پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳

پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳

عملکرد آسیایی‌ها در شش دوره جام جهانی فوتبال؛ بر اساس قرعه کشی؛ ایران با قطر، ازبکستان، امارات، قرقیزستان و کره‌شمالی همگروه شد؛ آغاز بازیهای حذفی یورو ۲۰۲۴

نازک بین- سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به موفقیت‌ها و لحظات تاریخی تیم‌های آسیایی در جام جهانی پس از هزاره جدید پرداخته است. در این گزارش به موفقیت تاریخی کره‌ جنوبی و ژاپن در اولین دوره میزبانی آسیائی ها  در جام جهانی ۲۰۰۲ اشاره کرده است.

۲۰۰۲ کره و ژاپن

در آن سال جام جهانی برای نخستین بار به میزبانی دو کشور آسیایی برگزار شد. وکره جنوبی توانست به جمع چهار تیم پایانی راه یابد.  کره و ژاپن در کنار عربستان سومین حضور متوالی‌شان را در جام جهانی همراهی کردند. جمهوری خلق چین نیز برای نخستین بار در این دوره در جام جهانی بود. ژاپن در صدر گروه H قرار گرفت و راهی دور حذفی شد و کره‌ جنوبی به جمع چهار تیم پایانی رسید.آن یونگ هوان، ستاره کره در آن دوره از رقابت‌ها بود که به خاطر بازی درخشان اش به شهرت رسید. او دو گل در جام جهانی ۲۰۰۲ به ثمر رساند و توانست سومین گل اش را در جام جهانی ۲۰۰۶ به ثمر برساند و دروازه توگو را باز کند. هوان، بهترین گلزن تیم ملی کره در تاریخ جام جهانی شد.

۲۰۰۶حذف هر چهار نماینده آسیا در دور گروهی

چهار سال بعد در آلمان ۲۰۰۶، ایران ، ژاپن، کره و عربستان حضور در جام جهانی حضور داشتند. در این دوره سامی الجابر پس از گلزنی مقابل تونس، اولین آسیایی شد که در سه دوره جام جهانی گلزنی کرد. ایران، نیز از سه بازی‌اش در این رقابت‌ها فقط یک امتیاز برابر آنگولا کسب کرد و  برابر مکزیک و پرتغال مغلوب شد. هر چهار تیم آسیایی در پایان مرحله گروهی حذف شدند.

۲۰۱۰درخشش دوباره کره و ژاپن

بار دیگر دو تیم کره و ژاپن توانستند از گروه شان در جام جهانی صعود کنند. استرالیا برای نخستین بار به عنوان نماینده آسیا در جام جهانی حضور داشت. پاراگوئه در یک‌هشتم نهایی ژاپن را شکست داد و اروگوئه نیز از سد کره جنوبی گذشت.استرالیا با وجود کسب چهار امتیاز نتوانست از دور گروهی به مرحله بعد صعود کند و حذف شد. در واقع شکست سنگین چهار بر صفر برابر آلمان برای این تیم گران تمام شد و کره شمالی که برای اولین بار از سال ۱۹۶۶ در جام جهانی بود، در دور گروهی کنار رفت. شکست سنگین کره شمالی برابر پرتغال که آن موقع کارلوس کیروش سرمربی پرتغال و کرستینا رونالدو در اوج بود، اتفاق افتاد.

۲۰۱۴ ایران همان ۱ امتیاز

چهار سال بعد در برزیل، تایم کیهیل با دو گل خود از جمله یک ضربه خیره‌کننده مقابل هلند، اولین استرالیایی شد که در سه جام جهانی مختلف گلزنی می‌کرد. کانگوروها پس از سه شکست در انتهای جدول گروه خود قرار گرفتند و ژاپن و کره نیز عملکرد ناامیدکننده‌ای داشتند و هر کدام تنها یک امتیاز کسب کردند؛ اگرچه سون هیونگ مین اولین گل اش را در جام جهانی به ثمر رساند.در این دوره بدشانسی برای ایران و کارلوس کی‌روش رخ داد؛ چرا که گل لحظات پایانی لیونل مسی باعث شد ایران مقابل آرژانتین شکست بخورد. این در شرایطی بود که ایران در بازی نخست یک امتیاز مقابل نیجریه کسب کرده بود. شکست مقابل بوسنی و هرزگوین به امیدهای ایران برای صعود پایان داد.

