جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳

جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳

یورو ۲۰۲۴ ؛ اتهام و اعتراض رسانه های ترکیه : مراقب داور بازی ترکیه – پرتغال باشید؛ به‌زودی فوتبال منفجر خواهد شد؛ گرجستان ۱ جمهوری چک ۱

نازک بین-میشل پلاتینی، رئیس سابق یوفا، که پس از اتهام کلاهبردای و فساد مالی از این سمت کنار رفت، بعد از مدت‌ها در مصاحبه با نشریه فیگارو سکوتش را شکست.او ،پیش‌بینی کرد که در آینده شاهد شکل‌گیری سوپرلیگ اروپا خواهیم بود و شاید دیگر نه یوفا و نه فیفا کنترلی روی باشگاه نداشته باشند.اسطوره فوتبال فرانسه و برنده سه توپ طلا گفت: «با رای دادگاه اروپا که فیفا و یوفا دیگر انحصاری روی مسابقات فوتبال ندارند، این ورزش به زودی منفجر خواهد شد. رئال مادرید و بارسلونا ،حداقل به طور علنی، به عنوان آخرین مدافعان نظم جدید فوتبال باقی مانده‌اند. بسیاری از مردم با من تماس می‌گیرند و آنها افرادی هستند که مانند من فیفا و یوفا را دوست ندارند. در ابتدا ثروتمندترین کشورهای فوتبالی بودند که استادیوم‌های بزرگی داشتند و پول درآوردند. امروز شاهد علاقه کشورهایی جدید هستیم که پول زیادی دارند و می‌خواهند سرمایه گذاری کنند. قطر، عربستان سعودی و امارات متحده عربی.»پلاتینی ادامه داد: «شاید نه فیفا و نه یوفا دیگر وجود خارجی نداشته باشند، اگرچه معتقدم به مدیریت فدراسیون‌های ملی و نه باشگاه ادامه خواهند داد. فوتبال یک تجارت است، بازیکنان تاجر و باشگاه‌ها نیز برند هستند.»

مراقب داور بازی ترکیه – پرتغال باشید!

این عنوان جنجالی روزنامه مشهور حریت ترکیه در مورد فلیکس زوایر، داور آلمانی است. این داور بازی ترکیه و پرتغال در گروه ششم یورو ۲۰۲۴ را قضاوت می کند. رسانه‌های کشور ترکیه از جمله حریت با حمله به این داور آلمانی او را متهم به فساد و رشوه کرده‌اند. این رسانه ها و شبکه های رادیو تلویزیونی به فوتبالیست‌های کشورشان هشدار داده‌اند که مراقب این داور آلمانی باشند.‏موج حمله به فلیکس زوایر، در مطبوعات و رادیو تلویزیون‌های ترکیه ‏آنقدر سنگین است که به نظر می‌رسد دو تیم امشب بازی پرتنشی را ‏پشت سر خواهند گذاشت.

دشان: موقعیت نداشتن بیشتر از خراب کردن فرصت نگرانم می‌کند

دیدیه دشان در واکنش به تساوی بدون گل شب مردان اش برابر هلند در دور دوم بازی‌های گروه D یورو ۲۰۲۴ گفت: متأسفانه نشد که توپ را وارد دروازه حریف کنیم. بازی واقعاً سنگین و پرفشاری بود و من از آنچه بازیکنانم امشب ارائه کردند، راضی‌ام؛ هر چند که کم‌دقتی آنها مقابل دروازه حریف ناراحتم کرد.سرمربی خروس‌ها افزود: ما عالی حمله می‌کنیم و بازی‌مان نکات مثبت فراوانی دارد اما در عین حال شما باید سطح کیفی رقبای ما را هم در نظر بگیرید. هر دوی آنها (اتریش و هلند) واقعاً تیم‌های قدرتمندی هستند. با تمام این‌ها تیمی که می‌خواهد برنده باشد باید گل بزند. ما روی این موضوع بیشتر کار خواهیم کرد تا برای بازی بعدی پیشرفت کنیم و به هدف‌‌مان که صعود به مرحله بعدی‌ است، برسیم.دشان در پایان تأکید کرد: درست است که گل نزدیم اما اگر موقعیت گل نمی‌ساختیم، بیشتر نگران می‌شدم. فکر می‌کنم که عملکرد گریزمان در بازی قبلی بهتر از این بازی بود اما شاید این موضوع تا حدودی به جایگاه او در زمین هم بستگی داشت. او امروز کمی جلوتر بازی می‌کرد چون ما سه هافبک هجومی دیگر هم داشتیم.

