دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

شگفتی بزرگ در  کوپا آمریکا، ۲۰۲۴ : صعود غیرمنتظره ونزوئلا؛ پیروزی پرگل اروگوئه برابر بولیوی؛ شکست آمریکا مقابل پاناما۱۰ نفره؛ کلمبیا – کاستاریکا؛پاراگوئه – برزیل

نازک بین-در کنار صادرات بازیکنان از کشورهای آمریکای لاتین و به خصوص کشورهای آرژانتین و برزیل، به نقاط مختلف جهان و بیشتر به فوتبال قاره اروپا. صادرات مربیان آرژانتینی، اروگوئه ای، شیلیائی ، نیز از بازار با رونق و مطلوبی برخوردار است. هر چند واردات بازیکنان و مربیان به لیگ های فوتبال کشورهای آمریکای لاتین و تیمهای ملی فوتبال این کشورها، در مقایسه با اروپا، ناچیز و زیاد نیست. اما، در کوپا آمریکا ۲۰۲۴ آمریکا، یک مربی ایسلندی بنام هیمیر هالگریمسون، روی نیمکت جامائیکا نشسته است. در بین تیمهای شرکت کننده در کوپا آمریکا ۲۰۲۴ آمریکا، آرژانتین با ۷ مربی که روی نیمکت ۷ تیم از ۱۶ تیم حاضر در این تورنمنت نشسته اند ، یک رکورد فوق العاده دارد. در ادامه به شرح کوتاه  وضعیت تمام سرمربیان این تورنمنت، اشاره می کنیم:

تیم ملی آرژانتین – لیونل اسکالونی
قهرمان جهان و یک سرمربی محبوب برای هواداران آلبی سلسته که البته قرار نبود در کوپا آمریکا تیمش را همراهی کند، اما مشخصا با برطرف شدن مشکلات اسکالونی دوست دارد باز هم به لیونل مسی کمک کند تا به افتخارات ملی خودش بیفزاید.

تیم ملی پرو – خورخه فوساتی 
نام فوساتی برای ما ایرانی‌ها بسیار آشناست. سرمربی اروگوئه‌ای که در دو بازه زمانی سرمربی تیم ملی قطر بود و جدای از آن در تیم‌هایی چون السد، الشباب، الریان و الاهلی نیز سرمربیگری کرده است.

تیم ملی شیلی – ریکاردو گارسیا
گارسیای آرژانتینی با ۶۶ سال سن، در شروع سال جدید میلادی هدایت شیلی را بر عهده گرفت و مردی که از سال ۱۹۹۵ مشغول سرمربیگری کرده است، گفته است که در پایان قراردادش با شیلی در سال ۲۰۲۶ از فوتبال خداحافظی می‌کند و بنا بر این، کوپا آمریکا آخرین فرصت برای اوست تا نامش را در تاریخ فوتبال نهادینه کند.

تیم ملی کانادا – جسی مارش
سرمربی آمریکایی سابق لایپزیش و لیدز که از چهره‌های تاثیرگذار گروه سرمایه‌گذاری ردبول است حالا در کانادا مشغول سرمربیگری است و آنها از او انتظار دارند در کوپا آمریکا به آنها کمک کند تا در فاصله ۲ سال تا میزبانی کانادا از جام جهانی ۲۰۲۶، فوتبال آنها پیشرفت داشته باشد.

تیم ملی مکزیک – خایمه لوزانو
بازیکن سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۷ تیم ملی مکزیک در دروران بازیگری‌اش، چندان چهره اثرگذاری نبود، اما در ۴۵ سالگی برای نتیجه گرفتن همراه با تیم ملی کشورش رویاهای زیادی دارد.

تیم ملی اکوادور – فلیکس سانچز
سانچز با قطر قهرمان آسیا شد و پس از شکست در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تصمیم به جدایی گرفت ولی بدون هیچ فوت وقتی، پیشنهاد حضور در اکوادور را پذیرفت.

تیم ملی ونزوئلا – فرناندو باتیستا
او سرمربی تیم‌های زیر ۱۸ سال تا زیر ۲۳ سال آرژانتین بود، ولی در سال ۲۰۲۱ با نظر اسکالونی از هدایت این تیم برکنار شد.

