شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳

شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳

در یورو ۲۰۲۴ : در ۳۰ ثانیه دنیا وارونه شد؛ ایتالیا ۱ کرواسی ۱؛ حذف کرواسی؛ آلبانی ۰ اسپانیا ۱؛ هلند -اتریش؛ فرانسه-لهستان؛ انگلیس- اسلونی؛دانمارک- صربستان

نازک بین- تیم ملی فوتبال انگلیس یکی از تیم‌های مورد انتقاد یورو ۲۰۲۴ است. شاگردان گرت ساوت‌گیت مقابل صربستان با نتیجه ۱-۰ برنده شدند. مقابل دانمارک به تساوی ۱-۱ رسیدند. اما علی‌رغم صدرنشینی، همچنان طرفداران از نحوه بازی آن‌ها رضایت ندارند. کارشناسان فوتبال انگلیس هم تندترین نقدها را در باره سبک بازی انگلیس مطرح می‌کنند.در میان آمارهایی که از خط حمله انگلیس مورد توجه است، کمپانی Wyscout که داده‌های فوتبالی را تحلیل و بررسی می‌کند، نکته عجیبی را درباره سه‌شیرها منتشر کرده است.پس از پایان دور دوم مرحله گروهی، این کمپانی رتبه بندی تیم‌ها را با توجه به شدت پرس (PPDA) روی دروازه حریف ایجاد کرده‌اند، منتشر کرد.در واقع PPDA به تعداد پاس‌هایی اشاره دارد که یک تیم به حریف خود اجازه می‌دهد، قبل از اقدام به تکل یا قطع توپ، ثبت کند. این شاخص فقط در شعاع ۴۰ متری و دورتر از دروازه تیم مدافع در نظر گرفته می‌شود. هرچه مقدار PPDA کمتر باشد، تیم در پرس بالا موثرتر عمل کردن است.آلمان به عنوان بهترین تیم در این شاخص عدد ۷.۴۶ را ثبت کرده و انگلیس با عدد ۲۲.۶۳ در انتهای رده‌بندی قرار دارد.رده‌بندی تیم‌ها بر اساس شدت پرس در یورو ۲۰۲۴ پس از دو دور به شرح زیر است:

آلمان – ۷.۴۶.
اتریش – ۸.۵۲.
بلژیک – ۸.۶.
کرواسی – ۱۰.۰۶.
پرتغال – ۱۰.۲.

همچنین رده‌بندی تیم‌هایی که بدترین شاخص‌های پرس را دارند هم به این شرح است:

انگلیس – ۲۲.۶۳.
مجارستان – ۲۱.۶۵.
آلبانی – ۲۰.۵۷.
اسکاتلند – ۱۸.۷۸.
اسلوونی – ۱۸.۱۷.

برنامه بازیهای روز یازدهم سه شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ برابر با ۲۵ ژوئن ۲۰۲۴:

هلند – اتریش (المپیک برلین – ساعت ۱۹:۳۰). ساعت ۱۸ به وقت تهران. بازی همزمان
فرانسه – لهستان (وستفالن‌اشتادیون – ساعت ۱۹:۳۰). ساعت ۱۸ به وقت تهران. بازی همزمانبازی همزمان
انگلیس – اسلوونی (راین‌انرژی کلن – ساعت ۲۲:۳۰). ساعت ۲۱ به وقت تهران. بازی همزمان
دانمارک – صربستان (آلیانتس‌آره‌نا مونیخ – ساعت ۲۲:۳۰) ساعت ۲۱ به وقت تهران. بازی همزمان

نتایج بازیهای یورو ۲۰۲۴،دوشنبه ۴ تیر

کرواسی ۱ ایتالیا ۱(لایپزیگ – ساعت ۲۲:۳۰)
آلبانی ۰ اسپانیا ۱ (دوسلدورف – ساعت ۲۲:۳۰)

تیم ملی آلبانی با ۱۹بازیکن دوتابعیتی

تیم ملی آلبانی با ۱۹بازیکن دوتابعیتی، بیشترین بازیکن غیربومی را در میان ۲۴تیم حاضر در یورو۲۰۲۴ دارد.تیم ملی انگلیس هم ۱۰بازیکن غیر بریتانیایی دارد که اگر ایرلند و اسکاتلند را هم اضافه کنیم، تعداد آنها به ۱۴بازیکن افزایش می‌یابد. ۱۰بازیکن نیجریه‌ای و ۹بازیکن غنایی هم در رقابت‌های این دوره حضور دارند.

