شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

نیمه نهائی یورو ۲۰۲۴ : اسپانیا – فرانسه؛ ساعت ۲۱؛ عقلم می‌گوید اسپانیا قهرمان است؛ سرمربی فرانسه گفته؛ بازی ما را تماشا نکنید، مگر مجبورید! اندیشه های چهار کارشناس اروپائی

نازک بین- بازیکنان تیم ملی فوتبال فرانسه درجریان برگزاری بازی های یورو ۲۰۲۴، همواره مخالفت خود را با قدرت گیری  «راست افراطی» ابراز کرده بودند. به دلیل سیاست‌های متفاوت این گروه در قبال مهاجرین، بازیکنان فرانسه ترجیح می‌دادند، امانوئل مکرون و به طور کلی گروه چپ  و لیبرالها به پیروزی برسند. در نهایت با اعلام نتایج اولیه و شکست مارین لو پن، رهبر اردوگاه راستگرایان، بازیکنان فرانسه از این رویداد  استقبال کردند و خوشحالی خود را در شبکه های مجازی به اشتراک گذاشتند. ژول کانده در واکنش به انتخابات پارلمان فرانسه نوشت:

آرامشی که اکنون حاکم است، به مثابه رهایی از نگرانی‌های سنگین هفته‌های اخیر است. تبریک به تمامی مردم فرانسه که با همبستگی و اقدام جمعی، مانع از به قدرت رسیدن راست افراطی در این کشور زیبا شدند.

اورلین شوامنی نیز در اولین واکنش، نتایج انتخابات پارلمان فرانسه را پیروزی «مردم» خواند:

ابراهیما کوناته هم با انتشار پنج اموجی در شبکه اجتماعی X، از تلاش مردم فرانسه برای شکست حزب اجتماع ملی ابراز شادمانی کرد:

عثمان دمبله نیز در واکنشی که توجه زیادی به‌دنبال داشت، با استفاده از عکس مشهورش پس از حذف بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، به شکست راست‌ها واکنش نشان داد!

آدریان راییو،که به همراه دیدیه دشان در نشست خبری بیش از بازی با اسپانیا، حاضر شده بود، در پاسخ به پرسش خبرنگاران در باره مواضع سیاسی تعدادی از بازیکنان فرانسه، گفت:

برخی از بازیکنان چیزهایی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند. ما، در این مورد با هم صحبت نکردیم، اما فکر می‌کنم بسیاری از مردم، به نوعی، احساس آرامش کردند. با این حال، من همیشه گفته‌ام که سیاست و ورزش لزوما با هم سازگار نیستند. همانطور که گفتم، ما یک نیمه‌نهایی داریم و باید به این مسائل بپردازیم. باید سیاست را کنار بگذاریم. ما از مردم خواسته بودیم که بروند و رای دهند و گفتیم که این دموکراسی است که تصمیم می‌گیرد. بنابراین این کار انجام شد و اکنون نوبت فوتبال است.

هافبک تیم ملی آلمان: توپ برخورد با دست مدافع اسپانیا پنالتی نبود

آلمانی‌ها که از داوری بازی مقابل اسپانیا به شدت خشمگین‌اند، با انتشار یک طومار و جمع‌آوری بیش از ۳۰۰ هزار امضا که هر دقیقه در حال افزایش است، خواهان تکرار بازی هستند تا  به زعم آنان عدالت اجرا شود. اما، مفسر ورزشی و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان، مخالف درخواست تکرار بازی هست. به نقل از یورو اسپورت، اشتفان افنبرگ، هافبک پیشین بایرن‌مونیخ درباره تصمیم جنجالی داور بازی مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ بین تیم‌های ملی آلمان و اسپانیا صحبت کرد. آلمان با پذیرش شکست ۲ بر یک در این بازی حذف شد و از کسب جام خانگی بازماند.افنبرگ گفت: صحنه برخورد توپ به دست مارک کوکورلا اسپانیایی هند نبود. این موضوع مورد بحث نیست و دست کوکورلا از بدنش خارج نشد، در واقع او دستش را فشار داد. این یک تفاوت بزرگ و برای من عامل تعیین کننده است که پنالتی نگیرم. تصمیم تیلور(داور بازی) برای ادامه بازی کاملاٌ درست بود. تیلور من را تحت تأثیر قرار داد، زیرا او تصمیمات خود را در زمین با اعتقاد کامل و بدون VAR می‌گرفت.این بازیکن پیشین آلمان خاطرنشان کرد: آلمان حتی خوش‌شانس بود. کروس باید در دقیقه چهار به دلیل خطا روی پدری کارت زرد می‌گرفت. کمی بعد از آن او روی یامال خطا کرد که کارت زرد دوم بود و منجر به اخراج اش می‌شد.