کومان: نتیجه بازی ناراحتم کرد،گل ما سالم بود

رونالد کومان سرمربی تیم ملی هلند پس از تساوی بدون گل شاگردانش برابر فرانسه در دومین بازی این دو تیم در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ در گروه D به خبرنگاران گفت: نتیجه بازی کمی ناراحتم کرد اما با در نظر گرفتن تمام اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد از جمله زمان‌هایی آن که ما توپ را در مناطقی که نباید، لو می‌دادیم، باید گفت که عملکردمان چندان هم عالی نبود. بین خطوط تیم ما فاصله زیادی وجود داشت و به نظرم در نیمه دوم می‌‌توانستیم خیلی بهتر کار کنیم.کومان افزود: من نمی‌توانم بگویم که این تساوی حسی مانند یک پیروزی دارد. ما شانس بردن بازی و گلزنی داشتیم. درست است که موقعیت‌های‌مان خیلی زیاد نبود اما تصور می‌کنم که فرانسه هم درست مثل ما از نتیجه رقم خورده راضی باشد.

وی درباره گل ژاوی سیمونز به فرانسوی‌ها که با تصمیمی بحث‌برانگیز از سوی VAR مردود اعلام شد (با این استدلال که یکی از بازیکنان هلند مزاحم دروازه فرانسه شده) گفت: مردود اعلام کردن آن گل واقعاً تصمیم سختگیرانه‌ای بود. من فکر نمی‌کنم که دنزل دومفریس مزاحمتی برای دروازه‌بان حریف ایجاده کرده بود. دروازه‌بان آنها خیلی دیرتر از چیزی که باید واکنش نشان داد، در واقع زمانی که توپ داخل دروازه رفته بود. بی‌جهت ۵ دقیقه از وقت بازی صرف بررسی صحنه شد. حدس می‌زدم که آنها می‌خواهند آفساید اعلام کنند. با این حال اینکه این‌قدر طول کشید تا با VAR‌ صحنه ارزیابی شود ،همچنین اینکه مزاحمت بازیکن ما برای دروازه‌بان حریف کاملاً مشهود نبود، نشان می‌دهد که گل باید سالم اعلام می‌شد. آنتونی تیلور، داور بازی ۴ دقیقه داشت از گوشی‌اش به صحبت‌های کمک داوران ویدئویی گوش می‌کرد. اگر صحنه مشخص بوده، خب باید فوراً سوت می‌زدند و تصمیم‌شان درست بود اما وقتی این‌قدر طول می‌کشد تا تصمیمی گرفته شود، باید گل سالم تشخیص داده شود.

گرجستان  1  جمهوری چک ۱

گرجستان و جمهوری چک، دو تیم بدون امتیاز گروه آخر یورو ۲۰۲۴ در نخستین مسابقه از روز نهم یورو ۲۰۲۴،به دنبال راهی برای نجات بودند. هامبورگ میزبان نخستین بازی تاریخ این دو تیم بود. تیم گرجستان با بازی برابر ترکیه  اولین حضور در میان نخبگان اروپا را در دورتموند تجربه کرد. این تیم بازی قابل قبولی برابر ترکیه انجام داد.  هر چند مغلوب شد، اما با توجه به اولین حضور در تورنمنت معتبر یورو ۲۰۲۴، می توان آن را قابل قبول خواند.
به هر حال، در اولین دیدار روز نهم مسابقات یورو ۲۰۲۴، تیم‌های ملی فوتبال گرجستان و جمهوری چک در دومین بازی خود از گروه F در ورزشگاه فولکس پارک شهر هامبورگ به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک – یک و تقسیم امتیازات پایان یافت.