تیم ملی جامائیکا – هیمیر هالگریمسون 
مرد شگفتی‌ساز فوتبال ایسلند که با هدایت این تیم در یورو ۲۰۱۶ و جام جهانی ۲۰۱۸ نام اش را بر سر زبان‌ها انداخت. وی در سال ۲۰۲۲ سرمربی تیم ملی جامائیکا شد . او، در صدد این است که به رشد و پیشرفت فوتبال این کشور کمک کند.

تیم ملی آمریکا – گرگ برهالتر
سرمربی ۵۰ ساله‌ای که در سال ۲۰۲۲ پس از درگیری با رینا و پولیسیچ برکنار شد، بعد از مدتی به جمع ساکربازها برگشته و به عنوان سرمربی تیم میزبان برای درخشش در این تورنمنت برنامه‌های زیادی دارد.

تیم ملی اروگوئه – مارچلو بیلسا
پیرمرد ۶۸ ساله اروگوئه ،تمام تمرکزش بر این است که با اروگوئه بتواند جام قهرمانی را به مونته ویدئو ببرد. بیلسا، در مدت اخیر نام اش با انتقادات زیادی همراه بوده. اما مشخصا این تیم جلوتر از برخی مدعیان دیگر، شانس بالایی برای قهرمانی دارد.

تیم ملی پاناما – توماس کریستنسن
او از بازیکنان قدیمی فوتبال اسپانیاست و در سال ۲۰۱۸ بود که سرمربی لیدز شد و تا قبل از آن کسی او را در قامت سرمربیگری ندیده بود. مرد اسپانیایی فوتبال پاناما سال چهارم حضورش را در این کشور پشت سر می‌گذارد. قطعا آینده کاری‌اش در گروی نتیجه گرفتن در آمریکا خواهد بود.

تیم ملی بولیوی – آنتونیو کارلوس زاگو
یک چهره بسیار خاص برای اهالی فوتبال که در شروع قرن بیست و یکم با رم قهرمانی سری آ شد و حتی در دهه ۹۰ میلادی بخشی از تیم ملی برزیل بود.

تیم ملی برزیل – دوریوال جونیور
انتخاب بحث برانگیزی بوده ولی از نظر کارشناسان فوتبال برزیل، این یک گزینه موقت است و بعید است که جونیور، تا سال ۲۰۲۶ روی نیمکت برزیل بماند.

تیم ملی کلمبیا – نستور لورنزو
بعد از زمان حضور پکرمن در کلمبیا او به عنوان کمک مربی نزدیک به ۷ سال در این تیم فعالیت کرد. اما ترجیح بر این بود که با توجه به شناختی که از تیم ملی این کشور دارد، جانشین کی‌روش شود، تا بلکه ناکامی ایجاد شده به واسطه کی‌روش را به دست فراموشی بسپارد.

تیم ملی پاراگوئه – دنیل گرانرو 
یک چهره آرژانتینی دیگر که چهره سرشناسی نیست. اما قهرمانی در لیگ این کشور، عاملی است تا فدارسیون فوتبال پاراگوئه به او اعتماد کند.

تیم ملی کاستاریکا – گوستاوو آلفردو
این مرد آرژانتینی در جام ۲۰۲۲ سرمربی اکوادور بود و ال‌تیگره با حضور او نتایج قابل قبولی کسب کرد .اما برکناری عجیب وی باعث نشد که آلفردو برای ادامه کارش به سراغ قاره اروپا یا آسیا برود و با قبول هدایت کاستاریکا امید دارد تا شگفتی‌ساز جام ۲۰۱۴ را بار دیگر به اوج برساند.

برنامه بازیهای شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳، برابر با ۲۹ ژوئن ۲۰۲۴:

گروه D: کلمبیا – کاستاریکا (ورزشگاه استیت فارم آریزونا؛ ساعت ۰۱:۳۰ بامداد)

گروه D: پاراگوئه – برزیل (ورزشگاه الیجنت لاس وگاس نوادا؛ ساعت ۰۴:۳۰ بامداد)

شگفتی فوق العاده ونزوئلا؛ نتایج بازیهای های دیگر :