حمایت نمادین از فلسطین در حاشیه یورو ۲۰۲۴

خبرگزاری «آنادولو» ترکیه نوشت: یک گروه غیردولتی در حاشیه برگزاری مسابقات فوتبال یورو ۲۰۲۴ کلاه‌هایی با تصویر هندوانه (میوه‌ای که رنگ‌های پرچم کشور فلسطین را در خود دارد) میان هواداران تیم‌های مختلف پخش می‌کنند تا آنها نیز حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان بدهند.این اتفاق تاکنون پیش از دیدار اسپانیا – ایتالیا در گلزن‌کرشن، بازی ترکیه – پرتغال در دورتموند و مسابقه اسکاتلند – مجارستان در اشتوتگارت رخ داد و هواداران این تیم‌ها با کلاه هندوانه، از مردم فلسطین حمایت کردند.مهمت سیسمک، یکی از حامیان این اقدام داوطلبانه در مورد این تصمیم اظهار داشت: ما ۵۰ هزار کلاه تولید کردیم و می‌خواستیم همه آنها را در میان هواداران پخش کنیم که پلیس به ما اجازه نداد. می‌خواهیم مردم صدای ما درباره سرکوبی که به برادران ما در فلسطین تحمیل‌شده، بشنوند. غیرممکن است چشم‌های خودمان را روی این نسل‌کشی ببندیم.وحدتین بایرام، دیگر داوطلب این کار که متولد کشور ترکیه است، درباره اقدام فوق گفت: می‌خواهیم به شنیده شدن صدای سرکوب مردم غزه در میان اروپایی‌ها کمک کنیم.

«لعنت به اتحادیه فوتبال اروپا»

اتحادیه فوتبال دانمارک به دلیل به نمایش گذاشتن بنر توهین‌آمیز هواداران خود در جریان دیدار مقابل انگلیس در چارچوب دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴، توسط «یوفا» به پرداخت جریمه ۱۰ هزار یورویی محکوم شد.اتحادیه‌های فوتبال اروپا و دانمارک دوشنبه ۴ تیر، جریمه مالی مذکور را تایید کردند. «یوفا» با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد، پیام و محتوای روی بنر هواداران دانمارک برای رویدادهای ورزشی مناسب نیست.اتحادیه فوتبال اروپا در بیانیه خود جزئیاتی درباره محتوای بنر منتشر نکرد، اما تصاویر ویدیویی منتشر شده حاکی است که هواداران دانمارک در بازی روز پنج‌شنبه خود برابر انگلیس در ورزشگاه «والداشتادیون» فرانکفورت بنری حاوی پیام «لعنت به اتحادیه فوتبال اروپا» حمل می‌کردند.فدراسیون فوتبال دانمارک از این رفتار هواداران به شدت عصبانی است و می‌گوید به دنبال پیدا کردن آن دسته از هواداران است که این بنر را به نمایش گذاشتند. اریک بروگر راسموسن، رئیس فدراسیون دانمارک امروز به رسانه‌ها گفت: «ما جریمه را پرداخت می‌کنیم ولی برایمان خیلی مهم است که آن افرادی که بنر را به ورزشگاه بردند را پیدا کنیم و پول جریمه را از آنها بگیریم.»وی افزود: «هدف‌ این است که از این پس هواداران به خود اجازه ندهند بنرهایی که روی آنها هتاکی‌های زشت نوشته شده را به ورزشگاه ببرند.»

آلبانی ۰ اسپانیا ۱

در بازی همزمان در ورزشگاه دوسلدورف آره‌نا، تیم ملی اسپانیا صدرنشین جدول که صعودش به عنوان تیم اول گروه پیش از این قطعی شده بود، با ترکیبی متشکل از نیمکت‌نشینانش برابر آلبانی قرار گرفت و به لطف تک گل دقیقه ۱۳ فران تورس بازی را را برد تا در کسب پیروزی هت‌تریک کند و اولین تیم مرحله گروهی باشد که با رکورد صد درصد پیروزی در مرحله حذفی حضور دارد.

به این ترتیب با نتایجی که رقم خورد، اسپانیا ۹ امتیازی شد تا در دور بعد با تیم سوم یکی از گروه‌های A،D،E یا F روبرو شود، دیداری که یکشنبه ۱۰ تیر از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه راین‌‌انرژی شهر کلن برگزار خواهد شد.