شاگردان ایوان هاشک در دقیقه ۲۳ این بازی توسط هلوژک دروازه گرجستان را بازکردند. اما داور این گل را با استفاده از VAR (کمک‌داور ویدئویی) به دلیل خطای هند هلوژک مردود اعلام کرد. در وقت‌های تلف‌شده نیمه اول دانیل زیبرت داور آلمانی بازی با استفاده از VAR یک پنالتی به سود گرجی‌ها اعلام کرد، که گئورگس میکائوتادزه آن را تبدیل به گل کرد تا شاگردان ویلی سانیول با برتری یک بر صفر راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم چک برای جبران گل خورده جلو کشید و در دقیقه ۵۹ روی یک کرنر، ضربه سر لینگار به تیر دروازه برخورد کرد، اما توپ برگشتی در برخورد با پاتریک شیک وارد دروازه شد و گل تساوی به ثبت رسید. در آخرین دقیقه از وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم گرجستان یک ضدحمله بسیار خطرناک طراحی کرد که لوبیانیدزه قدر این موقعیت خوب را ندانست و توپ را به بیرون زد تا بازی با نتیجه تساوی پایان یابد.گئورگی گولسیانی مدافع پرسپولیسی تیم ملی گرجستان هم در دقیقه ۸۲ به جای سولومون کورکولیا به بازی آمد و به خاطر زود وارد شدن به زمین در هنگام تعویض شدنش با کارت زرد داور جریمه شد.با ثبت این نتیجه جمهوری چک و گرجستان یک امتیازی شدند و هر دو تیم امیدهای‌شان برای صعود به مرحله حذفی را زنده نگه داشتند.

اطلاعات مسابقه گرجستان و جمهوری چک

روز و تاریخ برگزاری: شنبه، ۲۲ ژوئن ۲۰۲۴ | ۲ تیر ۱۴۰۳

ساعت: 16:۳۰ به وقت تهران

محل برگزاری: فولکس پارک اشتادیون؛ هامبورگ

تورنمنت: دور نخست بازی‌های گروه F یورو ۲۰۲۴

داور: دنیل زیبرت (آلمان)

گلزن گرجستان: میکائوتادزه ‘۳+۴۵ «پنالتی»

گلزن جمهوری چک : پاتریک شیک (۵۹)

گرجستان: مامارداشویلی، کاکابادزه، دوالی، کاشیا، کورکولیا، کوچوراشویلی، کوارتسخلیا، داویتاشویلی، مکوابیشویلی، تسیتایشویلی و میکائوتادزه.

جمهوری چک: استانک، هولش، هرانائچ، کوفال، هلوژک، شیک، پروود، یوراسک، چرنی، کریچیو و سوچک.

