چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

آقای ظریف بگویید از چه بابت عذرخواهی می کنید؟!

جواد ظریف: «من به نوبه خودم اعلام می‌کنم مردم عزیز ایران من شرمنده‌ام. مردم عزیز ایران ما اشتباه کردیم. لیاقت شما بهتر از این بود».

‏آقای ظریف بگویید بابت چه عذرخواهی می کنید؟ بابت این که حجاب اجباری را فرهنگ مردم ایران معرفی کردید و یا بابت این که وجود زندانیان عقیدتی در ایران را انکار کرده اید؟ یا بابت این که به شما نگفتند هواپیمای اوکراینی را سپاه سرنگون کرده تا شما علاج کنید؟ یا بابت این که گفتید ۷۳ درصد مردم رای دادند به نظام، پس در جمهوری اسلامی سرکوب وجود ندارد که موجب می شود اکثریت مردم بهش رای بدهند و…

انتظار دارید مردم حرفتان را باور کنند که از سر صداقت است؟ یا خواب دیگری برای مردم دیده اید؟ دوباره بیایند که باز هم شما بگویید اکثریت مردم نظام را قبول دارند، پس نظام سرکوبگر نیست و دیگر این که انتظار دارید عذرخواهی تان پذیرفته شود؟

منبع: گروه اتحاد بازنشستگان

https://akhbar-rooz.com/?p=245021 لينک کوتاه

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
الف باران
الف باران
1 روز قبل

هیچیک از انتخاباتی که درحال حاضر در جهان صورت می‌گیرد کوچکترین پیامی به مردم محروم نمیدهد .چه در آمریکا،چه فرانسه ، چه در اتحادیه اروپا و یا چه در ایران.
کسانی در این انتخابات شرکت می‌کنند که منافع خود را در حیات آن و این حکومت‌ها و نظام می‌بینند. همان صیادانی که از اقیانوس فساد در رژیم آخوندی دست در دست سپاهیان به چپاولگری مشغول‌اند . انهاییکه به وجود ده ها اسکله های غیرقانونی ، میلیاردها جنس قاچاق و ممنوع به ایران بدون حساب و کتاب وارد نموده و صنایع ملی را نابود می‌کند…اینان رای میدهند تا خود و خانواده انگلی خود را در حال و آینده با ثروتی چپاول شده در بهشتی فرنگ شیفته بگذرانند.مردم رنجدیده و محرومی که نه امنیت شغلی نه توانایی برآورد نیازهای اولیه زندگی در این هیولای اقتصادی دارند چگونه در انتخاباتی شرکت کنند که بند ناف تمام کاندیدها به ابقای نظام و اقتصاد نئولیبرالیستی اش متصل است ؟

1000013711
حسن نکونام
حسن نکونام
2 روز قبل

چو دزدی با چراغ آید، گزیده تر برد کالا : ظریف انسانی شارلاتان و پاچه ورمالیده است، که خوب بلد است به انگلیسی دروغ بگوید.از جلیلی متحجر، همانقدر میتوان انتظار داشت، که اسارتش در اوهام مذهبی خویش، از او انسانی واپسگرا ومتعصب مذهبی ساخته است. اما روشنفکر نمای تحصیل کرده ای مانند ظریف، که مزورانه اعلام میکند : « ما خودمان انتخاب کرده ایم، که جور دیگری زندگی کنیم » برای جامعه و مردمش، خطرناک تر است، زیرا که « آگاهانه » دروغ میگوید، وحقیقت را به تمسخر میگیرد. کتش را بر شانه مینهد و شهر به شهر و ستاد به ستاد میرود و با عربده کشی برای پزشکیان «ذوب در ولایت» تبلیغ میکند، زیرا که دلش برای سفرهای نیویورک، و لبخد چندش آورش به اهالی کاخ سفید، لک زده است. پست «وزارت خارجه» را گدائی میکند. غافل از اینکه چندین وزارت خانه هستند که، انتصابشان از اختیارات غیرقانونی« ولی مطلقه فقیه» است و نه رئیس جمهور. ظریف، فردی جبون و ترسو، بشدت مقام پرست و فرصت طلب است، که پست و مقام برایش با ارزش تر از حقیقت است.

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x