اطلاعات بازی آلبانی و اسپانیا

بستر برگزاری: هفته سوم مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا – یورو ۲۰۲۴

تاریخ برگزاری: دوشنبه، ۴ تیر ۱۴۰۳ (۲۴ ژوئن ۲۰۲۴)

ساعت برگزاری: 22:30 به وقت تهران

مکان برگزاری:  مرکور اشپیل آرنا (دوسلدورف)

داور: گلن نایبرگ (سوئد)

گلزن  اسپانیا ، فران تورس (۱۳)

ترکیب ابتدایی آلبانی و اسپانیا

اسپانیا (۱-۳-۲-۴) : رایا، ‌گریمالدو، لاپورت، ویویان، ناواس، زوبیمندی، مرینو، اویارسابال، اولمو، تورس و خوسلو

آلبانی (۱-۳-۲-۴) :استراکوشا، بالیلو، جیمسیتی، آیتی، میتای، رمضانی، اصلانی، آسانی، لاچی، بایرامی و مانای

در یورو ۲۰۲۴ : در ۳۰ ثانیه دنیا وارونه شد؛ کرواسی ۱ ایتالیا ۱

عقربه ساعت در وقت اضافی ۸ دقیقه ای، ۳۰ ثانیه مانده به پایان بازی را نشان می داد. جنب جوش روی سکوها، نیمکت ذخیره ها ، مربیان و بازیکنان دو تیم غیر قابل توصیف شده بود. اگر ۳۰ ثانیه تمام می شد کرواسی و ملتی غرق در شادی می شدند و دنیا را به کام خود می دیدند. اما، وقتی در این سی ثانیه شوت ماتیا زاکانی، بازیکن تعویضی ایتالیا که آخرین شلیک لاجوردی پوشان بود، از مرز عبور کرد و به تور دروازه کرواتها چسبید. دنیا برای ایتالیایی ها از تاریکی به روشنائی تبدیل شد. همچنانکه دنیای شاد و روشن کرواتها به سیاهی و تباهی رفت! فقط ۳۰ ثانیه! به هر حال،تیم‌های ملی کرواسی و ایتالیا در دیداری از هفته سوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ به مصاف یکدیگر رفتند. این جدال جذاب و نزدیا با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت. این نتیجه در حالی رقم خورد که کرواسی تا ۳۰ ثانیه مانده به دقیقه ۹۸ از حریف پیش بود. اما ماتیا زاکانی به داد ایتالیا رسید و با گل تماشایی و حساس خود، تیم اش را به مرحله یک هشتم نهایی رساند. کرواسی سالخورده، وداع زودهنگام و تلخی با یورو داشت . ایتالیا نیز حریف سوئیس در مرحله یک هشتم نهایی شد.

اطلاعات بازی کرواسی- ایتالیا

بستر برگزاری: هفته سوم مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا – یورو ۲۰۲۴

تاریخ برگزاری: دوشنبه، ۳ تیر ۱۴۰۳ (۲۴ ژوئن ۲۰۲۴)

ساعت برگزاری: 22:30 به وقت تهران

مکان برگزاری: ردبول آرنا (لایپزیش)

داور: دنی دزموند ماکلی (هلند)

گلزن کرواسی: لوکا مودریچ( ۵۵)

 گلزن ایتالیا: ماتیا زاکانی  (98)

کرواسی (۱-۳-۲-۴): لیاکوویچ، استانیشیچ، سوتالو، پونگراچیچ، گواردیول، مودریچ، بروزوویچ، کواچیچ، سوچیچ،‌کراماریچ و پاشالیچ

ایتالیا  (۱-۳-۲-۴) : دوناروما، دارمیان، کالافیوری، باستونی، دی‌لورنزو، بارلا، جورجینیو، دیمارکو، پلگرینی، راسپادوری و رتگی

