پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳

پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳

زاکانی هم از انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد

دومین نامزد ریاست جمهوری هم از ادامه ی رقابت انصراف داد. علیرضا زاکانی نوشت: از جلیلی و قالیباف می‌خواهم وحدت کنند.

به گزارش ایلنا، علیرضا زاکانی با اعلام انصراف از ادامه رقابت در انتخابت ریاست جمهوری گفت:  تا پایان زمان قانونی رقابت ماندم اما تداوم راه شهیدرئیسی مهمتر است.

وی افزود: از جلیلی و قالیباف می‌خواهم وحدت کنند و مطالبه بحق نیروهای انقلاب را بی پاسخ نگذارند و مانع از تشکیل دولت سوم روحانی شوند. از مردم عزیز و هواداران سپاسگزارم و از ملامت‌ها نمی‌هراسم.

https://akhbar-rooz.com/?p=244693 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسن نکونام
حسن نکونام
6 روز قبل

            اگر در همین دور اول، برنده معلوم نشود، و انتصابات به دور دوم کشیده شود، برخی احتمالات را بررسی میکنم. پزشکیان اگر شانسی داشته باشد، در دور اول است. اگر به دور دوم کشیده شود، شانس او کمتر میشود. چرا؟ شواهد و قراین نشان میدهند که، در دور دوم، قالیباف و پزشکیان در مقابل همدیگر قرار خواهند گرفت. مردم ما میدانند که از سال ۱۴۰۰ ببعد، همواره از تعداد شرکت کنندگان در انتخابات، کاسته شده است، و مردم علاقه چندانی به شرکت کردن ندارند. در ضمن، مردم این را هم میدانند که رای سفید و رای باطله هم در رای گیری فراوان است. مردم این را هم میدانند که، حکومت در رای سازی و تقلب و ریا و حقه بازی در روی صندوق های رای گیری، جا بجا کردن صندوق ها و آرا، بنفع یکی و ضرر دیگری، ید طولائی دارد. خامنه ای از ابتدای این سیرک انتخاباتی، این ۶ مهره را اینطور تنظیم کرد، تا یکی از

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x