شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳

شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳

بیانیه گروهی از هموطنان در تشویق اسرائیل! – هادی خرسندی

«در نتیجه حمله ارتش اسرائیل به یک مدرسه در نوار غزه، پنج کودک فلسطینی جان باختند. در نتیجه این حمله پانزده نفر نیز مجروح شدند.

در حملات اسرائیل از هفتم اکتبر سال ۲۰۲۳ بدین‌طرف به نوار غزه ۳۸ هزار و ۱۱ فلسطینی از جمله ۱۵ هزار و ۶۹۴ کودک و ۱۰ هزار و ۲۷۹ زن کشته و ۸۷ هزار و ۴۴۵ نفر نیز مجروح شدند.»

این بیانیه در رابطه با خبر بالا، از سوی یک گروه از کنشگران برای من رسیده. باور نکردنی است البته!

به نام خدا و ایران

۸۷ هزار و ۴۴۵ نفر مجروح به اضافه ۱۵ مجروح این آخری، میکند ۸۷ هزار و چهارصد و شصت مجروح، که این نشانه سهل انگاری و بی مبالاتی نیروهای اسرائیلی است که کارشان را درست انجام نمیدهند. به جا گذاشتن مجروح یعنی در رفتن از زیر انجام کامل وظایف انسانی، بخصوص که متاسفانه بعضی از این مجروحان بعداً معالجه میشوند و به زندگی خود ادامه میدهند!

با ابراز تأسف عمده بابت مجروحان از دست رفته قبلی، امیدواریم نیروهای اطلاعاتی اسرائیل بتوانند هرچه زودتر بازمانده های آنان را شناسائی کنند. نیز از جناب آقای نتن یاهو استدعا داریم تا دیر نشده به وضعیت پانزده مجروح اخیر مربوط به کشتار مدرسه رسیدگی فرمایند و آنان را به سزای اعمالشان برسانند.

پاینده ایران – جاوید ایران – مرگ بر سه فاسد

————

هادی – لندن – ۲۰ تیر ۱۴۰۳

https://akhbar-rooz.com/?p=245705 لينک کوتاه

4.6 11 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسن نکونام
حسن نکونام
1 ماه قبل

به نسیم، و با درود! برایتان ارزش قائلم، زیرا که صداقت و شهامت اظهار نظر خود را داری، بجای دادن نمره مثبت یا منفی، و فرار از گفتگو، به ادامه گفتگو کمک میکنی. اگر خواهان بحث منطقی باشی، که امیدوارم باشی، مخالفت من با نتانیاهو، به معنی دفاع من از حماس و حکومت اسلامی نیست. من، حماس و حزب الله و حوثی و هر جک و جانوری را، که مذهبی و خرافاتی است و به دنبال برقراری حکومت اسلامی است را، برعلیه منافع انسانی همه انسان ها میدانم. در مخالفت با حکومت اسلامی در ایران، در کنار شما هستم. اما، یک خواهش هم از شما دارم، و آن هم «رعایت عدل و انصاف» است. آیا میپذیری که، فلسطینیها هم انسانند و حق حیات دارند، و میبایستی دارای خانه و کاشانه ای به اسم کشور و میهن باشند، تا آنها هم مثل اسرائیلی ها، در سرزمینی به حیات خود ادامه بدهند؟ پاسخت حتمن مثبت است. در آنصورت، منطقن باید بپذیری که، یکی از عوامل بازدارنده، برای رسیدن به این هدف و آرزوی مردم فلسطین، نتانیاهو و دولت اوست. امیدوارم انسان منصفی باشید.

حسن نکونام
حسن نکونام
1 ماه قبل

آقای خرسندی گرامی، با درود! نویسندگان نوشته ارسالی به شما، « هموطن شما و من و میلیون ها ایرانی، نیستند»، بلکه «هموطن نتانیاهو و ترامپ» هستند، و بوسیله همین ها هم، میتوانند به قدرت برسند. این ها طرفداران جریان ارتجاعی رانده شده از قدرت در ۵۷ هستند، که هیچ ریشه عمیقی در جنبش های اجتماعی مردم ایران ندارند. یعنی، در بین کارگران، آموزگاران، زنان، دانشجویان و دانش آموزان، اهالی فرهنگ و هنرو دانش، اتنیک ها مختلف ایران، بلوچها، کردها، آذریها، اعراب، ترکمن ها، و کل آن جنبش عظیمی که «سبز ریشه»(Grass Root) نامیده میشود، این جریان « رو به گذشته» پایگاه قابل اتکا و عمیقی ندارد. کل جنبش مردم در ایران، نگاهش روبه آینده است، برای رسیدن به آزادی و دمکراسی و عدالت اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و زیست محیطی و فرهنگی و جنسی و جنسیتی. این جریان «گذشته گرا»، با ثروت عظیمی که در اختیار دارد، فقط عناصری را، با دادن پول و رشوه، وارد سیستم تبلیغاتی خود میکند، و در آرزوی محال برگشت سلطنت، اجیر میکند.جدی نگیریمشان.

نسیم
نسیم
1 ماه قبل
پاسخ به  حسن نکونام

به بهانه مخالفت با نتانیاهو از تروریسم وحشیانه حماس و جمهوری اسلامی دفاع می کنید.
البته طبیعی هم هست، تمام جریانات ۵۷ بخشی از جمهوری اسلامی هستند چه در قدرت چه رانده شده.
ما خودمان روزانه ده ها و صدها غزه داریم و شما ها کک تان هم نمی گزد.

مهمان
مهمان
1 ماه قبل

بسیار موجز! درود بر شما.

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x