فرانسه- لهستان

تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و لهستان در حالی در مرحله گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ به مصاف هم می‌روند که خروس‌ها در مقابل این تیم هیچوقت شکست نخورده‌اند.پس از آنکه یوفا، با ماسک محافظ امباپه که به رنگ پرچم فرانسه بود مخالفت کرد، فرانسه بدون او برای هفتمین بار بازی کرد و به پیروزی نرسید.تساوی بدون گل با هلند نخستین مسابقه بدون گل یورو پس از ۵۰بازی بود. ایــن نخستین دیـدار ۲تیــم در یـورو است. لهســتان در جام جهانی۱۹۸۲ دیدار رده‌بندی را با نتیجه ۳بر ۲ از فرانسه برد . فرانسه هم در مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام جهانی۲۰۲۲ با نتیجه ۳بر یک هلند
را شکست داد.فرانســه در ۸دیـدار اخیر خـود با لهسـتان در تمامــی رقابت‌ها شکسـت‌ناپذیر بوده است (۴بــرد و ۴تســاوی). آخرین بــار آنها در آگوست۱۹۸۲در یک بازی دوستانه ۴بر صفر از هلند شکست خورده بودند.لهستان در ۳بازی از ۴بازی آخر خود در مرحله گروهی یورو بازنده بوده است، به استثنای پیروزی یک بر صفر مقابل اوکراین در سال۲۰۱۶ که تنها صعود آنها به دور حذفی بود.فرانسـه در ۸بازی خود در مرحله گروهی در مسابقات قهرمانی اروپا تحت هدایت دیدیه دشان شکست نخورده است(۴برد و ۴تساوی).

سه شیرها و صدر نشینی

تیم‌ ملی فوتبال انگلیس که صعودش از مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ قطعی شده امشب به مصاف اسلوونی می‌رود.گران‌ترین تیم این جام منتقدان زیادی دارد. ساوتگیت هنوز نتوانسته افکار عمومی را متقاعد کند که تیمش مدعی قهرمانی اســت. اگر انگلیس در گروهش صدرنشین نشود، کار سه‌شیرها گره خواهد خورد.اســلوونی در هیچ‌یک از ۶بازی خود مقابل انگلیس برنده نشده (یک تساوی و ۵شکست). یونان و دانمارک، ۲تیم دیگر گروه C، تنها حریفانی هستند که در موارد بیشتری (۷) مقابل انگلیسی‌ها بدون پیروزی مانده‌اند. انگلیس در مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۱۰با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.انگلیس به دنبال چهارمین صعود پیاپی بدون شکست در یورو است؛ کاری که سال‌های ۲۰۱۲، ۲۰۱۶و ۲۰۲۰ انجام داده. آنها فقط در یورو۲۰۰۰ تحت هدایت کوین کیگان ۳بر ۲ به رومانی باختند.اسلوونی بیش از هر کشور دیگری بازی بدون برد در یورو انجام داده؛ ۴تساوی و یک باخت از ۵بازی. انگلیس در ۳۴بازی از ۳۷بازی اخیر خود که در آن گل اول را به ثمر رسانده (۳تساوی) پیروز شده اما در ۲بازی اخیر که گل اول را زده به پیروزی نرسیده است. این اتفاق در ۲ تورنمنت اخیر یورو رخ داده است؛ فینال۲۰۲۰مقابل ایتالیا (یک – یک) و امسال در یورو ۲۰۲۴ مقابل دانمارک (یک – یک).

صربستان-دانمارک

تیم‌های ملی فوتبال دانمارک و صربستان در آخرین بازی خود از مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ به مصاف هم می‌روند.صربستان پس از پیروزی یک بر صفر مقابل کاستاریکا در جام جهانی۲۰۱۸، در ۷بازی قبلی خود در تورنمنت‌های مهم بدون برد (۲تساوی و ۵شکست) بوده. آنها آخرین بار بین سال‌های ۱۹۷۴و ۱۹۸۲ به عنوان یوگسلاوی یک دوره طولانی بدون برد داشته‌اند (۸ بازی). صربستان بعد از پیروزی در ۴بازی متوالی بین ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۳، فقط ۴بازی از ۱۳بازی خود را در تمامی رقابت‌ها برده اســت (۴برد، ۳تساوی و ۶باخت) و در ۱۴بازی اخیر خود فقط ۲بار کلین‌شیت کرده است.

یورو ۲۰۲۴ به روایت آمار؛ بدشانستر از رونالدو نیست!