حمایت سرمربی آرژانتین از اسپانیا: به امید قهرمانی!

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، ابراز امیدورای کرد که جام قهرمانی یورو ۲۰۲۴ به اسپانیا برسد. اسکالونی در نشست خبری پیش از بازی آرژانتین برابر تیم ملی کانادا ،در پاسخ به سوالی درباره یورو ۲۰۲۴ گفت:« من از عملکرد و نتایج دلافوئنته که استاد من است بسیار راضی و خوشحال هستم. امیدوارم که شرایط برای او به بهترین شکل تا پایان جام پیش برود. معقتد هستم که اکثریت مردم آرژانتین علاقه زیادی به اسپانیا دارند و حامی این تیم هستند.»

اندیشه های چهار کارشناس اروپائی

تیمهای اسپانیا ، فرانسه، انگلیس و هلند به مرحله نیمه نهائی بازیهای یورو ۲۰۲۴، صعود کرده اند. گرادنندگان بی‌بی‌سی اسپورت،بادریافت اندیشه های کارشناسان هر چهار تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی این تورنمنت، بیش بینی متفاوتی را مطرح کرده است. متن گفتگو با این چهار کارشناس که توسط بی بی سی اسپورت ،تهیه شده، در زیر می آید: 

گیلم بالاگ، خبرنگار فوتبال ،اسپانیایی:

اسپانیا ،سه شیوه متفاوت مقابل آلمان به نمایش گذاشت. ما ،با وینگر بازی کردیم، بعد بدون وینگر و بدون مهاجم و در نهایت در وقت اضافه با سیستم ۴-۲-۴ بازی کردیم. یعنی ما، لایه‌های متنوع و زیادی در تیم‌مان داریم. نکته اصلی این است که به‌خوبی با سبک بازی حریف سازگار شده‌ایم. بله ممکن بود ببازیم. اما در تمام طول بازی به کسب برد خیلی نزدیک بودیم. در چهار بازی‌ قبلی‌مان کاملا برتر بودیم اما مقابل آلمان خیلی برتر نبودیم. با این حال تسلیم نشدیم و به پیروزی رسیدیم. بنابراین آزمون متفاوتی بود؛ آزمونی از مقاومت،ایمان به ایده مربی و همکاری بازیکنان.

همچنین بازی با آلمان بسیار فیزیکی بود که بیشترین تعداد خطا در یک بازی در یورو ۲۰۲۴ محسوب می شود. ما نشان دادیم که آماده تقابل فیزیکی هم هستیم.اسپانیا در خط دفاع فقط کمی ضعیف ظاهر شد. یک بار نزدیک بود فولکروگ دروازه ما را باز کند. شاید بتوانیم از آن صحنه درس بگیریم. چون ترس بیش از حد و حضور پرتعداد مدافعان در محوطه جریمه خودی تضمینی برای موفقیت نیست.

در مقابل فرانسه می‌دانیم که باید ابتکار عمل را در دست بگیریم؛ مانند کاری که مقابل ایتالیا، آلبانی و گرجستان انجام دادیم. باید در مقابل ضد حملات حریف مراقب باشیم. می‌دانم که فرانسه برای کسب برد مجبور نیست خوب بازی کند و از کوچک‌ترین صحنه‌ها گل می‌سازد. بنابراین مهم است که در کل بازی تمرکز داشته باشیم. نباید سرعت عثمان دمبله و کیلین ام‌باپه ما را غافلگیر کند.شاید آنقدر که باید در خط حمله قوی نباشیم، اما از آنجا که به طور مداوم فشار می‌آوریم و به شوتزنی و ایجاد موقعیت‌های پیاپی می‌پردازیم، در نهایت حریف را دچار اشتباه می‌کنیم. احساس می‌کنم این اتفاق دوباره مقابل فرانسه خواهد افتاد. ما پدری را نداریم و کارواخال نیز محروم است اما تفاوت زیادی بین بهترین و بدترین بازیکن ما وجود ندارد. فکر می‌کنم فرانسه را شکست می‌دهیم و در فینال با انگلیس دیدار خواهیم کرد.