تیم ملی فوتبال  ونزوئلا ،در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا ، برابر تیم ملی فوتبال مکزیک به میدان رفت . بر خلاف انتظار و در یک شگفتی فوق العاده و بازی  جذاب  موفق شد با یک گل برابر تیم امیدوار مکزیک به پیروزی برسد و صعودش به مرحله بعدی این مسابقات را قطعی کند. در حالی که ۱۲ دقیقه از آغاز نیمه دوم گذشته بود، ونزوئلا توانست از روی نقطه پنالتی به گل برسد و پیش بیفتد. تلاش‌های مکزیک برای باز کردن دروازه حریف و جبران گل خورده فایده نداشت و آنها با این که توپ و میدان را در اختیار داشتند و چندین فرصت هم ایجاد کردند نتوانستند گلی به ثمر برسانند و در نهایت به شکست برابر این تیم رضایت دادند. ونزوئلا با کسب شش امتیاز حضورش در مرحله یک چهارم نهایی کوپا را قطعی کرد و مکزیک باید منتظر بازی سوم و آخر از مرحله گروهی باشد. این در حالی است که در دیگر دیدار این گروه هم اکوادور نیمه شب گذشته به وقت ایران با نتیجه ۱-۳ برابر جامائیکا پیروز شد .تا آنها هم سه امتیازی و هم امتیاز با مکزیک باشند .اما به دلیل تفاضل گل بهتر در جایگاه دوم قرار بگیرند.

از دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال کوپا آمریکا ۲۰۲۴ از گروه C بامداد  (جمعه) با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شد.دیدار تیم‌های ملی پاناما و آمریکا از ساعت ۰۱:۳۰ در ورزشگاه مرسدس بنز با قضاوت ایوان سیسنروس برگزار شد. در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک به سود پاناما به پایان رسید.در نیمه اول در دقیقه ۱۸ تیموتی وه‌آ با خطای که بر روی بازیکن حریف انجام داد کارت قرمز را از داور دریافت کرد و آمریکا ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد. چند دقیقه بعد فلورین بالوگان توانست اولین گل تیم اش را به ثمر برساند. اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۲۶ بلکمن گل تساوی بخش تیم اش را زد و نیمه اول با تساوی دو تیم به پایان رسید.در نیمه دوم در دقیقه ۸۳ فاخاردو برای دومین بار دروازه تیم آمریکا را باز کرد Tتا خیال هواداران پاناما راحت شود و در دقیقه ۸۸ کاراسکوییلا با خطای خشنی که بر روی بازیکن آمریکا انجام داد، پاناما ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد و در نهایت این بازی با برد پاناما به اتمام رسید.پاناما، با این پیروزی توانست اولین برد خود را کسب کند و با ۳ امتیاز و اختلاف گل کم‌تر از آمریکا در رده سوم قرار بگیرد.

اروگوئه ۵ بولیوی ۰

در دیگر دیدار این گروه تیم‌های ملی اروگوئه و بولیوی از ساعت ۰۴:۳۰ در استادیوم مت لایف ،با قضاوت خوان گابریل بنیتز، به مصاف هم رفتند که با برتری ۵ بر صفر اروگوئه به پایان رسید.در نیمه اول در دقیقه ۸ فاکوندا پلیستری اولین گل تیم اش را به ثمر رساند و در دقیقه ۲۱ داروین نونیز مهاجم لیورپولی اروگوئه برای دومین بار توانست دروازه تیم بولیوی را باز کند و نیمه اول به سود اروگوئه به پایان رسید.در نیمه دوم در دقیقه ۷۷ آرائوخو گل سوم تیم اش را زد تا حاشیه امنیتی برای تیم خود درست کند. در دقیقه ۸۱ فدریکو والورده ،توانست برای بار چهارم دروازه وسکارا را باز کند. در دقیقه ۸۹ رودریگو بنتانکور گل پنجم وارد دروازه بولیوی کرد. در نهایت این بازی با برد اروگوئه به اتمام رسید.اروگوئه با این برد توانست دومین پیروزی خود را کسب کند و با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد.

جدول نتایج و امتیازات گروههای کوپا آمریکا۲۰۲۴، تا پایان روز هفتم:

بعد از گذشت هفت روز از مسابقات فوتبال کوپا آمریکا، که در ایالات متحده آمریکا برگزار می شود، هنوز تعدادی از تیمها موفق به انجام بازی دوم خود نشده اند. تاکنون طی بازیهای برگزار شده، اروگوئه با دو بازی و ۲ برد و ۶ امتیاز و ۸ گل زده و یک گل خورده،  و صعود به مرحله بعد ،بهترین نتایج در بین ۱۵ دیگر این تورنمنت کسب کرده. آرژانتین نیز با دو پیروزی و ۶ امتیاز در صدر گروه و به مرحله بعد صعود کرده است. یکی از شگفتی های این جام، صدرنشینی و صعود ونزوئلا به دور حذفی بازیها است.

