چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

پزشکیان: تضمین می دهم با سانسور اینترنت و گشت ارشاد مخالفت کنم

مسعود پزشکیان، نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری ایران، در آستانه دور دوم این انتخابات علیه سانسور اینترنت و گشت ارشاد موضع گرفت و گفت که دولت احتمالی او مقابل این اقدامات می‌ایستد.

آقای پزشکیان که در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران با سعید جلیلی، نامزد تندروی اصول‌گرایان رقابت می‌کند با چالش تحریم انتخابات از سوی مخالفان جمهوری اسلامی مواجه است و تلاش می‌کند شهروندانی را که همچنان برای شرکت در انتخابات تردید دارند، به رای دادن قانع کند.

پزشکیان روز یکشنبه در واکنش به نوشته یکی از کاربران در شبکه اجتماعی ایکس که خواستار تضمین برای مقابله با گشت ارشاد و سانسور اینترنت در صورت پیروزی در انتخابات شده بود، نوشت: «تضمین می‌دهم که تمام دولت در برابر گشت‌های اجباری، فیلتر کردن و فیلترشکن بازی و فشارهای بیرونی در همه جلسات و تمام قد بایستد.»

حسین جنتی، شاعر و از منتقدین جمهوری اسلامی، همچنین از محمدجواد ظریف و محمدجواد آذری جهرمی، مشاوران ارشد مسعود پزشکیان خواسته بود که آنها نیز این شروط را امضا کنند و تضمین بدهند که ظریف پاسخ داد: «تضمین می‌دهم که پزشکیان راستگو و شجاع است و در برابر این کژفهمی ها و کژتابی‌ها ایستاده و خواهد ایستاد.» آقای آذری جهرمی نیز پاسخ مشابهی داد.

روز یکشنبه همچنین علی طیب‌نیا، وزیر اقتصاد دولت اول حسن روحانی و استاد دانشگاه تهران، به تیم مسعود پزشکیان پیوست چنان‌که از او به عنوان گزینه اصلی وزارت اقتصاد در دولت احتمالی مسعود پزشکیان نام می‌شود.

https://akhbar-rooz.com/?p=245032 لينک کوتاه

2.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حامد شهامت
حامد شهامت
1 روز قبل

باید از این فرد مجذوب ولی مطلقه فقیه و خواستار اجرای تمام و کمال برنامه راهبردی ” مقام معظم رهبری ” – ش پرسید چرا توی روز روشن دروغ می‌گویی؟ در کجای برنامه سراسر ضد آزادی انحلال گشت ارشاد و آزادی اینترنت آمده که جنابت میخواهی مجری آن باشی و نه مانند رئیسی و یا روحانی و یا احمدی نژاد ” نامجری ” ؟؟؟

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x