شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

پلاتفرم سندیکاهای کارگری سوئد- ایران: شریفه محمدی جرمی مرتکب نشده است وباید فورا و بدون قید و شرط آزاد شود

 روز پنج شنبه ۴ ژوئن ۲۰۲۴، خبری شوک آوررسانه ای شد: صدور حکم اعدام برای یک فعال کارگری، شریفه محمدی به اتهام بغی.

با توجه به اطلاعات کاملا قابل اعتماد که ما به آن دسترسی داریم، صدور چنین حکمی کوچکترین ارتباطی با نوع فعالیتهای خانم شریفه محمدی ندارد. صدور چنین حکمی یک روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری در ایران علاوه بر نشان درجه بالایی از وقاحت نشانگر اوج استیصال رژیم جمهوری اسلامی ایران در دوران پسا مهسایی است. ایشان قربانی برنامه ریزی نهاد های امنیتی برای  مقابله با مردم معترض است

ما اطلاعات موثقی داریم، و این اطلاعات از طرف نزدیکان و وابستگان خانم شریفه محمدی در رسانه های مختلف نیز تایید شده است، که خانم محمدی علاوه بر فعالیت به عنوان کوهنورد حرفه ای مدت کوتاهی با یک تشکل کارگری به نام “کمیته هماهنگی برای ایجاد تشکلهای کارگری” که یک تشکل مستقل از دولت است فعالیت می کرده است.

 خانم شریفه محمدی جرمی مرتکب نشده است. دستگیری و بازداشت و شکنجه ایشان برای اعتراف اجباری برای زدن مهر تایید بر این پروژه نیز محکوم است. شریفه محمدی باید فورا و بدون قید شرط آزاد شود. 

پلاتفرم سندیکاهای کارگری سوئد با استفاده از تمام روابط بین المللی خود با اتحادیه های کارگری، کنفدراسیون جهانی اتحادیه های کارگری، نهادهای حقوق بشر، گزارشگر ویژه سازمان ملل  و با همکاری با کنشگران حوزه حمایت  بین المللی از جنبش کارگری ایران تلاش میکند اعتراض به این حکم بغایت وحشیانه و شوک آور را به یک اعتراض بین المللی تبدیل کند.

۵ یولی ۲۰۲۴

استکهلم

پلاتفرم سندیکاهای کارگری سوئد- ایران

https://akhbar-rooz.com/?p=245419 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x