شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳

شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳

سیرک انتخابات را تحریم کنیم!

هشتم تیر ١۴٠٣ خورشیدى  چهاردهمین دوره انتخابات( انتصابات)براى جانشینى ابراهیم رئیسى رئیس جمهور اعدام در نظام جمهورى اسلامى است. همگان میدانند که خامنه اى رهبر ولایت فقیه رژیم فاشیستى مذهبى است که رئیس جمهور را براى مشروعیت نظام انتصاب می‌کند. اکنون شش تن ازکاندیداهایی که نزدیکى فکرى بیشترى با خامنه اى دارند از میان ٢٨٧ تن انتصابات  و به تائید صلاحیت شوراى نگهبان رسیده اند. در مجموع تعداد بیشتری از کاندیداها از فیلتر شوراى نگهبان رد شدند، اما تعداد شش تن می توانند ادامه فعالیت دهند، زیرا که می توانند کاملا زیر ذره بین بیت خامنه اى فعالیت باصطلاح انتخاباتى داشته باشند!.

خامنه اى براى حفظ قدرت خود سپاه را در تمام زمینه ها آزاد گذاشته تا بدانجا که امروز پاسداران قصد ورود به کاخ ریاست جمهورى را دارند! از طرفى براى مناظره ها این کاندیداتورها مرزهایى را مشخص کرده اند که این انتصابات را به یک سیرک خنده دارى تبدیل کرده است..

ما می‌دانیم، تمامى کاندیداهای تایید شده شوراى نگهبان دغدغه اشان  نه مسئله رفاه و آرامش و آسایش مردم و نه  سازندگى و امنیت کشور است .اینان آمده اند تا اسلام و تروریست را ترویج دهند. سوابق تمامى کاندیداها نشان میدهد که با تکیه بر رانت و غارت سرمایه هاى کشور، به هیچ طریقى ،توان حل مسائل اقتصادى کشور را ندارند اینها ،هیچ برنامه اى براى مهار تورم ۵٠ – ۶٠. درصدى کشور ندارند. نگاه اینان به اقتصاد کشور  همچون نگاه خمینى به  اقتصاد است و همچنان از خمینى پیروى می کنند.

در میان این شش تن هم از اعضاى هیئت مرگ دهه ۶٠ وجود دارد و هم پاسدارانى که در سرکوب  جنبش دانشجویى و کشتار کوى دانشگاه ها  و سالهاى ٩۶ و ٩٨ و ١۴٠١ جنبش  زن زندگى آزادى دست داشته اند. در یک کلام تمامى کاندیدهاى تائید شده دستانشان به خون هزاران جوان إیرانى آلوده است!

این‌ بار «مسعود پزشکیان»،  را از آخرین لایه اصلاح طلبان برگزیده اند تا به انتخابات ( انتصابات) خود گرمى دیگرى بخشند و آمار مشارکت در انتخابات را بالا ببرند زیرا خامنه ای مشارکت۵٠ – ۶٠. درصدى می خواهد تا بتواند مشروعیت جهانی برای خود دست و پا کند. 

مردمان ایران بخوبى می دانند که رییس جمهور در ایران  یک تدارکاتچى بیشتر نیست و تمامى اختیارات در دست ولایت فقیه است. ما به تمامى اقشار کشور پیشنهاد میکنیم به هیچ عنوان گول وعده هاى دروغین ولایت فقیه و دار و دسته اش را نخورند و در روز ٨ تیر در خانه هاى خود بمانند تا  براى رژیم جهل و جنایت مشروعیت کسب نکنند و رژیم همچنان  نزد جهانیان رسواتر شود.

بدانیم و آگاه باشیم بد و بدترى در میان کاندیداتورها وجود ندارد، گذشته و عملکرد این افراد نشان داده است که هر کدام به جنایات خود افتخار کرده و همچنان بر آنها پاى مى فشارند. کاندیداهایى که جنایات حجاب بانها را در سرکوب مردم بعهده نمى گیرند!.

 بزرگ داشتىى که  رییس سازمان ملل براى «رئیسى »برگزار کرد نشان داد  مماشات با  رژیم آدمکشان همچنان ادامه دارد و قصد آن دارند که  جنایات رژیم فاشیستى مذهبى در ایران را نادیده بگیرند.

با شرکت نکردن گسترده در سیرک انتصابات ٨ تیرِ خامنه اى نشان دهیم که ما، رژیم بچه کش را با حاکمیت هیچ جناحى از آن نمى پذیریم و انتصابات خامنه اى را تحریم مى کنیم . این بار با عدم حضورمان نشان دهیم راه‌هاى رفته در گذشته را که نتیجه اى جز مشروعیت نظام نداشته را تکرار نکنیم. در نظام توتالیتر ( تمامیت خواه) انتخاب فقط بین خودى هاست!

 آگاه باشیم ما خود  با اتحاد و همبستگى میتوانیم نظام پوسیده ولایت فقیه را برکنار کنیم.

پیروز باد مبارزات مردم ایران

سرنگون باد رژیم فاشیستى مذهبى در ایران

حزب رفاه و آزادى ایرانیان( آرا)

همگرایان سوسیال دمکرات ایران

پنجم تیر ١۴٠٣ خورشیدى

٢۵جون ٢٠٢۴ میلادى

[email protected]

https://akhbar-rooz.com/?p=244690 لينک کوتاه

4.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x