با گذشت دو دور از مرحله گروهی یورو۲۰۲۴، رویدادهای کمی که بیانگر آمار و اطلاعات کمی بازیهای یورو ۲۰۲۴، است
آقای گل – گل به خودی (۶)
آمار عجیبی است .اما در یورو ۲۰۲۴  ، ۶ گل به خودی ، به ثمر رسیده است.
بهترین پاسور – دنیس من (۲)
هافبک تیم ملی رومانی که در پارما بازی می‌کند، در این زمینه از هنرمندان بزرگ فوتبال اروپا پیشی گرفته و تا کنون با ۲ پاس گل وضعیت بهتری نسبت به بقیه دارد.

بیشترین تعداد شوت – کریستیانو رونالدو (۹)

رونالدو با ۹ شوت بیشترین شوت‌زده را دارد و همچنین روملو لوکاکو با ۵ شوت بیشتر از هر بازیکنی شلیک‌هایش درون چارچوب فلزی رقبا بوده است. لوکاکو تنها یک شوت کمتر از رونالدو زده و رونالدو هم تنها یک شوتش در چارچوب نبوده .اما این اختلاف آماری در تعداد گل های زده‌شان برابر می‌شود. ۱۷ ضربه، بدون گل!

بیشترین تعداد پاس کلیدی – کریستین اریکسن (۱۱)

هافبک دانمارکی در مرکز زمین به تیمش کمک می‌کند تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرد و البته جدای از بیشترین تعداد پاس کلیدی، با ۱۹ سانتر، بیشترین ارسال را در این تورنمنت داشته است.

بیشترین خطای مرتکب شده انفرادی- دنزل دومفریس (۸)

مدافع کنار تیم ملی هلند با ۸ خطای مرتکب شده بیشترین خطا را انجام داده و اختلاف فاحشی با دیگر بازیکنان حاضر در این تورنمنت دارد.

بیشترین کلین شیت – اونای سیمون – مایک مانیان (۲)

از ۲۴ تیم تنها ۹ دروازه‌بان بودند که موفق شدند در طول ۹۰ دقیقه دروازه خود را از آماج حملات تیم های حریف در امان نگه دارند که البته سیمون و مانیان دو دروازه‌بان اسپانیا و فرانسه در این آمار پیشتاز هستند.

بیشترین تعداد پاس صحیح – تونی کروس (۲۲۷)
مهندس آلمانی در مجموع ۹۱ درصد پاس‌هایش سالم به مقصد رسیده و مشخصا، امکان ندارد او پاس اشتباهی بدهد و اگر پاس او اشتباه است.او همچنین با ۲۵۲ لمس توپ، بیشتر از هر بازیکن دیگری توپ یورو ۲۰۲۴ را زیر پای خود دیده است تا تمام انتظاراتی که از یک هافبک مرکزی داریم را برآورده باشد.
بیشترین تکل صحیح – اوتار کاکابادزه (۷)
این مدافع گرجستانی، هر ۷ باری که تکل زده، موفق شده بدون خطا توپ را از بازیکن حریف برباید که آمار بسیار فوق العاده‌ای برای او خواهد بود..

۳بر۲ مقابل کلمبیا در دیدار دوستانه فروردین- و در آستانه سیزدهمین بازی با بلژیک سه کلین‌شیت ثبت کرده‌اند.

گروه‌بندی ۲۴ تیم حاضر در یورو ۲۰۲۴ به شرح زیر است:

جام ملت‌های اروپا با حضور ۲۴ تیم از جمعه‌شب گذشته،با بازی تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اسکاتلند در ورزشگاه آلیانتس‌آره‌نای مونیخ آغاز شد. قهرمان یورو ۲۰۲۴ پس از ۵۱ مسابقه و در پایان بازی فینال در ورزشگاه تاریخی المپیک برلین شناخته خواهد شد. یورو ۲۰۲۴ برای نخستین بار با حضور ۲۴ تیم اروپایی در آلمان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتبال ایتالیا در دوره پیشین با برتری برابر انگلیس در ضربات پنالتی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. البته آن رقابت‌ها به دلیل همه‌گیری کرونا با یک سال تاخیر در سال ۲۰۲۱ برگزار شد.

