شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳

شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳

اعتراف دیکتاتور به شکست در نمایش انتخاباتی اش

علی خامنه ای رهبر حکومت اسلامی بعد از چندین روز سکوت خود در مورد انتخابات ۸ تیر را شکست و اذعان کرد میزان مشارکت در مرحله اول انتخابات کمتر از حد توقع و خلاف پیش‌بینی‌ها بود. او در عین حال کوشید رای «نه» قاطع اکثریت مردم به خود را به گونه ای تفسیر کند که آثار این شکست را کمتر کند. وی مدعی شد این تصور که هر کس رای نداده مخالف نظام است «صددرصد» اشتباه است. او مثل همیشه این مخالفت ها را متوجه «گرفتاری ها» و «علل دیگر» کرد.

علی خامنه‌ای رهبر حکومت اسلامی با مهم ارزیابی کردن دور دوم انتخابات تاکید کرد: ان‌شاءالله در مرحله دوم اجتماع مردم پای صندوق‌های رأی، شوق‌انگیز و مایه‌ی آبروی نظام باشد.

خامنه‌ای ظهر امروز (چهارشنبه ۱۳ تیرماه) در دیدار تولیت جدید، مدیران و جمعی از اساتید مدرسه عالی شهید مطهری، میزان مشارکت در مرحله اول انتخابات را کمتر از حد توقع و خلاف پیش‌بینی‌ها خواند و گفت: این مسئله عللی دارد که اهل سیاست و جامعه‌شناسان آنها را بررسی می‌کنند. 

وی تصور برخی‌ها را مبنی بر اینکه هر کسی در مرحله اول رأی نداده مخالف نظام است، صد در صد اشتباه خواند و گفت: ممکن است عده‌ای، از برخی مسئولان و یا حتی نظام اسلامی خوششان نیاید همان‌گونه که آزادانه این حرف‌ها را می‌زنند اما این ذهنیت که هر کسی رأی نداده متصل به این افراد و این طرز فکر است کاملاً غلط و اشتباه است.

خامنه‌ای افزود: خیلی‌ها مشکل و کار و گرفتاری دارند و یا به علل دیگر در رأی‌گیری شرکت نکردند که ان‌شاءالله در مرحله دوم اجتماع مردم پای صندوق‌های رأی، شوق‌انگیز و مایه‌ی آبروی نظام باشد.

رهبر حکومت مشارکت مردم را پشتوانه و مایه‌ی سربلندی نظام خواند و تاکید کرد: هر قدر مشارکت بهتر، صریح‌تر و روشن‌تر باشد نظام برای تحقق اهداف خود در داخل  و پیگیری اهداف در مجموعه امتداد راهبردی کشور، از توانایی بیشتری برخوردار خواهد شد که  این مسئله فرصت بسیار بزرگی است.

وی ابراز امیدواری کرد: خداوند توفیق بهترین انتخاب را به مردم عنایت فرماید تا فرد منتخب بتواند اهداف نظام و ملت را محقق سازد.

https://akhbar-rooz.com/?p=245196 لينک کوتاه

5 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسن نکونام
حسن نکونام
1 روز قبل

بی آبروئی و ننگ، حاصل شدت خامنه ای
در انتصابات خود، بین سعید و مسعود
رقابت واقعی، نه بین این دو مامور
بلکه مبان مردم است و، ولایت خامنه ای

آزاده عدالت خواه
آزاده عدالت خواه
1 روز قبل

اثرات پتک سهمناک تحریم در اعترافات دیروز خامنه ای خود را نشان داد و فردا به شکل هولناک تری بر فرق دیکتاتور و رژیم سلطنت دینی او فرود خواهد آمد .
چنانت بکوبم به پتک گران
که پولاد کوبند آهنگران

توجه!
توجه!
2 روز قبل

هدف مردم از رای ندادن بی آبرو کردن نظام است!
راه حل ساده.
حال با حکم حکومتی پزشکیان را با دادن قدرت مناسب برای نجات نظام تعیین کن!

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x