فیل مک‌نالتی، نویسنده ارشد فوتبال BBC Sport:

انگلیس، باید استقامتی را که در دو بازی قبل نشان داد برابر هلند از ابتدا نشان دهد و روی درخشش فردی جود بلینگام و بوکایو ساکا حساب کند، تا هلند را شکست دهد. شاگردان گرت ساوت‌گیت در یورو ۲۰۲۴ مقابل تیم‌هایی قرار گرفتند که دفاع عمیقی در زمین داشتند بنابراین شیوه هجومی‌تر هلند ممکن است برای تیم ما بیشتر مناسب باشد و به بازیکنان خلاق انگلیس فضای بیشتری برای مانور دهد.

انگلیس باید بهترین حالت دفاعی خود را داشته باشد چون هلندی‌ها تهدیدی جدی در حمله‌اند. کودی خاکپو تورنمنت خوبی را پشت سر می‌گذارد و ممفیس دیپای نیز غیر قابل پیش‌بینی بوده است. اگر انگلیس به‌درستی عمل کند، می‌تواند برای دفاع هلند مشکل‌ساز باشد و نبرد احتمالی بین هری کین و ویرژیل فان‌دایک را شاهد خواهیم بود. انگلیس مدعی جدی قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ است. آنها به نیمه‌نهایی رسیده‌اند و الان قطعا اعتماد به‌ نفس شان زیاد شده است. یونان سال ۲۰۰۴ و پرتغال سال ۲۰۱۶ را در نظر بگیرید که چطور رفته‌رفته اعتماد به نفس‌شان زیاد و زیادتر شد.اگر انگلیس قهرمان شود اصلا تعجب نمی‌کنم. حسم می‌گوید انگلیس ولی عقلم می‌گوید اسپانیا! تاکنون اسپانیا بهترین تیم در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ بوده است. اگر چه آنها هنوز هم ممکن است برابر یک فرانسه بسیار بااستعداد شکست بخورند. اسپانیا ترکیبی قوی در اختیار دارد و من معتقدم آنها برای قهرمانی یورو ۲۰۲۴ باید انگلیس را پشت سر بگذارند.

جولین لورن، خبرنگار فوتبال، فرانسوی:

ما، قطعا بهترین عملکرد فرانسه را در خط دفاع دیده‌ایم. فرانسه راه قهرمان‌شدن در تورنمنت‌ها را یاد گرفته و از نظر دفاعی مستحکم است. آنها فوتبال تماشاگرپسندی بازی نمی‌کنند، اما از نظر ایجاد موقعیت بد ظاهر نشده‌اند. در کنار کریستیانو رونالدو، کیلیان ام‌باپه احتمالاً بزرگترین ستاره ناکام در این تورنمنت بوده است. چند توضیح وجود دارد: اولین مورد ماسکی است که او پس از شکستن بینی‌اش در بازی با اتریش مجبور به استفاده از آن شد. در آن بازی او کاملا تیزبین و سریع به نظر می‌رسید. او قبل از یورو نیز مشکل آمادگی جسمانی داشت بنابراین فکر نمی‌کنم کاملاً آماده باشد اما ماسک نیز واقعاً او را آزار می‌دهد.اگر یک تیم وجود داشته باشد که بتواند اسپانیا را بیش از هر تیم دیگری آزار دهد، آن تیم فرانسه است. مصدومیت پدری شرایط را به سود فرانسه کرده است. در این بازی، مهم این است که چه تیمی در میانه میدان پیروز می‌شود. تاثیر فیزیکی خط هافبک فرانسه باورنکردنی است و فرانسه از همین‌ جا برنده بازی خواهد شد. این یک بازی بزرگ برای آنتوان گریزمان خواهد بود، چون او بیشتر دوران حرفه‌ای خود را در اسپانیا گذرانده تا در فرانسه. بنابراین ما به او و امباپه نیاز داریم تا خودشان را نشان دهند.من، فینال فرانسه – انگلیس را می‌خواهم و فکر می‌کنم فرانسه قهرمان شود. همچنین فکر می‌کنم بالاخره کیلیان دوباره کیلیان خواهد شد.

