دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

زندانیان سیاسی به انتخابات ریاست جمهوری «نه» گفتند

زندانیان سیاسی بند ۴ و ۸ این زندان از جمله مصطفی تاج‌زاده، عبدالله مومنی، مجید توکلی، امیرسالار داودی و آرش کیخسروی در «انتخابات» شرکت نکرده‌اند. سعید مدنی که به زندان دماوند تبعید شده نیز حاضر به شرکت در انتخابات نشده است. همچنین ۶۷ نفر از زندانیان بند نسوان اوین از جمله نرگس محمدی، فائزه هاشمی، گلرخ ایرایی و سپیده قلیان مانع ورود صندوق رأی به بند شده و از شرکت در انتخابات امتناع کردند

کلمه: از زندان اوین خبر رسید که زندانیان سیاسی بند ۴ و ۸ این زندان از جمله مصطفی تاج‌زاده، عبدالله مومنی، مجید توکلی، امیرسالار داودی و آرش کیخسروی در «انتخابات» شرکت نکرده‌اند. سعید مدنی که به زندان دماوند تبعید شده نیز حاضر به شرکت در انتخابات نشده است.

همچنین ۶۷ نفر از زندانیان بند نسوان اوین از جمله نرگس محمدی، فائزه هاشمی، گلرخ ایرایی و سپیده قلیان مانع ورود صندوق رأی به بند شده و از شرکت در انتخابات امتناع کردند.

این در حالی است که مسئولان زندان برای تسهیل رأی‌گیری، شرط همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه را نادیده گرفته و از روزها قبل وعده‌ی امتیازات فوق‌العاده‌ به زندانیان جهت مشارکت در انتخابات داده بودند.

پیش‌تر فرزندان زهرا رهنورد و میرحسین موسوی نیز از عدم مشارکت پدر و مادرشان در «انتخابات» خبر داده بودند.

https://akhbar-rooz.com/?p=244834 لينک کوتاه

5 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x