پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳

پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳

پیام مادر کارگر زندانی، شریفه محمدی

مادر شریفه محمدی چشم انتظار اوست. او با انتشار ویدئویی از ناراحتی و دلتنگی خود و نوه اش میگوید از این که هنوز نمیداند چرا دخترش شریفه محمدی را بازداشت کرده اند.

او میگوید: من مادر شریفه هستم نزدیک به هفت ماه است که دخترم را گرفته اند و به من خبری از او نمیدهند. من چندین بار به رشت آمدم و از مسئولین زندان خواستم به من جوابی بدهند. التماسشان کردم که بگویند گناه دخترم چیست به من بگویید گناه دخترم شریفه چیست آیا میخواهید همچنان او را در بازداشت نگه دارید؟ خانه و کاشانه و فرزند و همسر شریفه او را انتظار میکشند فرزندش بلاتکلیف و چشم انتظار مانده شغلش را از دست داده مادر شریفه در ادامه میگوید که سالها پیش پسرش که اسیر عراقی‌ها شد او نه بالشی زیر سرش گذاشت و نه تشکی برای خواب داشت.

فقط چشم به راه و به در دوخته بود که او برگردد. او برگشت و حالا برای شریفه دخترش نگران است و چشم انتظار اوست. او روی تشک نمی خوابد و زیر سرش بالش نمیگذارد تا شریفه برگردد. مادر شریفه از مسئولین پاسخ میخواهد او میگوید گناه دخترم شریفه چیست؟ آیا میخواهید بکشیدش میخواهید نگهش دارید درزندان؟ یا میخواهید آزادش کنید؟

وقتی سیروس را گرفتید آیدین غصه خورد ناراحت شد اذیت شد و مدتهاست دلتنگ مادرش شریفه است. من هم در این مدت عذاب کشیدم و اذیت شدم فقط به من بگویید گناه شریفه چیست و به چه جرمی زندانی ست ؟!!

https://akhbar-rooz.com/?p=244565 لينک کوتاه

4 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x