گروه A:

آرژانتین (۶ امتیاز)

کانادا (۳ امتیاز)

شیلی (۱ امتیاز)

پرو (۱ امتیاز)

گروه B:

ونزوئلا (۶ امتیاز)

مکزیک (۳ امتیاز)

اکوادور (۳ امتیاز)

جامائیکا (۰ امتیاز)

گروه C:

اروگوئه (۶ امتیاز)

ایالات متحده (۳ امتیاز)

پاناما (۳ امتیاز)

بولیوی (۰ امتیاز)

گروه D:

کلمبیا (۳ امتیاز)

برزیل (۱ امتیاز)

کاستاریکا (۱ امتیاز)

پاراگوئه (۰ امتیاز)

چه تیم‌هایی مدعی هستند؟

با توجه به ترکیب تیم‌های حاضر در کوپا آمریکا، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی، آرژانتین است، آلبی‌‍سلسته در دوره گذشته که به دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر در سال ۲۰۲۱ برگزار شد، توانست با شکست دادن برزیل در فینال، پانزدهمین قهرمانی متوالی را جشن بگیرد.آنها که یک سال پس از فتح کوپا، قهرمان جام‌جهانی شدند، در آمریکا به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی هستند.دیگر مدعی جام هم می‌تواند برزیل باشد. مدعی سنتی کوپا آمریکا، بدون نیمار جونیور که دوران نقاهت مصدومیت سخت اش را سپری می‌کند، آماده این تورنمنت شده است. پس از سه باخت متوالی در مقدماتی جام جهانی در اواخر سال گذشته، فدراسیون فوتبال برزیل، فرناندو دینیز، سرمربی این تیم را برکنار کرد و دوریوال جونیور را جایگزین او کرد. برزیل با این مربی توانست در یک بازی دوستانه، انگلیس را شکست دهد و با اسپانیا به تساوی برسد. مکزیک با دو بار نایب قهرمانی کوپا آمریکا و پنج بار حضور نیمه‌نهایی این مسابقات، دیگر تیم مدعی جام است. با وجود نمایش ضعیف این تیم در جام‌جهانی گذشته، قهرمانی آنها در جام طلایی کونکاکاف در سال گذشته تا حدودی وضعیت این تیم را بهتر کرده است.تیم ملی ایالات متحده به عنوان میزبان مسابقات و میزبان مشترک جام جهانی ۲۰۲۶ ، دیگر تیمی است در مسابقات کوپا، توجه زیادی را به خود جلب خواهد کرد. آمریکا که ۴ دوره در این مسابقات حضور داشته است در ۲۰۱۶توانست به مقام چهارم کوپا برسد. همچنین کوپا آمریکا ۲۰۲۴، آخرین حضور لیونل مسی در این رقابت‌ها هم خواهد بود. این مهاجم دوشنبه آینده و قبل از دومین بازی مرحله گروهی آرژانتین مقابل شیلی، ۳۷ ساله می‌شود. وی می‌خواهد پس از فتح کوپاآمریکای ۲۰۲۱ و جام جهانی ۲۰۲۲، کشورش را به سومین قهرمانی متوالی بین‌المللی برساند.

به همین علت، آرژانتین، پرچمدار حال حاضر آمریکای جنوبی با اقتدار در صدر شانس‌های قهرمانی کوپا آمریکا ۲۰۲۴ قرار دارد. طبق پیش‌بینی‌ها، این تیم با ۳۰.۸ درصد شانس، بخت اول فتح جام محسوب می‌شود و ۵۰.۵ درصد احتمال دارد به فینال راه یابد. قرعه هم تا حدودی به نفع آنهاست و مکزیک و شیلی به عنوان رقبای اصلی روی کاغذ مطرح هستند. با این حال، با ۸۹.۸ درصد احتمال، صعود مدافع عنوان قهرمانی به مرحله یک‌چهارم نهایی تقریباً قطعی است و آنها۶۷.۲ درصد شانس برای رسیدن به نیمه‌نهایی دارند.