پرتغال – ترکیه

امید هواداران ترکیه برای موفقیت در یورو ۲۰۲۴، به کنان ییلدیز و آردا گولر ۱۹ساله است. این موضوع در دوئل ترکیه با پرتغال نیز صادق خواهد بود. هواداران پرشمار ترکیه در آلمان منتظر درخشش این دو ستاره جوان برابر پرتغال مدعی قهرمانی در یورو هستند.گولر ،پیش از بازی مقابل کریستیانو رونالدو و پرتغال گفت: «هرگز در تاریخ، پرتغال را شکست نداده‌ایم. امیدوارم این اولین بار باشد.» با این حال هنوز مشخص نیست که ستاره نوظهور ترک‌ها بتواند در این دیدار بازی کند یا خیر. وینچنزو مونتلا، سرمربی ایتالیایی تیم ملی ترکیه، گفت : بازیکن ۱۹ساله از نظر بدنی صد درصد آماده نیست و تحت معاینه قرار خواهد گرفت و حضورش برابر پرتغال مشخص نیست. آردا گولر، بازیکن جوان و آینده‌دار رئال مادرید، گره بازی با گرجستان را باز کرد و با یک گل استثنایی با ۱۹ سال و ۱۱۴ روز سن، پنجمین گلزن جوان تاریخ یورو لقب گرفت. درحالیکه در اردوی پرتغال آرامش حاکم شده و با مصاحبه برونو فرناندز و دیگران و تمجیدشان از رونالدو و استوری‌های کریستیانو، دودستگی به فراموشی سپرده شده، سایر رقبا ،این تیم را رها نمی‌کنند. آلن شیرر، گلزن اسبق تیم ملی انگلیس گفته، ایراد پرتغال در بازی نخست این بود که بازیکنان درحالیکه گزینه‌های بهتری پیشرو داشتند، سعی می‌کردند توپ را به رونالدو برسانند. او ،پیش‌بینی کرده که پرتغال با این روند به جایی نمی‌رسد.کریستیانو رونالدو با اینکه ۳بار مقابل ترکیه بازی کرده است .ولی هنوز نتوانسته به این تیم گل بزند. این بازیکن ۳۹ساله فقط مقابل آلبانی بازی‌های بیشتر بدون گل (۴) برای پرتغال انجام داده است.این چهارمین دیدار ترکیه و پرتغال در یورو خواهد بود. پرتغال هر سه دیدار قبلی خود در این مسابقات را بدون دریافت حتی یک گل پیروز شده است؛ (یک بر صفر سال۱۹۹۶) مرحله گروهی (۲ بر صفر سال۲۰۰۰)یک‌چهارم نهایی و(۲ بر صفر سال۲۰۰۸) مرحله گروهی در تمامی رقابت‌ها، ترکیه از ۹بازی خود مقابل پرتغال فقط ۲برد (۷شکست) به دست آورده که هر ۲ در بازی‌های دوستانه بوده؛ ۳بر یک سال۱۹۵۵ و ۳ بر یک سال۲۰۱۲. ترکیه در بازی با گرجستان بیشترین شوت (۲۲) و بالاترین مجموع گلهای مورد انتظار (۰۱.۳) را بین همه تیم‌ها در بازی نخست داشت.ترکیه در نبردی تماشایی که عصر سه شنبه گذشته برگزار شد، با اقتدار گرجستان را مغلوب کرد. آردا گولر، ستاره جوان رئال مادرید، با زدن گلی که می‌تواند مدعی کسب عنوان بهترین گل رقابت‌ها باشد، به خوبی درخشید.در همین حال، پرتغال مقابل تیم سرسخت جمهوری چک با دشواری مواجه شد و برای کسب پیروزی، به گل دقیقه ۹۲ فرانسیسکو کونسیسائو احتیاج داشت. ۲۴ مارس ۲۰۲۲ در مرحله انتخابی جام‌جهانی، پرتغال با نتیجه ۳-۱ از سد ترکیه گذشت. اوتاویو، ژوتا و نونیش برای پرتغال و ییلماز برای ترکیه در آن دیدار گلزنی کردند.

اطلاعات مسابقه ترکیه – پرتغال

روز و تاریخ برگزاری: شنبه ۲۲ ژوئن ۲۰۲۴ ،۲ تیر ۱۴۰۳

تورنمنت: دور دوم بازی‌های گروه F یورو ۲۰۲۴

داور: فلیکس زوایر (آلمان)

محل برگزاری: ورزشگاه زیگنال ایدونا پارک، واقع در دورتموند آلمان

پرتغال: دیه‌گو کاستا، پپه، روبن دیاس، ژوائو کانسلو، ژوائو پالینیا، برناردو سیلوا، برونو فرناندس، ویتینیا، نونو مندس، کریستیانو رونالدو و رافائل لیائو

ترکیه: آلتای باییندیر، زکی چلیک، سامت آکایدین، اورکون کوکچو، کرم آکتورک‌اوغلو، هاکان چالهان‌اوغلو، عبدالکریم بارداکجی، فردی کادی‌اوغلو، باریش آلپر ییلماز، کان آیهان و یونس آکگان