۲۰۱۸حذف میلیمتری ایران

آسیا برای اولین بار پنج تیم در جام جهانی داشت. برد اول ایران مقابل مراکش ایران را برای صعود خیلی امیدوار کرد ولی بدشانسی مقابل اسپانیا و تساوی مقابل پرتغال در دیداری پرتنش باعث شد تا ایران میلیمتری حذف شود اگر مهدی طارمی موقعیت پایانی بازی را از دست نداده بود، داستان می‌توانست بسیار متفاوت باشد.ژاپن تنها تیم آسیایی بود که با پیروزی مقابل کلمبیا به دور حذفی راه یافت و حتی از بلژیک نیز پیش افتاد ولی مقابل نسل طلایی بلژیک شکست خورد.

۲۰۲۲بازگشت جام جهانی به آسیا

جام جهانی سال ۲۰۲۲ به آسیا بازگشت و این عربستان بود که با شکست آرژانتین خبرساز شد. صالح الشهری و الدوسری دو گل خیره‌کننده به ثمر رساندند اما شکست‌ برابر لهستان و مکزیک باعث شد شاهین‌های سبز سر تعظیم فرود آورند.قطر نیز در اولین حضورش در جام جهانی ناکام بود و بدون امتیاز رقابت‌ها را ترک کرد. ایران نیز جام جهانی سختی را سپری کرد و برد دو بر صفر برابر ولز باعث شد هواداران ایرانی دلیلی برای خوشحالی در قطر داشته باشند.

ایران با قطر و ازبکستان هم‌گروه شد، ژاپن، عربستان و استرالیا در گروه مرگ

قرعه‌کشی مرحله سوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا برگزار شد. به گزارش ایسنا، قرعه‌کشی مرحله سوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، در محل کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد و تیم‌های حاضر رقبای خود را شناختند. در این مراسم امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، مهدی محمدنبی سرپرست تیم ملی و مهدی خراطی مدیر اجرایی تیم حضور داشتند.تیم ملی فوتبال ایران در گروه E مرحله دوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، با ازبکستان، ترکمنستان و هنگ‌کنگ هم گروه بود و در نهایت توانست با ۱۴ امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر از ازبکستان به مرحله سوم و نهایی صعود کند.

پیش از قرعه‌کشی سید بندی تیم‌ها حاضر اعلام شد که به این شرح بود:

سید یک: ژاپن، ایران و کره جنوبی 

سید دوم: استرالیا، قطر و عراق

سید سوم: عربستان، ازبکستان و اردن

سید چهارم: امارات، عمان و بحرین

سید پنجم: چین، فلسطین و قرقیزستان

سید ششم: اندونزی، کره شمالی و کویت

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده تیم‌های حاضر در سه گروه به شرح زیر به رقابت خواهند پرداخت:

گروه A:

ایران، قطر، ازبکستان، امارات، قرقیزستان، کره‌شمالی

گروه B:

کره‌جنوبی، عراق، اردن، عمان، فلسطین، کویت

گروه C:

ژاپن، استرالیا، عربستان، بحرین، چین، اندونزی 

چند تیم از آسیا به جام جهانی صعود می‌کنند؟

تیم‌های اول و دوم هر گروه به صورت مستقیم به جام جهانی ۲۰۲۶ صعود می‌کنند.

تیم‌های سوم و چهارم هر گروه نیز در مرحله چهارم انتخابی جام جهانی در دو گروه سه تیمی قرار می‌گیرند و تیم‌های اول آن گروه‌ها به جام جهانی راه می‌یابند.

تیم‌های دوم این دو گروه نیز با یکدیگر دیدار می‌کنند و برنده آنها برای رسیدن به جام جهانی در دیدار پلی‌آف بین قاره‌ای شرکت می‌کند.

برنامه مرحله حذفی یک هشتم نهائی یورو ۲۰۲۴ :

۲۹ ژوئن:

سوئیس – ایتالیا (برلین، ۱۸:۰۰)

آلمان – دانمارک (دورتموند، ۲۱:۰۰)

۳۰ ژوئن:

انگلیس – اسلواکی (گلزنکرخن، ۱۸:۰۰)

اسپانیا – گرجستان (کلن، ۲۱:۰۰)

۱ جولای:

فرانسه – بلژیک (دوسلدورف، ۱۸:۰۰)

پرتغال – اسلوونی (فرانکفورت، ۲۱:۰۰)

۲ جولای:

رومانی – هلند (مونیخ، ۱۸:۰۰)

اتریش – ترکیه (لایپزیگ، ۲۱:۰۰)

وضعیت گروهها و جدول رده بندی:

در گروه A، تیمهای آلمان و سوئیس به ترتیب با رتبه اول و دوم به دور یک هشتم نهائی صعود کردند.