یسپر لانگبروک، نویسنده فوتبال، هلندی:

فکر می‌کنم بازی ترکیه نشان داد که هلند برنامه B خوبی دارد؛ یعنی استفاده از ووت وخهورست به عنوان مهاجم نوک و ممفیس دیپای در پشت سرش. انگلیس با پنج مدافع مقابل سوئیس بازی کرد و به همین خاطر نیاز است که از برنامه B خودمان استفاده کنیم تا برنده شویم. چیزی که من درباره هلند متوجه شدم این است که آنها برای شروع بازی خوب‌شان به یک زنگ بیدارباش نیاز دارند. مقابل ترکیه هم دیدیم وقتی دروازه تیم باز شد عملکرد تیم خیلی نسبت به قبل بهتر شد.فکر می‌کنم انگلیس و هلند خوش‌شانس بودند که در سمت دیگر جدول قرار نگرفتند. آنها با تیم‌های خوبی روبه‌رو شده‌اند. اما با کشورهای بزرگ که در آن سوی جدول قرار دارند بازی نکرده‌اند.فکر می‌کنم اسپانیا قهرمان خواهد شد. چون آنها به عنوان یک تیم فوتبال خوبی بازی می‌کنند. انگلیس، فرانسه و هلند هنوز منتظرند تا همه چیز را جمع‌وجور کنند، اما زمان رو به اتمام است.

کنفرانس خبری مربیان

لوئیس دلا فوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، در نشست خبری پیش از بازی نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ مقابل فرانسه، از کیلیان امباپه تمجید کرد.تیم ملی فوتبال اسپانیا که بر اساس آمار بهترین تیم مسابقات یورو ۲۰۲۴ است، در نیمه‌نهایی این بازی‌ها به مصاف فرانسه می‌رود. در نشست خبری پیش از این دیدار، لوئیس دلا فوئنته درباره برخی نکات صحبت کرد.او ابتدا گفت: «این یک فرصت فوق‌العاده است. ما خیلی خوب عمل کرده‌ایم که تا اینجا پیش آمده‌ایم. این بازی می‌تواند فینال یورو باشد. هر دو تیم عالی هستند. همه چیز در جزئیات کوچک مشخص خواهد شد. ما سعی خواهیم کرد از همه نقاط قوتی که ما را به این مرحله رسانده، استفاده کنیم.»

دلا فوئنته، در مورد سبک بازی اسپانیا گفت: «ما تیمی هستیم که دیدن بازی‌مان لذت‌بخش است، اما در نهایت، برنده شدن اهمیت دارد، مخصوصاً در این مرحله. ما می‌خواهیم فوتبال زیبا بازی کنیم .اما همچنین می‌خواهیم فوتبال نتیجه‌گرا هم بازی کنیم، زیرا در نهایت نتایج اهمیت دارند. مهم‌ترین چیز، همان‌طور که همیشه بوده است، برنده شدن است.» و ی درباره فرانسه گفت: «ما با حریف فوق‌العاده‌ای روبرو هستیم. چیزی که ما بررسی می‌کنیم، پتانسیل یک تیم است و پتانسیل آن‌ها فوق‌العاده است. آن‌ها بازیکنانی کلاس جهانی دارند. من همیشه از تماشای فوتبال لذت می‌برم، به‌ویژه تماشای تیم بزرگی مانند فرانسه.»

دعوای دیدیه دشان با خبرنگار: بازی ما را تماشا نکنید، مگر مجبورید!‏

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، در نشست خبری پیش از بازی با ‏اسپانیا با یک خبرنگار سوئدی درگیری لفظی پیدا کرد. در بسیاری از سوال‌ها خبرنگاران از ناکامی فرانسه در گلزنی، از  عملکرد ‏دور از انتظار ستاره‌هایی مثل امباپه و گریزمان، از میدان ندادن به ‏ژیرو و از عملکرد بد فرانسه می‌پرسیدند. دشان در نهایت از سوال یک ‏خبرنگار سوئدی که گفت فرانسه خیلی کسل‌کننده بازی می‌کند ‏عصبانی شد و با او درگیری لفظی پیدا کرد و به شکلی تند به این ‏خبرنگار پاسخ داد. ‏