بلژیک  -رومانی

بازی‌های نخست این گروه ۲شگفتی داشت؛ پیروزی ۳ بر صفر رومانی بر اوکراین و شکست یک بر صفر بلژیک مدعی از اسلواکی. اسلواکی در رده‌بندی فیفا ۴۲پله پایین‌تر از بلژیک قرار دارد. بلژیک معلوم نیست ،چرا پس از آرژانتین و فرانسه سومین تیم رنکینگ فیفاست.این نخستین شکست تدسکو، مربی ایتالیایی در ۱۵مسابقه به عنوان سرمربی بلژیک است. او ،از فوریه۲۰۲۳ جانشین روبرتو مارتینس شده.رومانی شگفتی‌ساز، برای نخستین بار به دنبال کسب بیش از یک برد در یک دوره از مسابقات قهرمانی اروپاست. هر چند باید منتظر ماند و دید آیا رومانی می اواند سد راه بلژیک تیم سوم رده بندی فیفا شود؟ مقابل شیاطین سرخ این دستاورد ثبت شود؟رومانی در ۱۷بازی در یورو فقط ۲برد به دست آورده است. آنها در ۲جام جهانی۱۹۹۴ با ۳برد و ۱۹۹۸ با ۲برد بهترین عملکرد خود را در یک دوره تورنمنت بزرگ ملی ثبت کرده‌اند.این نخستین رویارویی ۲تیم در جام جهانی یا یوروست. آخرین دیدار ۲کشور به نوامبر۲۰۱۲ برمی‌گردد که رومانی در بخارست ۲بر یک پیروز شد. بلژیک آخرین بار در نوامبر۲۰۱۱ رومانی را شکست داد و در یک بازی دوستانه ۲ بر یک در بروکسل به پیروزی رسید. این تنها برد آنها در ۵دیدار اخیرشان با رومانیایی‌هاست (۳شکست و یک تساوی). تیم ادوارد یوردانسکو با پیروزی در راین انرژی اشتادیون به مرحله بعد صعود می‌کند و اگرچه برد مقابل اوکراین فراتر از انتظار بود اما رومانی در ماه‌های منتهی به یورو اوضاع خوبی داشته. این تیم در ۱۶ بازی آخرش تنها یک شکست داشته-۳بر۲ مقابل کلمبیا در دیدار دوستانه فروردین- و در آستانه سیزدهمین بازی با بلژیک سه کلین‌شیت ثبت کرده‌اند.

گروه‌بندی ۲۴ تیم حاضر در یورو ۲۰۲۴ به شرح زیر است:

جام ملت‌های اروپا با حضور ۲۴ تیم از جمعه‌شب گذشته،با بازی تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اسکاتلند در ورزشگاه آلیانتس‌آره‌نای مونیخ آغاز شد. قهرمان یورو ۲۰۲۴ پس از ۵۱ مسابقه و در پایان بازی فینال در ورزشگاه تاریخی المپیک برلین شناخته خواهد شد. یورو ۲۰۲۴ برای نخستین بار با حضور ۲۴ تیم اروپایی در آلمان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتبال ایتالیا در دوره پیشین با برتری برابر انگلیس در ضربات پنالتی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. البته آن رقابت‌ها به دلیل همه‌گیری کرونا با یک سال تاخیر در سال ۲۰۲۱ برگزار شد.

گروه A: آلمان، اسکاتلند، مجارستان و سوئیس
گروه B: اسپانیا، کرواسی، ایتالیا و آلبانی
گروه C: انگلیس، اسلوونی، دانمارک و صربستان
گروه D: هلند، فرانسه، لهستان و اتریش
گروه E: بلژیک، اسلواکی، اوکراین و رومانی
گروه F: پرتغال، چک، گرجستان و ترکیه

جدول کامل نتایج دور اول مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴:

تیم       نتیجه             نتیجه          تیم         تاریخ               ساعت
آلمان        ۵              ۱              اسکاتلند   جمعه ۲۵ خرداد         ۲۲:۳۰
مجارستان ۳              ۱              سوییس    شنبه ۲۶ خرداد         ۱۶:۳۰
اسپانیا      ۳              ۰              کرواسی   شنبه ۲۶ خرداد         ۱۹:۳۰
ایتالیا       ۲               ۱              آلبانی       شنبه ۲۶ خرداد         ۲۲:۳۰
لهستان    ۱              ۲              هلند         یکشنبه ۲۷ خرداد      ۱۶:۳۰
اسلوونی  ۱              ۱              دانمارک    یکشنبه ۲۷ خرداد      ۱۹:۳۰
صربستان  ۰              ۱              انگلیس     یکشنبه ۲۷ خرداد      ۲۲:۳۰
رومانی     ۳              ۰              اوکراین     دوشنبه ۲۸ خرداد      ۱۶:۳۰
بلژیک       ۰              ۱              اسلواکی  دوشنبه ۲۸ خرداد      ۱۹:۳۰
اتریش       ۰              ۱              فرانسه     دوشنبه ۲۸ خرداد      ۲۲:۳۰
ترکیه        ۳              ۱              گرجستان  سه‌شنبه ۲۹ خرداد    ۱۹:۳۰
پرتغال       ۲              ۱              چک          سه‌شنبه ۲۹ خرداد    ۲۲:۳۰

جدول رده بندی تیمها بعد از مرحله اول بازیهای یورو  2024 :