مدعیان آقای گلی کوپا آمریکا ؛بهترین گلزنان کوپا:

۱۷گل

نوربرتو مندس (آرژانتین) و زیزینیو (برزیل)

۱۵گل

سورینو وارلا (اروگوئه) و تئودورو فرناندس (پرو)

۱۴گل

پائولو گوئررو (پرو) و ادواردو وارگاس (شیلی)

۱۳گل

لیونل مسی (آرژانتین)، آدمیر (برزیل) گابریل باتیستوتا (آرژانتین)، ژایر (برزیل)، خوزه مانوئل مورنو (آرژانتین) و هکتور اسکارونه (اروگوئه)

لیونل مسی، برای اینکه بهترین گلزن تاریخ کوپا شود، به تعداد گل‌هایی که در دوره قبلی زد نیاز دارد؛ یعنی ۴گل دیگر.

گروه‌بندی مسابقات بدین شرح است:

گروه A: آرژانتین، پرو، شیلی، کانادا

گروه B: مکزیک، اکوادور، ونزوئلا، جامائیکا

گروه C: ایالات متحده، اروگوئه، پاناما، بولیوی

گروه D: برزیل، کلمبیا، پاراگوئه، کاستاریکا

رده‌بندی بازیکنان دارای بیشترین تعداد بازی در کوپه آمریکا :

  1. لیونل مسی (آرژانتین) ۳۵ بازی
  2. سرخیو لیوینگ‌استون (شیلی) ۳۴ بازی
  3. زیزینیو (برزیل) ۳۳ بازی
  4. ویکتور اوگارته (بولیوی) ۳۰ بازی
  5. لئونل آلوارس (کلمبیا) ۲۷ بازی
  6. کارلوس والدراما (کلمبیا) ۲۷ بازی
  7. گری مِدِل (شیلی) ۲۷ بازی
  8. یوشیمار یوتون (پرو) ۲۷ بازی
  9. خاویر ماسچرانو (آرژانتین) ۲۶ بازی
  10. کلودیو براوو (شیلی) ۲۵ بازی

برنامه و نتایج بازیهای کوپا آمریکا ۲۰۲۴:

جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ (بازی افتتاحیه). توجه! زمان برگزاری تمام بازیها، مطابق با وقت ایران است.

گروه A: آرژانتین – کانادا (ورزشگاه مرسدس بنز آتالانتا جورجیا؛ ساعت ۰۳:۳۰ بامداد به وقت ایران). نتیجه بازی : آرژانتین ۲ کانادا ۰

شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳

گروه A: پرو – شیلی (ورزشگاه ای تی اند تی آرلینگتون تگزاس؛ ساعت ۰۳:۳۰ بامداد). نتیجه بازی : پرو ۰ شیلی ۰

یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳

گروه B: اکوادور – ونزوئلا (ورزشگاه لویز سانتاکلارا کالیفرنیا؛ ساعت ۰۱:۳۰ بامداد) نتیجه بازی : اکوادور ۱ونزوئلا ۲

گروه B: مکزیک – جامائیکا (ورزشگاه ان آر جی هیوستون تگزاس؛ ساعت ۰۴:۳۰ بامداد) . نتیجه بازی : مکزیک ۱ جامائیکا ۰

دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳

گروه C: ایالات متحده آمریکا – بولیوی (ورزشگاه مرسدس بنز آتالانتا جورجیا؛ ساعت ۰۱:۳۰ بامداد) نتیجه بازی : آمریکا ۲ بولیوی ۰

گروه C: اروگوئه – پاناما (ورزشگاه هاردراک میامی فلوریدا؛ ساعت ۰۴:۳۰ بامداد) نتیجه بازی : اروگوئه ۳ پاناما ۱

سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳

گروه D: کلمبیا – پاراگوئه (ورزشگاه ان آر جی هیوستون تگزاس؛ ساعت ۰۱:۳۰ بامداد) نتیجه بازی : کلمبیا ۲ پاراگوئه ۱

گروه D: برزیل – کاستاریکا (ورزشگاه سوفای اینگلوود کالیفرنیا؛ ساعت ۰۴:۳۰ بامداد) نتیجه بازی: برزیل ۰ کاستاریکا ۰

چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

گروه A: پرو – کانادا (ورزشگاه چیلدرنز مرسی پارک کانزاس؛ ساعت ۰۱:۳۰ بامداد) نتیجه بازی : پرو ۰ کانادا ۱

گروه A: شیلی – آرژانتین (ورزشگاه میت لایف نیوجرسی؛ ساعت ۰۴:۳۰ بامداد) نتیجه بازی : شیلی ۰ آرژانتین ۱

پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳

گروه B: اکوادور – جامائیکا (ورزشگاه الیجنت لاس وگاس نوادا؛ ساعت ۰۱:۳۰ بامداد) نتیجه بازی : اکوادور ۳ جامائیکا ۱

