دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

چرا باید به پزشکیان رأی داد حتا اگر از عهده برنیاید؛ حتا اگر پیروز نشود! – ملیحه محمدی

در این فرصت های آخر و فرصت سوزی ها که هر کدام از ما مرتکب شده باشیم،‌ نکات آشکار و برجسته ای، حمایت از پزشکیان را ضروری می سازد.

 این نکات در سطح ملی و برای انسان ایرانی با هر مسلک سیاسی که دلی در گروی ایران و مردمش دارد قابل تأمل است و یک دلیل راهبردی در پایان برای کسانی که با حکومت مشکل فرهنگی دارند، همه آنهایی که فشار های اجتماعی روی جوانان و بویژه زنان را برنمی تابند.

نکته اول از فساد اقتصادی گسترده و لجام گسیخته ی برمی خیزد که می رود تا بر همه شئونات زندگی مادی و فرهنگی مردم حاکم شود.

در سایه روشنهای این حقیقت تلخ است که مقایسه ی ناگزیر و بازهم آشکار رخ می نماید میان صاحبان پیشانی های داغ شده از مهر های داغ شده، که اغلب رنگ و رنج جبهه و دفاع از میهن را نیز در کارنامه خود ندارند. اما شرح سوء استفاده های مالی و خود و فرزندان اغلب خارج نشین شان، خوشبختانه دارد به روایات عادی و سرگرم کننده تبدیل می شود….

نکته دوم اینکه فساد و تبعیض آدمی خوار بازار اقتصاد ایران، نه فقط سفره های مردم را کوچک و کوچکتر کرده که با کالایی کردن و هر روز گران تر کردن آموزش و پرورش، فرصت برخورداری عادلانه فرزندان این سرزمین را از آموزش و پرورشی که درخور انسان فردا باشد، از آنها می گیرد و افق استقلال و توسعه علمی و فنی و انسانی را برای مردم ما باز هم دور و دور تر می کند. پزشکیان به این واقعیت معترض است و به آن اشراف دارد.

سومین عارضه و بلیه ی این اقتصاد و فساد لجام گسیخته، حیات و ممات مردم این سرزمین را نشانه گرفته است، به نوعی که نه فقط در پی هر سانحه یا بیماری فراگیری سلامت کودک و پیر و جوان ایرانی، شانس بهبودی یا وخامت حال بیمار و در یک کلام زنده ماندن یا مردن او هر روز بیش از گذشته در قید ارتباط با میزان دارایی،‌ یعنی دسترسی او به خدمات سنگین و مؤثر درمانی است.

در این فضای نومیدکننده، کاندیدایی هست که گرته ای از این هیولای فساد اقتصادی و سوءاستفاده های مرسوم در کارنامه ی شفاف زندگی اش نیست، برای میهن جنگیده، امکان برخورداری از مواهب مادی زندگی را از بسیارانِ این تازه به دوران رسیدگان بیشتر داشته و همه را عقب زده است.

او در اعتراض به این شیوه از بی عدالتی در آموزش و پرورش و عدم  برخورداری عادلانه از بهداشت است که نه تنها به دوبی و دیگر کشورهای خریدار نرفته تا از آنجا عکس بفرستد و دل دوست و دشمن را بشکند، که از امکان دسترسی آسان به این مواهب در میهن خود نیز دست شسته است.

آنچه تا امروز ما از پزشکیان می دانیم بیش از این نیست. او بارها و بارها در دفاع از حقوق مردم در این عرصه ها نشان داده که به این دردها اشراف دارد و خود خانواده اش را از سوء استفاده از موقعیتهای مسلم برکنار داشته است.

ما نمی دانیم که او قادر به تحقق مطالبات محرومان این عرصه ها خواهد شد یا نه!‌ما نمی دانیم تا کجا پایداری خواهد کرد و اصلاً نمی دانیم که پیروز خواهد شد یا خیر!

اما باز هم صرفِ چنین حضوری یعنی طرح دوباره ارزش ها، ایده ها و ارمانهایی که می روند تا هر روز بیشتر رنگ ببازند. یعنی خیزش امواج امید و نشان دادن عزم تغییر به هر قیمت و با هر زحمت و از هر سنگلاخی.

خبرخوانی، بازنشر اخبار نادقیق بجای مبارزه سیاسی، تحقیر و ناسزا گفتن و شنیدن دارد جایگزین فرهنگ سیاسی فاخر شاملو و کدکنی و فروغ می شود.

