دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳

دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳

خامنه ای: شنیدم که شوق و علاقه مردم بیشتر از قبل است خدا کند که اینطور باشد!

رسانه های ايرانی بنابر روال ثابت و هميشگی خود از «حضور انبوه» مردم در برابر صندوق های رای خبر می دهند. اما ترس و نگرانی بر سر مقامات حکومت ايران سايه انداخته است. عدم شرکت اکثريت بزرگ در انتخابات هفته ی گذشته کابوسی است که می تواند اين هفته هم تکرار شود. خامنه ای روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق اين هراس حکومتی را به نمايش گذاشت و گفت: شنیدم که شوق و علاقه مردم بیشتر از قبل است خدا کند که اینطور باشد و اگر اینطور باشد خرسندکننده است

رسانه های ایرانی بنابر روال ثابت و همیشگی خود از «حضور انبوه» مردم در برابر صندوق های رای خبر می دهند. اما ترس و نگرانی بر سر مقامات حکومت ایران سایه انداخته است. عدم شرکت اکثریت بزرگ در انتخابات هفته ی گذشته کابوسی است که می تواند این هفته هم تکرار شود. خامنه ای روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق این هراس حکومتی را به نمایش گذاشت و گفت: شنیدم که شوق و علاقه مردم بیشتر از قبل است خدا کند که اینطور باشد و اگر اینطور باشد خرسندکننده است

 دور دوم رای گیری برای جانشین ابراهیم رئیسی از صبح امروز در ایران آغاز شده است. از بین مسعود پزشکیان اصلاح طلب و سعید جلیلی تندرو یک نفر به عنوان ریس جمهور ایران تعیین خواه شد.

رسانه های ایرانی بنابر روال ثابت و همیشگی خود از «حضور انبوه» مردم در برابر صندوق های رای خبر می دهند. اما ترس و نگرانی بر سر مقامات حکومت ایران سایه انداخته است. عدم شرکت اکثریت بزرگ در انتخابات هفته ی گذشته کابوسی است که می تواند این هفته هم تکرار شود.

خامنه ای روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق این هراس حکومتی را به نمایش گذاشت و گفت: بحمد الله روز خوبی است. روز حضور مردم، روز شرکت مردم، روز فعال شدن مردم عزیزمان در یک امر مهم سیاسی کشور است یعنی انتخابات، شنیدم که شوق و علاقه مردم بیشتر از قبل است خدا کند که اینطور باشد و اگر اینطور باشد خرسندکننده است.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری جمعه هفته گذشته؛ ۸ تیر ۱۴۰۳ با رقابت میان مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و مصطفی پورمحمدی برگزار شد، اما هیچ یک از نامزدها نتوانستند حد نصاب لازم را به دست بیاورند. ۲۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۸۵رای شمارش شد؛ مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و۹۹۱ رای و سعید جلیلی: ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸رای به مرحله دوم راه یافتند.

https://akhbar-rooz.com/?p=245340 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
الف باران
الف باران
2 روز قبل

(۱) ۴۵ سال از انقلاب ۵۷ می گذرد . این انقلاب که با امید به دست یابی به آزادی و خاتمه یافتن دیکتاتوری و خفقان و رسیدن به عدالت اجتماعی با مبارزه و از جان گذشتگی و فداکاری انقلابی اکثریت قاطع مردم صورت گرفت و در به ثمر رسیدن آن و سرنگونی رژیم وابسته و اخراج مستشاران خارجی و خروج از پیمان ارتجاعی سنتو و کسب استقلال سیاسی ، طبقه کارگر ایران و بخصوص نفتگران نقش قاطع و تعیین کننده ای داشتند با خیانت حاکمیت روحانیت به اهداف آن نا تمام باقی ماند . روحانیت که به عنوان ارتجاعی ترین و مناسب ترین آلترناتیو برای رژیم شاه در جهت ایجاد کمربند سبز اسلامی و ضد کمونیستی مورد تائید نشست سران قدرتهای امپریالیستی در گوادلپ ، قرار گرفت و بوسیله دستگاههای سخن پراکنی آنها و از جمله بی بی سی لانسه شد ، از همان قبل از به قدرت رسیدن، با انواع ترفندها و خدعه و فریب و نیرنگ و تشکیل گروهها ترور و باندهای سیاه در جهت سرکوب نیروهای انقلابی دست بکار شد و راه خیانت به اهداف انقلاب را در پیش گرفت…

درود بر ضد ولایت فقیه
درود بر ضد ولایت فقیه
3 روز قبل

من رای نمی دهم – تو رای نمی دهی – او رای نمی دهد
ما رای نمی دهیم – شما رای نمی دهید -ولی ایشان می دهند

میرنادر
میرنادر
3 روز قبل

یکی دیگر از کابوس‌های رژیم می‌تواند پیروزی پزشکیان بر جلیلی با اختلاف زیاد باشد. چنین نتیجه ای می‌تواند به تقلب مجدد در شمارش آرا بیانجامد.

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x