                        جدول رده بندی گروه A در پایان دور اول
ردیفتیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضل گلامتیاز
۱آلمان۱۱۰۰۵۱۴+۳
۲سوییس۱۱۰۰۳۱۲+۳
۳مجارستان۱۰۰۱۱۳۲-۰
۴اسکاتلند۱۰۰۱۱۵۴-۰
                    جدول رده بندی گروه B در پایان دور اول
ردیفتیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضل گلامتیاز
۱اسپانیا۱۱۰۰۳۰۳+۳
۲ایتالیا۱۱۰۰۲۱۱+۳
۳آلبانی۱۰۰۱۱۲۱-۰
۴کرواسی۱۰۰۱۰۳۳-۰
                  جدول رده بندی گروه C در پایان دور اول
ردیفتیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضل گلامتیاز
۱انگلیس۱۱۰۰۱۰۱+۳
۲اسلوونی۱۰۱۰۱۱۰۱
۳دانمارک۱۰۱۰۱۱۰۱
۴صربستان۱۰۰۱۰۱۱-۰
                      جدول رده بندی گروه D در پایان دور اول
ردیفتیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضل گلامتیاز
۱هلند۱۱۰۰۲۱۱+۳
۲فرانسه۱۱۰۰۱۰۱+۳
۳لهستان۱۰۰۱۱۲۱-۰
۴اتریش۱۰۰۱۰۱۱-۰
                            جدول رده بندی گروه E در پایان دور اول
ردیفتیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضل گلامتیاز
۱رومانی۱۱۰۰۳۰۳+۳
۲اسلواکی۱۱۰۰۱۰۱+۳
۳بلژیک۱۰۰۱۰۱۱-۰
۴اوکراین۱۰۰۱۰۳۳-۰
                              جدول رده بندی گروه F در پایان دور اول
ردیفتیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضل گلامتیاز
۱ترکیه۱۱۰۰۳۱۲+۳
۲پرتغال۱۱۰۰۲۱۱+۳
۳جمهوری چک۱۰۰۱۱۲۱-۰
۴گرجستان۱۰۰۱۱۳۲-۰

برنامه بازیهای مرحله گروهی:

جمعه ۲۵ خرداد:گروه A: آلمان – اسکاتلند . بازی شماره ۱(ورزشگاه آلیانتس آرنا مونیخ؛ ساعت ۲۲:۳۰). نتیجه بازی: آلمان ۵ اسکاتلند ۱

شنبه ۲۶ خرداد

گروه A : مجارستان – سوئیس. بازی شماره ۲(ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۱۶:۳۰). نتیجه بازی: مجارستان ۱ سوئیس ۳

گروه B: اسپانیا – کرواسی .بازی شماره ۳ (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۲۰:۳۰). نتیجه بازی: اسپانیا ۳ کرواسی صفر

گروه B: ایتالیا – آلبانی  . بازی شماره ۴.(ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۲۲:۳۰). نتیجه بازی: ایتالیا ۲ آلبانی ۱

یکشنبه ۲۷ خرداد

گروه D: لهستان – هلند . بازی شماره ۵ (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۱۶:۳۰)نتیجه بازی : لهستان ۱ هلند ۲

گروه C: اسلوونی – دانمارک . بازی شماره ۶.(ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰) نتیجه بازی: اسلوونی ۱ دانمارک ۱

گروه C: صربستان – انگلیس . بازی شماره ۷(ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۲۳:۳۰) نتیجه بازی : صربستان ۰ انگلیس ۱

دوشنبه ۲۸ خرداد

گروه E: رومانی – اوکراین. بازی شماره ۸ (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۱۶:۳۰). نتیجه بازی: رومانی ۳  اوکراین ۰

گروه E: بلژیک – اسلواکی (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۱۹:۳۰).نتیجه بازی : بلژیک ۰ اسلواکی ۱

گروه D: اتریش – فرانسه (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۲۳:۳۰). نتیجه بازی : اتریش ۰ فرانسه ۱ (گل بخودی اتریش).