جامعه ما می تواند بار دیگر برخیزد و مطالبات عمیقاً آرمان خواهانه و حقوق بشری را ورد زبانها و نقل محافل کند.

می دانم که تااینجا کلامی از فشارهای فرهنگی و دموکراتیک به جوانان و زنان نگفته ام انگار که اصلاً وجود ندارند!

اما چنین نیست. زن و دختر ایرانی حق دارد و باید برای حجاب اختیاری مبارزه کند . بی شک به آن دست خواهد یافت. در عین حال می دانم و می بینم جز محدودی، اکثریت زنان و جوانان ما خوب دریافته اند که دستان آلوده ای از درون و بیرون از این کشور سعی دارند تا مشکلات زیربنایی جامعه ما را که غارت ثروت و دارایی نسل های ایرانی است توسط بزرگان و مسئولانی از همین کشور و فرزندانشان، با پیراهن عثمان کردن حجاب و گیسوی آنان پوشش دهند.

پزشکیان این مواجهه را دریافته و نسبت به آن در زمان نمایندگی و در دوره انتخابات واکنش مقدور و مناسب کرده و تنها اوست که این کار را کرده است.

اینجا بویژه خطاب به بخشی از چپ های مستقل و ضد امپریالیست می گویم که از گوشه و کنار به پاکدستی جلیلی و سفرهایش به مناطق اعتصابات کارگری اشاره می کنند.

دوستان!‌ رفقا!‌من کلامی در نفی و تکذیب شخصیت فردی او ندارم. ولی ما از این مرد هیچ نمی دانیم جز اینکه جبهه پایداری مهمترین حامی اوست. همان جبهه که می خواهد جامعه را در انتظار فرج نگاه دارد و سر و موی دختران و زنان را هر روز و هر چه بیشتر تیتر اخبار جهانی بکند تا سرپوشی باشند بر دزدی ها و چپاولهای هموندانش، آنها که در عین اطمینان به عدم امکان اجرای حکم، با بولد کردن حکم اعدام یک خواننده رپ را را که خوب می دانند صدها نظیر او وجود دارند، اخبار کشتار غزه را پایین کشیدند!‌

در عین حال من یکی لااقل نمی دانم دولت سایه ای که ایشان می گوید ده سال است آن را تشکیل داده است، بر اساس کدام قانون یا استثنا تشکیل شده و همراهان او که می گوید صدها نفر هستند و اعضای کابینه او چه کسانی هستند!‌من از نادانسته ها همیشه بیشتر ترسیده ام تا خطراتی که می شناسم.

این است که صرف حضور پزشکیان را که می تواند طنین ارزشها و ایده های پاک و درست انسانی را در میهن من جاری کند مبارک می دانم. از واهمه ی شکست او نمی توانم در بر روی امید ببندم.

با تحریمیان اما هیچ حرف تازه ای نیست. آنها هم خوب می دانند که تغییرات مثبت را در جوامع جماعت کثیر مردم منسجم و آگاه به اهداف معین رقم می زنند!‌و نیز خبر دارند که هیچ نیروی اپوزیسیونی نیست که از نقش گرفتن در بزرگترین حرکت سیاسی جامعه که در بدترین شرایط میلیونها انسان را به اعلام نظر و در واقع  گفتگو با حکومت وا می دارد، صرف نظر کند و صدور یک بیانیه تحریم را که تعدادی ممکن است بخوانند، همچون روغن ریخته ای که همواره در هر انتخابات و در هر کجای دنیا مشتری دارد، کنش سیاسی خود قلمداد کند!‌

ملیحه محمدی

هفتم تیر ۱۴۰۳

۲۷ جولای ۲۰۲۴

https://akhbar-rooz.com/?p=244742 لينک کوتاه

1.9 27 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
23 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
kurosh
kurosh
1 روز قبل

رژیم شاهنشاهی با تمامی کاستی ها پویا ترین رژیم در خاورمیانه از لحاظ ازادی اجتمایی ؛ حقوق زنان ؛ مدارس و دانشگاه های مجانی ؛ تغذیه رایگان بود ؛ بیشتر زندانیان سیاسی ان هم از جمله لاجوردی و اخوند های شپشو ؛حجتیه و …. واقعا شایسته پوسیدن در زندان بودند . اما به هر حال این فدایی بازنشسته و امثال نگهدار خواهان جایگزینی رژیم کنونی با شاه شدند . اما بعد از تقریبا نیم قرن و هزاران کشته و صدها رفیق سازمانی و جنایت و نابودی ایران ؛ هنوز خواهان برکناری کثیف ترین دولت تروریستی دنیا نیستید . شرم اوره 

