یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳

یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳

مقهور بوقچی‌های نمایش انتخابات نشویم

سرانجام با اعلام نتایج نهایی نمایش انتخابات مشخص شد که جلیلی و پزشکیان به مرحله دوم راه یافته‌اند اگر آمار اعلام شده درست باشد با آرا باطله مجموعا ۶۵ درصد به هیچ کس رای نداده‌اند این آمار صدای اکثریت مردم ایران است که اراده کرده‌اند طرحی نو در اندازند و تن به بازی و دوگانه کاذب #اصلاح‌طلب_اصولگرا ندهند.

جلیلی نماینده بخشی از سرمایه‌داری است که منافع جبهه پایداری را نمایندگی می‌کند و پزشکیان نماینده بخشی دیگر از بورژوازی است که کارگزاران شاخص آن است. این جناح‌ها و باندهای ثروت و قدرت برای ارتزاق زالووار از دسترنج طبقه کارگر آمده‌اند و عملا جدالشان ربطی به ایران و مردم ندارد.
آنها وقتی می‌گویند که فرق می‌کند چه کسی در پاستور باشد راست می‌گویند طبیعی است اگر باند جلیلی پاستور باشد به طریقی آزادی و برابری را به مسلخ می‌برد و جیب برادران قاچاقچی را پر می‌کند و اگر باند پزشکیان در پاستور باشد آنها به طریقی دیگر طبقه کارگر را سرکوب و رانت و ثروت را نصیب شرکت‌های منتسب به جناح خود می‌کنند.

از امروز تا دور دوم احتمالا برای متقاعد کردن معلمان و کارگران تحریمی شاهد فلسفه بافی طرفین خواهیم بود به خصوص که اصلاح‌طلبان استدلال خواهند نمود که عواقب پیروزی جلیلی با تحریم کنندگان است این‌ها فرافکنی است نه جلیلی مدافع فرودستان است و نه پزشکیان ذره‌ای برای آزادی و برابری حاضر است هزینه بدهد. نباید مقهور این فضاسازی شد باید به سمت نه بزرگ در ۱۵ تیر رفت و بر  تصاحب خیابان و کارخانه مانند بازنشستگان و کارگران اعتصابی نفت و گاز تاکید نمود.

منبع: شورای بازنشستگان ایران

https://akhbar-rooz.com/?p=244925 لينک کوتاه

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسن نکونام
حسن نکونام
3 ماه قبل

باز نشسته ایم و، خیابان سرای ماست
رنج و درد، وفقر مردم وخود،شعار ماست
هرگز از پای ننشینیم، به هنگامه نبرد سخت
زن زندگی آزادی و عدل وشکوفائی اعتبار ماست

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x