس شورای راهبری دوره انتقال دولت چهاردهم خبر دادند.

در میان مخالفان حکومت ایران محمدجواد ظریف یکی از منفورترین سیاستمداران حکومتی است که سال ها در مقام وزیر خارجه به سفیدشویی حکومت اسلامی و پنهان کردن جنایات آن مشغول بوده است.

محمدجواد ظریف با اشاره به برخی گمانه‌زنی‌ها در خصوص روند تعیین اعضای کابینه دولت چهاردهم اعلام کرد: «تاکنون هیچ نامزدی برای هیچ پستی از جمله معاون اول حتی بررسی هم نشده است. روند بررسی‌ها پس از دریافت پیشنهادهای سمن‌ها (سازمان‌های مردم نهاد)، انجمن‌های علمی، انجمن‌های صنفی و بخش خصوصی شروع می‌شود.»

ظریف همچنین اعلام کرد که روند بررسی نامزدهای کابینه پس از هفته آینده آغاز می‌شود و “تا پایان تیرماه به نتیجه خواهد رسید.”

 وزیر خارجه دولت حسن روحانی همچنین خواستار آن شد که رسانه‌ها از “دامن زدن به شایعات” و طرح اسامی که به گفته او “هیچ پایه و اساسی ندارد” خودداری کنند.

به گفته ظریف، “جوانان عضو ستاد پزشکیان، پیشنهاد اضافه شدن چندتن از میان خودشان به شورای راهبری را داشتند” که پزشکیان این موضوع را پذیرفت و پنج نفر به اعضای شورای راهبری دوره انتقال اضافه شدند.

https://akhbar-rooz.com/?p=245892 لينک کوتاه

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x