نقطه قوت اسپانیا؟
همه تیم‌های اسپانیایی توان این را دارند که بازی را کنترل کنند. نقطه ‏قوت آنها خط میانی است به خصوص رودری. آنها در این یورو در خط ‏میانی فوق‌العاده کار کرده‌اند و همه را تحت تاثیر قرار داده‌اند. ‏

از درخشش مایک مانیان متعجب شدید؟
مایک گلری بسیار سطح بالاست. او روی زمین و در هوا عالی است و ‏برای کار با پا هم هیچ مشکلی ندارد. ما این را تازه کشف نکرده‌ایم و ‏خیلی وقت است می‌دانیم مانیان چه دروازه‌بان بزرگی است. ‏

امباپه چرا تا حالا گل نزده؟
او شرایط جدیدی دارد. ماسک باعث شده او در زمین دید کامل ‏نداشته باشد. این برای یک فوتبالیست شوک بزرگی است و ما باید ‏این را درک کنیم. خونی که در بینی او جمع شده بود جذب شده و هر ‏روز که می‌گذرد وضعیت بینی‌اش بهتر می‌شود.

سوال خبرنگار سوئدی: بازی فرانسه بدجور کسل‌کننده است
اگر حوصله‌ات سر می‌رود چیز دیگری ببین! مجبور نیستی بازی ما را ‏تماشا کنی! ما در یوروی خاصی هستیم که کار را برای همه تیم‌ها ‏مشکل کرده است. تعداد کل گل‌ها نسبت به دوره‌های گذشته کمتر ‏شده. ما با نتایجی که تا اینجا گرفته‌ایم مردم فرانسه را خوشحال ‏کرده‌ایم و همین برایمان بس است. ما در فرانسه دوران سختی را ‏سپری می‌کنیم که شرایط کشور پیچیده است. اگر سوئدی‌ها با دیدن ‏بازی‌های ما حوصله‌شان سر رفته برایم کاملا بی‌اهمیت است.

اسپانیا – فرانسه

لا روخا ،با اقتدار در صدر گروه B قرار گرفت و تیم های قدرتمندی مانند کرواسی (۳-۰)، ایتالیا (۱-۰) و آلبانی (۱-۰) را شکست داد. آنها تنها تیمی بودند که در مرحله گروهی هر سه بازی خود را بدون دریافت گل به پایان رساندند. فرانسه در گروه D کار خود را با شکست دادن ۱-۰ اتریش آغاز کرد .سپس با تساوی مقابل هلند (۰-۰) و لهستان (۱-۱) کارنامه ای ضعیف داشت.

فرانسه و اسپانیا در اولین بازی مرحله نیمه نهائی یورو ۲۰۲۴، امشب سه شنبه نهم ماه جولای ۲۰۲۴، در مونیخ به مصاف هم می روند .اسپانیا پس از شکست دادن دراماتیک میزبان آلمان در روز جمعه گذشته، زمانی که میکل مرینو با ضربه سر دیرهنگام در اشتوتگارت به پیروزی ۲-۱ منجر شد، به دومین نیمه نهایی جام ملت های اروپا راه یافت. تیم لوئیز دلا فوئنته، از زمان قهرمانی در لیگ ملت‌های یوفا در سال گذشته، در یک منحنی صعودی قرار گرفته است. دو مدافع از چهار مدافع  اسپانیا،دنی کارواخال، مدافع راست و رابین لو نورماند، مدافع میانی، به دلیل محرومیت و مصدومیت در این بازی حضور ندارند. اسپانیا تنها تیمی است که در هر پنج بازی یورو ۲۰۲۴ پیروز شده است. هیچ تیمی در تاریخ مسابقات قهرمانی اروپا شش بازی را در یک تورنمنت پیروز نشده است. از آغاز سال ۲۰۲۳، اسپانیا بیشترین درصد برد را در بین کشورهای اروپایی دارد. این تیم در ۱۵ بازی از ۱۹ بازی خود تحت هدایت لوئیس دلا فوئنته (۷۹ درصد) پیروز شده است. آنها هفت بازی متوالی اخیر خود را برده‌اند. اسپانیا در دو بازی از پنج بازی خود در یورو ۲۰۲۴ (۴۸ درصد مقابل آلمان، ۴۷ درصد در مقابل کرواسی)، تعداد مالکیت توپ کمتری نسبت به حریفان خود در دو بازی به ثبت رسانده است.