الف باران
الف باران
1 روز قبل

” اگر انتخابات چیزی را تغییر می‌داد ، آن را مدتها بود که ممنوع کرده بودند”
( کورت توخولسکی ) (Kurt Tucholsky)
 
” اگر رأی‌دادن تفاوتی ایجاد می‌کرد، آنها جلوی انجام آنرا می‌گرفتند”
(مارک تواین) (Mark Twain)

میرنادر
میرنادر
1 روز قبل

درود بر شما رفیق محمدی که علیرغم جو احساساتی و اختناق آور حاکم بر به اصطلاح اپوزیسیون خارج از کشور، شهامت اظهار نظر و شنا در جهت عکس جریان حاکم را دارید و از این جوسازی‌ها باکی به دل راه نمیدهید.

آرش ادیبان
آرش ادیبان
1 روز قبل
پاسخ به  میرنادر

با درود
آیا در رابطه با بر عکس شنا کردن خانم محمدی بر خلاف نظر و خواسته ی اکثریت مردم داخل ایران که به‌ گفته آمار حکومتی ۶۰ درصد مردم در این انتخابات شرکت نکردند ، هم افتخار می کنید ؟
ولی من انتقاد می کنم ، و امیدوارم که خانم محمدی ، سازمان اکثریت و حزب دمکراتیک مردم ایران و شما به پشتبانی اکثریت مردم به جبهه مقاومت و مبارزه که هر روز بیشتر و آگاهتر می شوند ، بپیوندید .
بنا به آمار حکومتی انتخابات ریاست جمهوری
در سال ۱۳۸۸ _ ۸۵ درصد
در سال ۱۳۹۲ – ۷۳ درصد
در سال ۱۴۰۰ – ۴۹ درصد
و دیروز ۱۴۰۳ – ۴۰ درصد
مردم شرکت کردند ،البته شما حکومت اسلامی را در تقلب کردن ، می شناسید ، ولی باز شما را به خود آمار و ارقام حکومتی ارجاع می دهم ، و تقاضا دارم در خلوت خود کلاهتون را قاضی کنید .

آخرین ویرایش 1 روز قبل توسط آرش ادیبان
F Sharifi
F Sharifi
1 روز قبل

برای خانم محمدی کوچکترین اهمیتی ندارد که در کجا مینویسد و برای کدام مخاطب مینویسد !
باید به ایشان گفت نشریه اخبار روز ، تلویزیون راست افراطی سلطنت طلب- من وتو نیست که حرف هایش خریداری داشته باشد !

خانم محمدی مبارزات بی امان مردم ایران با ج.ا را در نظر نمی گیرد . بدون توجه به تحول کیفی جامعه از ۹۶ و بخصوص بعد از جنبش مترقی، هوشمند و با شکوه زن ، زندگی، آزادی، با چشم پوشی و فراموشی ۴۴ سال شکنجه ، کشتار، قتل عام و سرکوب ، باز حکومت فاشیستی اسلامی را تبلیغ میکند

اگر خانم محمدی به بخشی از فساد اقتصادی و بخش کوچکی از فاجعه موجود در ایران اشاره میکند ،دلیلش همدلی با سرکوب شدگان و فرو دستان نیست !
هدف وی گمراه کردن خواننده و فریب مخاطب برای شرکت در انتخابات و به منظور حمایت از ج.ا است !

صالح صلح دوست
صالح صلح دوست
1 روز قبل

پتک کوبنده مردم تحریم کننده بر فرق رژیم ولایی فرود آمد .
به گفته وزارت کشور خود رژیم که ید طولایی در دستکاری آرا دارد تنها ۴۰ درصد واجدین شرایط آنهم با حمایت خاتمی و کروبی از محسن پزشکپور شرکت کردند و ۶۰ درصد به تحریم جانانه ای دست زدند که در طول چهارده دوره انتخابات بی نظیر بود و به مانند رئیس جمهور واقعی شان میرحسین موسوی از دادن رآی امتناع کردند .