گروه B: ونزوئلا – مکزیک (سوفای اینگلوود کالیفرنیا؛ ساعت ۰۴:۳۰ بامداد) نتیجه بازی : ونزوئلا ۱

جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳

گروه C: پاناما – ایالات متحده آمریکا (ورزشگاه مرسدس بنز آتالانتا جورجیا؛ ساعت ۰۱:۳۰ بامداد) نتیجه بازی : پاناما ۲ آمریکا ۱

گروه C: اروگوئه – بولیوی (ورزشگاه میت لایف نیوجرسی؛ ساعت ۰۴:۳۰ بامداد) نتیجه بازی : اروگوئه ۵ بولیوی ۰

شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳

گروه D: کلمبیا – کاستاریکا (ورزشگاه استیت فارم آریزونا؛ ساعت ۰۱:۳۰ بامداد)

گروه D: پاراگوئه – برزیل (ورزشگاه الیجنت لاس وگاس نوادا؛ ساعت ۰۴:۳۰ بامداد)

یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳

گروه A: آرژانتین – پرو (ورزشگاه هارد راک میامی فلوریدا؛ ساعت ۰۳:۳۰ بامداد)

گروه A: کانادا – شیلی (ورزشگاه اینتر اند کو اورلاندو فلوریدا؛ ساعت ۰۳:۳۰ بامداد)

دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

گروه B: مکزیک – اکوادور (ورزشگاه استیت فارم آریزونا؛ ساعت ۰۳:۳۰ بامداد)

گروه B: جامائیکا – ونزوئلا (ورزشگاه Q2 آستین تگزاس؛ ساعت ۰۳:۳۰ بامداد)

سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳

گروه C: بولیوی – پاناما (ورزشگاه اینتر اند کو اورلاندو فلوریدا؛ ساعت ۰۳:۳۰ بامداد)

گروه C: ایالات متحده آمریکا – اروگوئه (ورزشگاه اروهد کانزاس میسوری؛ ساعت ۰۳:۳۰ بامداد)

چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

گروه D: برزیل – کلمبیا (ورزشگاه لویز سانتاکلارا کالیفرنیا؛ ساعت ۰۳:۳۰ بامداد)

گروه D: کاستاریکا – پاراگوئه (ورزشگاه Q2 آستین تگزاس؛ ساعت ۰۳:۳۰ بامداد)

 برنامه مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا ۲۰۲۴

جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳

بازی ۲۵: تیم اول گروه A – تیم دوم گروه B (ورزشگاه ان آر جی هیوستون تگزاس؛ ساعت ۰۴:۳۰ بامداد)

شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳

بازی ۲۶: تیم اول گروه B – تیم دوم گروه A (ورزشگاه ای تی اند تی آرلینگتون تگزاس؛ ساعت ۰۴:۳۰ بامداد)

یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳

بازی ۲۷: تیم اول گروه C – تیم دوم گروه D (ورزشگاه الیجنت لاس وگاس نوادا؛ ساعت ۰۱:۳۰ بامداد)

بازی ۲۸: تیم اول گروه D – تیم دوم گروه‌ C (ورزشگاه استیت فارم آریزونا؛ ساعت ۰۴:۳۰ بامداد)

برنامه مرحله نیمه نهایی کوپا آمریکا ۲۰۲۴

چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳

بازی ۲۹: برنده بازی ۲۵ – برنده بازی ۲۶ (ورزشگاه میت لایف نیوجرسی؛ ساعت ۰۳:۳۰ بامداد

پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳

بازی ۳۰: برنده بازی ۲۷ – برنده بازی ۲۸ (ورزشگاه بنک آف آمریکا شارلوت کارولینای شمالی؛ ساعت ۰۳:۳۰ بامداد)

بازی رده بندی کوپا آمریکا ۲۰۲۴

یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳

بازی ۳۱: بازنده بازی ۲۹ – بازنده بازی ۳۰ (ورزشگاه بنک آف آمریکا شارلوت کارولینای شمالی؛ ساعت ۰۳:۳۰ بامداد)

فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۴

دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳

بازی ۳۲: برنده بازی ۲۹ – برنده بازی ۳۰ (ورزشگاه هاردراک میامی فلوریدا؛ ساعت ۰۳:۳۰ بامداد)

https://akhbar-rooz.com/?p=244806 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x