در آن سوی میدان،فرانسه با وجود اینکه امباپه و آنتوان گریزمان، دو بازیکن تاثیرگذارش، در تلاش برای رسیدن به فرم ایده آل هستند، در پنج تورنمنت بزرگ به نیمه نهایی چهارم رسیده است. امباپه که به دلیل شکستگی بینی مانع شده است، آمادگی کامل ندارد اما تنها بازیکن فرانسوی است که در پنج بازی گل زده است. این یک پنالتی مقابل لهستان بود و دو گل دیگر آنها توسط بازیکنان حریف به ثمر رسید. تیم دیدیه دشان، قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ و نایب قهرمان سال ۲۰۲۲، پس از پایان بازی یک چهارم نهایی در هامبورگ در پایان وقت اضافه، پرتغال را در ضربات پنالتی شکست داد.

این ششمین دیدار اسپانیا و فرانسه در یک تورنمنت بزرگ است. فرانسه سه بازی از چهار بازی اول را برد (۲-۰ در فینال یورو ۱۹۸۴، ۲-۱ در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۰۰، ۳-۱ در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۰۶)، در حالی که اسپانیا در آخرین بازی، ۲-۰ پیروز شد.

اطلاعات بازی اسپانیا- فرانسه:

بازی شماره ۴۹:نیمه‌نهایی جام ملت‌های اروپا، یورو ۲۰۲۴

تاریخ برگزاری: سه‌شنبه، ۱۹ تیر ۱۴۰۳ (۹ جولای ۲۰۲۴)

ساعت برگزاری: ۲۲:۳۰ به وقت تهران. ساعت ۲۱ به وقت اروپا

مکان برگزاری: استادیوم آلیانتس آرنا، مونیخ

داور: اسلاوکو وینچیچ (اسلوونی)

ترکیب احتمالی اسپانیا و فرانسه:

تیم اسپانیا : ( ۳-۳-۴ )الکس ریمیرو، دیوید رایا، اونای سیمون، الکس گریمالدو، آیمریک لاپورته، دنی کارواخال، دنی ویویان، ژسوس ناواس، مارک کوکورلا، ناچو، رابین لو نورماند، الکس بائنا، فابین روئیز، فرمین لوپز، میرمندری، می‌پینو، رودری، آلوارو موراتا، آیوزه پرز، دنی اولمو، فران تورس، خوسلو، لمینه یامال، میکل اویارزابال، نیکو ویلیامز.

سرمربی: لوئیس د لا فوئنته

تیم فرانسه (۳-۳-۴):   لفونس آرئولا، بریس سامبا، مایک میگنان، بنجامین پاوارد، دایوت اوپامکانو، فرلاند مندی، ابراهیما کوناته، جاناتان کلاوس، ژول کونده، تئو هرناندز، ویلیام سالیبا، آدرین رابیو، اورلین چوآمنی، ادواردو گوارن کاماوینگا، امری، یوسف فوفانا، آنتوان گریزمان، بردلی بارکولا، کینگزلی کومان، کیلیان امباپه، مارکوس تورام، اولیویه ژیرو، عثمان دمبله، رندال کولو موانی.

سرمربی: دیدیه دشان

اوپتا ،اعلام کرد ؛اسپانیا قهرمان است.

اوپتا ،که با بررسی داده‌ها و آمار و عملکردهای هر تیم شانس آنها برای کسب عنوان قهرمانی را اندازه‌گیری می‌کند، حالا مدعی شده است که تیم ملی فوتبال اسپانیا بیشترین شانس را برای بالا بردن جام قهرمانی یورو دارد. شاگردان دلافوئنته در حال حاضر با ۳۲.۱۷٪ از بیشترین شانس در بین این چهار تیم برخوردار هستند. تیم ملی فرانسه با ۲۷.۳۱٪، تیم ملی انگلیس با ۲۶.۵۹٪ و تیم ملی هلند با ۱۳.۹۳٪ در رده‌های بعدی قرار دارند و باید دید که در نهایت این پیش‌بینی درست از آب درخواهد آمد یا خیر. تیم ملی اسپانیا در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم ملی فرانسه خواهد رفت و تیم ملی انگلیس یک روز بعد با تیم ملی هلند دیدار خواهد کرد.

https://akhbar-rooz.com/?p=245652 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x