در گروه B، تیمهای اسپانیا و ایتالیا به ترتیب با رتبه اول و دوم به دور یک هشتم نهائی صعود کردند. اشاره شود، تیم اسپانیا در هر ۳ مسابقه خود پیروز شده و با امتیاز کامل به مرحله حذفی رفته.

در گروه C،تیمهای انگلیس ؛ دانمارک و اسلوونی به ترتیب در رده اول تا سوم قرار گرفتند و هر سه تیم به مرحله یک هشتم مسابقات یورو ۲۰۲۴، صعود کردند. تیم صربستان از صعود باز ماند و حذف شد.

در گروه D،، تیمهای اتریش، فرانسه و هلند به ترتیب در رده اول تا سوم قرار گرفتند. هر ۳ تیم به مرحله حذفی صعود کردند.

در گروه E، رومانی،بلژیک ، اسلواکی و اوکراین ، هر چهار تیم با یک برد و ۳ امتیاز در رده های اول تا چهارم قرار گرفته اند. تفاضل گل و گلهای زده و خورده، چنین رده بندی را ایجاد کرده است.

در گروه F، پرتغال با ۶ امتیاز در صدر جدول است و صعود خود را به مرحله یک هشتم نهائی قطعی کرده است. ترکیه در جایگاه دوم است. تیمهای جمهوری چک و گرجستان در رده های سوم و چهارم قرار دارند. در آخرین روز و بازیهای پایانی این گروه،گرجستان با یک نتیجه تاریخی ۲ بر صفر پرتغال را شکست داد. ترکیه نیز ۲ بر ۱ جمهوری چک را مغلوب کرد. در پایان، تیمهای پرتغال و ترکیه با ۶ امتیاز به ترتیب اول و دوم شدند. گرجستان نیز با ۴ امتیاز در رده سوم ایستاد و هر سه تیم به مرحله یک هشتم صعود کردند.

با پایان بازی‌های مرحله گروهی  16 تیم  صعود کرده به مرحله حذفی به شرح زیر هستند:

گروه A
آلمان و سوئیس

گروه B
اسپانیا و ایتالیا

گروه C
انگلیس، دانمارک و اسلوونی

گروه D
اتریش، فرانسه و هلند

گروه E
رومانی، بلژیک و اسلواکی

گروه F
پرتغال، ترکیه و گرجستان

گروه A

ردتیمبازیبردمساویباختامتیاز
۱آلمان۳۲۱۰۷
۲سوییس۳۱۲۰۵
۳مجارستان۳۱۰۲۳
۴اسکاتلند۳۰۱۲۱

 گروهB

ردهتیمبازیبردمساویباختامتیاز
۱اسپانیا۳۳۰۰۹
۲ایتالیا۳۱۱۱۴
۳کرواسی۳۰۲۱۲
۴آلبانی۳۰۱۳۱

 گروه C

ردهتیمبازیبردمساویباختامتیاز
۱انگلیس۳۱۲۰۵
۲دانمارک۳۰۳۰۳
۳اسلوونی۳۰۳۰۳
۴صربستان۳۰۲۱۲

گروه D

ردهتیمبازیبردمساویباختامتیاز
۱اتریش۳۲۰۱۶
۲فرانسه۳۱۲۰۵
۳هلند ۳۱۱۱۴
۴لهستان۳۰۱۲۱

گروه E

ردهتیمبازیبردمساوی باختامتیاز
۱رومانی۳۱۱ ۱۴
۲بلژیک۳۱۱ ۱۴
۳اسلواکی۳۱۱ ۱۴
۴اوکراین۳۱۱ ۱۴

گروه F

ردهتیمبازیبردمساویباختامتیاز
۱پرتغال۳۲۰۱۶
۲ترکیه۳۱۰۱۶
۳گرجستان۳۱۱۱۴
۴جمهوری چک۳۰۱۲۱

گروه‌بندی ۲۴ تیم حاضر در یورو ۲۰۲۴ به شرح زیر است:

جام ملت‌های اروپا با حضور ۲۴ تیم از جمعه‌شب گذشته،با بازی تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اسکاتلند در ورزشگاه آلیانتس‌آره‌نای مونیخ آغاز شد. قهرمان یورو ۲۰۲۴ پس از ۵۱ مسابقه و در پایان بازی فینال در ورزشگاه تاریخی المپیک برلین شناخته خواهد شد. یورو ۲۰۲۴ برای نخستین بار با حضور ۲۴ تیم اروپایی در آلمان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتبال ایتالیا در دوره پیشین با برتری برابر انگلیس در ضربات پنالتی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. البته آن رقابت‌ها به دلیل همه‌گیری کرونا با یک سال تاخیر در سال ۲۰۲۱ برگزار شد.