گروه A: آلمان، اسکاتلند، مجارستان و سوئیس
گروه B: اسپانیا، کرواسی، ایتالیا و آلبانی
گروه C: انگلیس، اسلوونی، دانمارک و صربستان
گروه D: هلند، فرانسه، لهستان و اتریش
گروه E: بلژیک، اسلواکی، اوکراین و رومانی
گروه F: پرتغال، چک، گرجستان و ترکیه

جدول کامل نتایج دور اول مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴:

تیم       نتیجه             نتیجه          تیم         تاریخ               ساعت
آلمان        ۵              ۱              اسکاتلند   جمعه ۲۵ خرداد         ۲۲:۳۰
مجارستان ۳              ۱              سوییس    شنبه ۲۶ خرداد         ۱۶:۳۰
اسپانیا      ۳              ۰              کرواسی   شنبه ۲۶ خرداد         ۱۹:۳۰
ایتالیا       ۲               ۱              آلبانی       شنبه ۲۶ خرداد         ۲۲:۳۰
لهستان    ۱              ۲              هلند         یکشنبه ۲۷ خرداد      ۱۶:۳۰
اسلوونی  ۱              ۱              دانمارک    یکشنبه ۲۷ خرداد      ۱۹:۳۰
صربستان  ۰              ۱              انگلیس     یکشنبه ۲۷ خرداد      ۲۲:۳۰
رومانی     ۳              ۰              اوکراین     دوشنبه ۲۸ خرداد      ۱۶:۳۰
بلژیک       ۰              ۱              اسلواکی  دوشنبه ۲۸ خرداد      ۱۹:۳۰
اتریش       ۰              ۱              فرانسه     دوشنبه ۲۸ خرداد      ۲۲:۳۰
ترکیه        ۳              ۱              گرجستان  سه‌شنبه ۲۹ خرداد    ۱۹:۳۰
پرتغال       ۲              ۱              چک          سه‌شنبه ۲۹ خرداد    ۲۲:۳۰

برنامه بازیهای مرحله گروهی:

جمعه ۲۵ خرداد:گروه A: آلمان – اسکاتلند . بازی شماره ۱(ورزشگاه آلیانتس آرنا مونیخ؛ ساعت ۲۲:۳۰). نتیجه بازی: آلمان ۵ اسکاتلند ۱

شنبه ۲۶ خرداد

گروه A : مجارستان – سوئیس. بازی شماره ۲(ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۱۶:۳۰). نتیجه بازی: مجارستان ۱ سوئیس ۳

گروه B: اسپانیا – کرواسی .بازی شماره ۳ (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۲۰:۳۰). نتیجه بازی: اسپانیا ۳ کرواسی صفر

گروه B: ایتالیا – آلبانی  . بازی شماره ۴.(ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۲۲:۳۰). نتیجه بازی: ایتالیا ۲ آلبانی ۱

یکشنبه ۲۷ خرداد

گروه D: لهستان – هلند . بازی شماره ۵ (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۱۶:۳۰)نتیجه بازی : لهستان ۱ هلند ۲

گروه C: اسلوونی – دانمارک . بازی شماره ۶.(ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰) نتیجه بازی: اسلوونی ۱ دانمارک ۱

گروه C: صربستان – انگلیس . بازی شماره ۷(ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۲۳:۳۰) نتیجه بازی : صربستان ۰ انگلیس ۱

دوشنبه ۲۸ خرداد

گروه E: رومانی – اوکراین. بازی شماره ۸ (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۱۶:۳۰). نتیجه بازی: رومانی ۳  اوکراین ۰

گروه E: بلژیک – اسلواکی (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۱۹:۳۰).نتیجه بازی : بلژیک ۰ اسلواکی ۱

گروه D: اتریش – فرانسه (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۲۳:۳۰). نتیجه بازی:  اتریش ۰ فرانسه ۱ (گل بخودی اتریش).

سه‌شنبه ۲۹ خرداد

گروه F: ترکیه – گرجستان (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۱۹:۳۰). نتیجه بازی : ترکیه ۳ گرجستان ۱

گروه F: پرتغال – کرواسی (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۳:۳۰). نتیجه بازی :  پرتغال  1  جمهوری چک  1

دور دوم یورو ۲۰۲۴ (چهارشنبه ۳۰ خرداد). ساعت به وقت ایران

گروه B: کرواسی – آلبانی (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۱۶:۳۰) نتیجه بازی :  کرواسی ۲ آلبانی ۲

گروه A: آلمان – مجارستان- (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰). نتیجه بازی : آلمان ۲ مجارستان ۰

گروه A: اسکاتلند – سوئیس (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰) نتیجه بازی : اسکاتلند ۱ سوئیس ۱

پنجشنبه ۳۱ خرداد

گروه C: اسلوونی – صربستان (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۱۶:۳۰). نتیجه بازی : اسلوونی ۱ صربستان ۱