صالح صلح دوست
صالح صلح دوست
1 روز قبل

چهل درصد شرکت کننده کجا و ۸۵ درصد در سال ۱۳۸۸ کجا . حتی نصف هم کمتر که گفته می‌شود سه یا چهار برابر بیشتر اعلام کرده اند و رقم واقعی ده تا سیزده درصد بیشترنبوده .

آرش ادیبان
آرش ادیبان
2 روز قبل

با درود
نمی دونم باید به شما گوش بدم یا خانم نرگس محمدی
به حمید نوری یا زندانیان سیاسی
به راه توده و ده مهر یا فرهنگیان
به سازمان اکثریت یا کارگران و زحمتکشان
خشاب گذاری برای سپاه یا اتحاد و مبارزه و پیروزی

میرنادر
میرنادر
1 روز قبل
پاسخ به  آرش ادیبان

دوست عزیز، شما دنبال احساس هستید یا منطق، دنبال اصلاح هستید یا انتقام، دلتان در گرو گذشته است یا آینده، به فکر رفتگان هستید یا ماندگان، ..‌.

Nader
Nader
2 روز قبل

👋🏻 گیرم که عروسک موردِپسندِ شما که از جانبِ حاکم مستبد برای شرکت در نمایشِ انتخاباتِ تقلبی واردِ بازی حاکمیت شده، پاکدست است و کارنامه سفید. آیا درگودِ پرفساد و متعفنی که ورود میفرمایند میتواند برخلافِ ضرب آهنگِ مرشد و حرکاتِ میدان دار که ضامنش را در دست دارد، فعلی جداگانه انجام بدهد؟ شاید خودِ بیچاره هم با وقوف به این واقعیت بود که همان روز اول اقرار فرمود که برنامه ای ازخود برای اجرا ندارد و تنها کارش ادامه سیاستهای دولت رئیسی و در جهت پیشبردِ منویات و استراتژی های اعلام شده ولایت میباشد !

Rabi
Rabi
2 روز قبل

خانم محمدی ، متاسفانه شما در هر حال سر از بیت رهبری در می آورید . دوستانی تحلیل های قابل توجه ای در مورد پزشکیان در زیر مقاله شما نوشته اند فقط جهت اطلاع شما و دوستانی که مقاله را می خوانند یادآوری می کنم که : من در سال ۲۰۰۵ در رادیو همبستگی استکهلم مصاحبه ی داشتم با دکتر شهرام اعظم که زهرا کاظمی ( خبرنگار ایرانی – کانادایی ) در بیمارستان بقیه الله تهران بعد شنکنجه و تجاوز معاینه کرده بود در بخشی از مصاحبه آقای اعظم اشاره ای به پزشکیان می کند و در ادامه یادآور می شود که پزشکیان در تیم ترور زنده یاد قاسملو نقش داشته است !

محمد
محمد
2 روز قبل

خانم ملیحه محمدی و آقای فرخ نگهدار دوران شما واقعا سرآمده ، کمی عزت نفس داشته باشید و از این بیشتر آبروی خود را حراج نکنید !دوران دوستان آمپی امپ شما چون حمید شهرابی و دار و دسته ده مهری ها و تارنگاشت عدالت نیز سرآمده . آنها هم اگر شعور سیاسی داشتند می فهمیدند که با این خزعبلات نمی توانند خود را مدافع طبقه کارگر جا بزنند . نه شمایان وبا راه توده ایها و نه ضد امپریالیستهای تقلبی جایی درچپ ندارید. انتخابات با هر نتیجه ای تمام میشود و روسیاهیش به شماها می ماند. شما که گوی پوپولیسم را حتی از احمدی نژاد هم ربودید. وقتی به گذشته فکر می کنیم که امثال شما داعیه دار رهبری چپ بوده‌اید برای خودو زحمتکشان ایران خوشحال میشویم که چه خوب شد گندکارتان درآمد.وفهمیدیم با چه نامردمانی دست به کاسه شدیم و چه بد شد که هزاران جان شیفته فدای سیاست های شما شد کاش میشد در پشت اداهای روشنفکریتان نبود عقلانیت و شعور سیاسی را می دیدیم و فریب نمی خوردیم. ننگ تان باد!کاش اینها را بخوانید

فریدون س
فریدون س
2 روز قبل

موسوی و رهنورد رسما اعلام کرده اند رای نمی دهند، آن وقت ایشان که مثلا تبعیدی است و برای جنبش اصلاح طلبی به رهبری موسوی و رهنورد یک عزیز را نیز قربانی داده است، می رود سفارت ج. الف و رای می دهد!! آدم نمی داند باید بخندد یا بگرید.