گروه A: آلمان، اسکاتلند، مجارستان و سوئیس
گروه B: اسپانیا، کرواسی، ایتالیا و آلبانی
گروه C: انگلیس، اسلوونی، دانمارک و صربستان
گروه D: هلند، فرانسه، لهستان و اتریش
گروه E: بلژیک، اسلواکی، اوکراین و رومانی
گروه F: پرتغال، چک، گرجستان و ترکیه

برنامه بازیهای و نتایج مرحله گروهی:

جمعه ۲۵ خرداد:گروه A: آلمان – اسکاتلند . بازی شماره ۱(ورزشگاه آلیانتس آرنا مونیخ؛ ساعت ۲۲:۳۰). نتیجه بازی: آلمان ۵ اسکاتلند ۱

شنبه ۲۶ خرداد

گروه A : مجارستان – سوئیس. بازی شماره ۲(ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۱۶:۳۰). نتیجه بازی: مجارستان ۱ سوئیس ۳

گروه B: اسپانیا – کرواسی .بازی شماره ۳ (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۲۰:۳۰). نتیجه بازی: اسپانیا ۳ کرواسی صفر

گروه B: ایتالیا – آلبانی  . بازی شماره ۴.(ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۲۲:۳۰). نتیجه بازی: ایتالیا ۲ آلبانی ۱

یکشنبه ۲۷ خرداد

گروه D: لهستان – هلند . بازی شماره ۵ (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۱۶:۳۰)نتیجه بازی : لهستان ۱ هلند ۲

گروه C: اسلوونی – دانمارک . بازی شماره ۶.(ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰) نتیجه بازی: اسلوونی ۱ دانمارک ۱

گروه C: صربستان – انگلیس . بازی شماره ۷(ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۲۳:۳۰) نتیجه بازی : صربستان ۰ انگلیس ۱

دوشنبه ۲۸ خرداد

گروه E: رومانی – اوکراین. بازی شماره ۸ (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۱۶:۳۰). نتیجه بازی: رومانی ۳  اوکراین ۰

گروه E: بلژیک – اسلواکی (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۱۹:۳۰).نتیجه بازی : بلژیک ۰ اسلواکی ۱

گروه D: اتریش – فرانسه (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۲۳:۳۰). نتیجه بازی:  اتریش ۰ فرانسه ۱ (گل بخودی اتریش).

سه‌شنبه ۲۹ خرداد

گروه F: ترکیه – گرجستان (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۱۹:۳۰). نتیجه بازی : ترکیه ۳ گرجستان ۱

گروه F: پرتغال – کرواسی (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۳:۳۰). نتیجه بازی :  پرتغال  1  جمهوری چک  1

دور دوم یورو ۲۰۲۴ (چهارشنبه ۳۰ خرداد). ساعت به وقت ایران

گروه B: کرواسی – آلبانی (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۱۶:۳۰) نتیجه بازی :  کرواسی ۲ آلبانی ۲

گروه A: آلمان – مجارستان- (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰). نتیجه بازی : آلمان ۲ مجارستان ۰

گروه A: اسکاتلند – سوئیس (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰) نتیجه بازی : اسکاتلند ۱ سوئیس ۱

پنجشنبه ۳۱ خرداد

گروه C: اسلوونی – صربستان (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۱۶:۳۰). نتیجه بازی : اسلوونی ۱ صربستان ۱

گروه C: دانمارک – انگلیس (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۱۹:۳۰). نتیجه بازی :  دانمارک ۱  انگلیس ۱

گروه B: اسپانیا – ایتالیا (ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۲۲:۳۰) نتیجه بازی : اسپانیا ۱ ایتالیا ۰

جمعه اول تیر

گروه E: اسلواکی – اوکراین (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۱۶:۳۰). نتیجه بازی: اسلواکی ۱ اوکراین ۲

گروه D: لهستان – اتریش (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۱۹:۳۰) .نتیجه بازی : لهستان ۱ اتریش ۳