گروه C: دانمارک – انگلیس (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۱۹:۳۰). نتیجه بازی :  دانمارک ۱  انگلیس ۱

گروه B: اسپانیا – ایتالیا (ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۲۲:۳۰) نتیجه بازی : اسپانیا ۱ ایتالیا ۰

جمعه اول تیر

گروه E: اسلواکی – اوکراین (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۱۶:۳۰). نتیجه بازی: اسلواکی ۱ اوکراین ۲

گروه D: لهستان – اتریش (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۱۹:۳۰) .نتیجه بازی : لهستان ۱ اتریش ۳

گروه D: هلند – فرانسه (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۲:۳۰). نتیجه بازی : هلند ۰ فرانسه ۰

برنامه بازیهای شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ برابر با ۲۲ ژوئن ۲۰۲۴ :

گروه F: گرجستان – جمهوری چک (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۱۶:۳۰) نتیجه بازی : گرجستان ۱ جمهوری چک ۱

گروه F: ترکیه – پرتغال (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۱۹:۳۰) نتیجه بازی : ترکیه ۰ پرتغال ۳

گروه E: بلژیک – رومانی (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰) نتیجه بازی : بلژیک ۲- رومانی ۰

دور سوم یورو ۲۰۲۴

یکشنبه ۳ تیر

گروه A: سوئیس – آلمان (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۲۲:۳۰). نتیجه بازی : سوئیس ۱ آلمان ۱

گروه A: اسکاتلند – مجارستان (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۲۲:۳۰) نتیجه بازی: اسکاتلند ۰مجارستان ۱

دوشنبه ۴ تیر

گروه B: کرواسی – ایتالیا (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۲:۳۰) نتیجه بازی: کرواسی ۱ ایتالیا ۱

گروه B: آلبانی – اسپانیا (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۲۲:۳۰). نتیجه بازی : آلبانی ۰ اسپانیا ۱

سه‌شنبه ۵ تیر

گروه D: هلند – اتریش (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه D: فرانسه – لهستان (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه C: انگلیس – اسلوونی (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰)

گروه C: دانمارک – صربستان (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

چهارشنبه ۶ تیر

گروه E: اسلواکی – رومانی (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه E: اوکراین – بلژیک (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه F: جمهوری چک – ترکیه (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

گروه F: گرجستان – پرتغال (ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۲۲:۳۰)

مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴
شنبه ۹ تیر
بازی ۳۸: تیم دوم گروه A – تیم دوم گروه B (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۱۹:۳۰

بازی ۳۷: تیم اول گروه A – تیم سوم گروه C (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۲۲:۳۰

یکشنبه ۱۰ تیر

بازی ۴۰: تیم اول گروه C – تیم سوم یکی از گروه‌های D، E یا F (ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۳۹: تیم اول گروه B – تیم سوم یکی از گروه‌های A، D، E یا F (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰

دوشنبه ۱۱ تیر

بازی ۴۲: تیم دوم گروه D – تیم دوم گروه E (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۱: تیم اول گروه F – تیم سوم یکی از سه گروه A، B یا C (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۲۲:۳۰)

سه‌شنبه ۱۲ تیر

بازی ۴۳: تیم اول گروه E – تیم سوم یکی از گروه‌های A، B، C یا D (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۴: تیم اول گروه D – تیم دوم گروه F (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴
جمعه ۱۵ تیر
بازی ۴۵: برنده بازی ۳۹ – برنده بازی ۳۷ (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۶: برنده بازی ۴۱ – برنده بازی ۴۲ (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

شنبه ۱۶ تیر

بازی ۴۸: برنده بازی ۴۰ – برنده بازی ۳۸ (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۷: برنده بازی ۴۳ – برنده بازی ۴۴ (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۲۲:۳۰)

مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴
سه‌شنبه ۱۹ تیر
بازی ۴۹: برنده بازی ۴۵ – برنده بازی ۴۶ (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

چهارشنبه ۲۰ تیر

بازی ۵۰: برنده بازی ۴۷ – برنده بازی ۴۸ (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۲۲:۳۰)

دیدار فینال یورو ۲۰۲۴
یکشنبه ۲۴ تیر

بازی ۵۱: برنده بازی ۴۹ – برنده بازی ۵۰ (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۲۲:۳۰

https://akhbar-rooz.com/?p=244529 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x