Kourosh
Kourosh
2 روز قبل

شرکت در انتصابات حکومت جنایتکار اسلامی، انگشت زدن در خون جوانان میهن میباشد، خون مهسا، خون نیکا، خون حدیث، خون یلدا، خون نوید، خون کیان، خون ستار، خون مهرشاد، خون…!

Esed
Esed
2 روز قبل

 موفقیت رژیم خونخوار ایران تا این لحظه : آیا فکر نمیکنید که تا این لحظه رژیم خونخوار ایران با قبول صلاحیت کاندیداتوری پزشکیان موفق بوده و این همه بحث و جدل بین مردم و بین مخالفین رژیم راه انداخته و حتی موقع پخش تلویزیونی کاندید ها مخالفین رژیم قبل از طرفداران رژیم پای تلویزیون نشسته و بلافاصله در دنیای مجازی بحث ها راه انداخته و به تحلیل سخنان کاندید ها پرداختند . واقعا دنیا عجیبی داریم در تورکیه سیاسی ها یک اصطلاحی بکار میبرند – چارپیق توپلوم چارپیق سیاست چیلر چارپیق اکونومی و ایشته چارپیق دولت و حاکمیت . یعنی جامعه درهم بر هم – سیاستمدار درهم برهم – اقتصاد درهم برهم و در نهایت دولت و حاکمیت در هم و بر هم . بفرمائید این هم اپوزیسیون درهم و برهم. حتما یک عده نیز الان جلو سفارتخانه های رژیم در صف رای گیری ایستاده اند و در میدان ولایت فقیه رژیم خونخوار دنبال معجزه پزشکیان هستند  

حسین
حسین
2 روز قبل

خانم محمدی این پیام دیروز در واتس به دستم رسید، پاسختان به آن چیست؟

دولت پزشکیان، دولت رفاه یا دولت مافیا؟

اگر جزو دو دهَک بالای جامعه ایران نیستید با خود بیاندیشید که آیا:
– با امثال حسین مرعشی ها (مافیای خودرو و معادن)،
– با امثال عباس آخوندی ها، وزیر فاسد مسکن در دوران خاتمی و روحانی که گفت وظیفه دولت خانه‌سازی نیست،
– با امثال اسحاق جهانگیری ها، مبتکر رانت دلار ۴۲۰۰ تومانی
– با امثال نعمت زاده ها، وزیر صمت روحانی که دخترش با استفاده از رانت واردات دارو، لباس بچه ایتالیایی وارد کرد
– با امثال نامدار زنگنه ها، مافیای نفت که ضرر چندین میلیارد دلاری پرونده کرسنت را روی دست ملت گذاشت،
– با امثال حسین سلاح ورزی ها، مافیای اتاق بازرگانی که عملکرد ۴۵ سال گذشته آن جز فساد و غارت و دزدی نبوده،
می‌توان دولت رفاه ساخت؟

البرز
البرز
3 روز قبل

اینو‌میگن‌تحلیل!!!

کهنسال
کهنسال
3 روز قبل

پزشک همدست جنایتکاران:
هدف ازذکراسامی دانشجویان وپزشکان اعدامی زندان تبریز وجوانان شهر مهاباد دردهه۶۰اشاره ای به محل تولد و تحصیل پزشکیان وشراکت وحمایت وی بعنوان وزیر؛وکیل..(نفی قتل زهراکاظمی..)از حکومت جانیان طی ۴۵سالست.آنان که دردهه۶۰ درزندان اوین بودندروایت میکنند:
دکترشجاع شیخ الاسلام زاده وزیربهداری سالهای آخرپهلوی دوم نیز بعدازدستگیری درسال ۵۷ وزیر فشاردرزندان اوین همکاری گسترده ای با حکومت اسلامی در احیا زندانیان سیاسی برای اعتراف گیری داشته است(چند مورد نجات کسانی که قرص سیانور خورده بودند تا زنده نمانند).وی همچنین تبدیل به دکتر ویژه پاسداران؛ بازجویان و افرادی مانند گیلانی و لاجوردی…بوده است.وی سپس ازبانیان  سرمایه گذاران بیمارستان پارس دربلوار کشاورزتهران بود. 
پروفسور سمیعی بدون زندان وشکنجه چنین”رسالتی” را بدوش گرفته است.وی دربنای چندمرکزخرید ویک مرکزدرمان در دوران قالیباف با شهرداری تهران نیز شریک است.