گروه D: هلند – فرانسه (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۲:۳۰). نتیجه بازی : هلند ۰ فرانسه ۰

برنامه بازیهای شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ برابر با ۲۲ ژوئن ۲۰۲۴ :

گروه F: گرجستان – جمهوری چک (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۱۶:۳۰) نتیجه بازی : گرجستان ۱ جمهوری چک ۱

گروه F: ترکیه – پرتغال (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۱۹:۳۰) نتیجه بازی : ترکیه ۰ پرتغال ۳

گروه E: بلژیک – رومانی (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰) نتیجه بازی : بلژیک ۲- رومانی ۰

دور سوم یورو ۲۰۲۴

یکشنبه ۳ تیر

گروه A: سوئیس – آلمان (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۲۲:۳۰). نتیجه بازی : سوئیس ۱ آلمان ۱

گروه A: اسکاتلند – مجارستان (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۲۲:۳۰) نتیجه بازی: اسکاتلند ۰مجارستان ۱

دوشنبه ۴ تیر

گروه B: کرواسی – ایتالیا (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۲:۳۰) نتیجه بازی: کرواسی ۱ ایتالیا ۱

گروه B: آلبانی – اسپانیا (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۲۲:۳۰). نتیجه بازی : آلبانی ۰ اسپانیا ۱

سه‌شنبه ۵ تیر

گروه D: هلند – اتریش (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۱۹:۳۰) نتیجه بازی :  هلند ۲ اتریش ۳

گروه D: فرانسه – لهستان (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک؛ ساعت ۱۹:۳۰) نتیجه بازی : فرانسه ۱ لهستان ۱

گروه C: انگلیس – اسلوونی (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰) نتیجه بازی :  انگلیس ۰ اسلوونی۰

گروه C: دانمارک – صربستان (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۲۲:۳۰) نتیجه بازی : دانمارک  ۰ صربستان۰

چهارشنبه ۶ تیر

گروه E: اسلواکی – رومانی (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۱۹:۳۰) نتیجه بازی: اسلواکی ۱ رومانی ۱

گروه E: اوکراین – بلژیک (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰) نتیجه بازی : اوکراین ۰ بلژیک ۰

گروه F: جمهوری چک – ترکیه (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۲۲:۳۰) نتیجه بازی : جمهوری چک ۱ ترکیه ۲

گروه F: گرجستان – پرتغال (ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۲۲:۳۰) نتیجه بازی : گرجستان ۲ پرتغال ۱

مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴

شنبه ۹ تیر
بازی ۳۸: تیم دوم گروه A – تیم دوم گروه B (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۱۹:۳۰

بازی ۳۷: تیم اول گروه A – تیم سوم گروه C (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۲۲:۳۰

یکشنبه ۱۰ تیر

بازی ۴۰: تیم اول گروه C – تیم سوم یکی از گروه‌های D، E یا F (ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۳۹: تیم اول گروه B – تیم سوم یکی از گروه‌های A، D، E یا F (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰

دوشنبه ۱۱ تیر

بازی ۴۲: تیم دوم گروه D – تیم دوم گروه E (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۱: تیم اول گروه F – تیم سوم یکی از سه گروه A، B یا C (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۲۲:۳۰)

سه‌شنبه ۱۲ تیر

بازی ۴۳: تیم اول گروه E – تیم سوم یکی از گروه‌های A، B، C یا D (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۴: تیم اول گروه D – تیم دوم گروه F (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴
جمعه ۱۵ تیر
بازی ۴۵: برنده بازی ۳۹ – برنده بازی ۳۷ (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۶: برنده بازی ۴۱ – برنده بازی ۴۲ (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

شنبه ۱۶ تیر

بازی ۴۸: برنده بازی ۴۰ – برنده بازی ۳۸ (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۷: برنده بازی ۴۳ – برنده بازی ۴۴ (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۲۲:۳۰)

مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴
سه‌شنبه ۱۹ تیر
بازی ۴۹: برنده بازی ۴۵ – برنده بازی ۴۶ (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

چهارشنبه ۲۰ تیر

بازی ۵۰: برنده بازی ۴۷ – برنده بازی ۴۸ (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۲۲:۳۰)

دیدار فینال یورو ۲۰۲۴
یکشنبه ۲۴ تیر

بازی ۵۱: برنده بازی ۴۹ – برنده بازی ۵۰ (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۲۲:۳۰

https://akhbar-rooz.com/?p=244724 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x