مهرداد ۲
مهرداد ۲
3 روز قبل

بله هر دم‌ار این باغ بری می‌رسد. « حرکت منسجم مردمی»٫ کدام حرکت؟ « تغییرات مثبت»؟ در کدام فضا؟ شاید رهبر اعظم خواب نما شده و تصمیم گرفته به مردم تمکین‌کند. « روغن سوخته»؟ شما و فرخ نگهدار چطور ؟ کارتهای چند بار سوخته این مضحکه نیستید؟
به راستی در کدام کهکشان سیر می‌کنید؟ چگونه حتی به خود جرات می‌دهید برای کثیری که تصمیم به تحریم این خیمه شب بازی دارند حکم تجویز کنید؟ چه‌تفاوتی میان فضای امروز و فضای انتصابات مجلس است ؟
لطفا با « نهایت شرم ساری» تشریف ببرید و انگشتان خود را به خون قربانیان جنبش‌های دست کم چند سال اخیر آلوده کنید ، ولی لطفا به دیگران نه انگ بزنید و نه دستور عمل صادر کنید،
زهی خیال باطل. رای بی رای .

مسعود شجاعی
مسعود شجاعی
3 روز قبل

اصلاح طلب ، سلطنت طلب ، جنگ طلب ، فرصت طلب ، اعتدال گرا ، اصول گرا !!! دیگه تمومه ماجرا ، دیگه تمومه ماجرا .
جمهوری ، جمهوری ، جمهوری
جمهوری مردمی ، جمهوری واقعی ، جمهوری انسانی

مهدی
مهدی
2 روز قبل
پاسخ به  مسعود شجاعی

تسلیت از بابت مرگ رئیس جمهور منتخب مقاومت!

کهنسال
کهنسال
3 روز قبل

دکترپزشکیان،همدست وحامی قاتلین درتبریز و…..
خرداد سال ۶۲:اعدام ۵۹ نفر از جوانان شهر مهاباد-زندان تبریز
دانشجویان پزشکی دانشگاه تبریز(هواداران سازمان پیکار)که درزندان تبریزاعدام شدند:

کریم جاویدی(اهل زنجان)مرداد۶۰
شهریاررسولی ونعمت الله مهاجرین هردواهل هرسین کرمانشاه آبان۶۰.ساسان رسولی(برادرشهریاررسولی)سال۶۰تهران
مسعود صالحی‌راد-طیب نجم‌الدینی دانشجویان سال۳پزشکی۱۳مرداد۵۹هنگام پخش اعلامیه درمحلات تبریزتوسط گشت سپاه پاسداران دستگیرو۲ساعت بعد جسدآنان درجاده اهر-تبریزتوسط چوپانان پیدامیشود.
حمید ندروند سال۶۰وفرامرزعدالت فام سال۶۲هردواهل میاندوآب(دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه تهران)
پزشکان اعدامی سال۶۰تبریز:علی مقدم(ازدراویش)،پزشکان بهایی:اسماعیل زهتاب،سمندری،ربانی،پرویزفیروزی

انجمن خانواده‌های دادخواه آبان:به شرکت درانتخابات«نه»می‌گوییمبیانیه شورای هماهنگی اعتراضات پرستاران درباره انتخابات:ازبس دروغ شنیدیم،مادیگه رای نمیدیم!

ممد
ممد
3 روز قبل

هنوز انتظار معجزه از این امامزاده های شیاد به مردم وعده می دهد! نه جانم این رژیم فاسد فاشیست جز تلف کردن ثروت های مردم ایران کاری از پیش نبرده و نخواهد برد. سرنگونی این رژیم اولین قدم در بهبود شرایط زندگی ایرانیان خواهد بود! اما به اسم چپ آمدی و یک بوقچی که برای این آدمکشان سالها یقه پاره کردی شدی! مطمن باش که مردم ایران برای توجیج گران این آدمکشان پلید دیگر ارزشی نمی دهند.

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


23
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x