سه‌شنبه ۲۹ خرداد

گروه F: ترکیه – گرجستان (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۱۹:۳۰). نتیجه بازی : ترکیه ۳ گرجستان ۱

گروه F: پرتغال – کرواسی (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۳:۳۰). نتیجه بازی :  پرتغال  1  جمهوری چک  1

دور دوم یورو ۲۰۲۴ (چهارشنبه ۳۰ خرداد). ساعت به وقت ایران

گروه B: کرواسی – آلبانی (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۱۶:۳۰) نتیجه بازی :  کرواسی ۲ آلبانی ۲

گروه A: آلمان – مجارستان- (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰). نتیجه بازی : آلمان ۲ مجارستان ۰

گروه A: اسکاتلند – سوئیس (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰) نتیجه بازی : اسکاتلند ۱ سوئیس ۱

پنجشنبه ۳۱ خرداد

گروه C: اسلوونی – صربستان (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۱۶:۳۰). نتیجه بازی : اسلوونی ۱ صربستان ۱

گروه C: دانمارک – انگلیس (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۱۹:۳۰). نتیجه بازی :  دانمارک ۱  انگلیس ۱

گروه B: اسپانیا – ایتالیا (ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۲۲:۳۰) نتیجه بازی : اسپانیا ۱ ایتالیا ۰

جمعه اول تیر

گروه E: اسلواکی – اوکراین (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۱۶:۳۰). نتیجه بازی: اسلواکی ۱ اوکراین ۲

گروه D: لهستان – اتریش (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۱۹:۳۰) .نتیجه بازی : لهستان ۱ اتریش ۳

گروه D: هلند – فرانسه (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۲:۳۰). نتیجه بازی :

برنامه بازیهای شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ برابر با ۲۲ ژوئن ۲۰۲۴ :

گروه F: گرجستان – جمهوری چک (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۱۶:۳۰)

گروه F: ترکیه – پرتغال (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه E: بلژیک – رومانی (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰)

دور سوم یورو ۲۰۲۴

یکشنبه ۳ تیر

گروه A: سوئیس – آلمان (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۲۲:۳۰)

گروه A: اسکاتلند – مجارستان (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۲۲:۳۰)

دوشنبه ۴ تیر

گروه B: کرواسی – ایتالیا (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

گروه B: آلبانی – اسپانیا (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۲۲:۳۰)

سه‌شنبه ۵ تیر

گروه D: هلند – اتریش (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه D: فرانسه – لهستان (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه C: انگلیس – اسلوونی (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰)

گروه C: دانمارک – صربستان (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

چهارشنبه ۶ تیر

گروه E: اسلواکی – رومانی (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه E: اوکراین – بلژیک (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه F: جمهوری چک – ترکیه (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

گروه F: گرجستان – پرتغال (ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۲۲:۳۰)

مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴
شنبه ۹ تیر
بازی ۳۸: تیم دوم گروه A – تیم دوم گروه B (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۱۹:۳۰

بازی ۳۷: تیم اول گروه A – تیم سوم گروه C (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۲۲:۳۰

یکشنبه ۱۰ تیر

بازی ۴۰: تیم اول گروه C – تیم سوم یکی از گروه‌های D، E یا F (ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۳۹: تیم اول گروه B – تیم سوم یکی از گروه‌های A، D، E یا F (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰

دوشنبه ۱۱ تیر

بازی ۴۲: تیم دوم گروه D – تیم دوم گروه E (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۱: تیم اول گروه F – تیم سوم یکی از سه گروه A، B یا C (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۲۲:۳۰)

سه‌شنبه ۱۲ تیر

بازی ۴۳: تیم اول گروه E – تیم سوم یکی از گروه‌های A، B، C یا D (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۴: تیم اول گروه D – تیم دوم گروه F (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴
جمعه ۱۵ تیر
بازی ۴۵: برنده بازی ۳۹ – برنده بازی ۳۷ (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۶: برنده بازی ۴۱ – برنده بازی ۴۲ (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

شنبه ۱۶ تیر

بازی ۴۸: برنده بازی ۴۰ – برنده بازی ۳۸ (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۷: برنده بازی ۴۳ – برنده بازی ۴۴ (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۲۲:۳۰)

مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴
سه‌شنبه ۱۹ تیر
بازی ۴۹: برنده بازی ۴۵ – برنده بازی ۴۶ (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

چهارشنبه ۲۰ تیر

بازی ۵۰: برنده بازی ۴۷ – برنده بازی ۴۸ (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۲۲:۳۰)

دیدار فینال یورو ۲۰۲۴
یکشنبه ۲۴ تیر

بازی ۵۱: برنده بازی ۴۹ – برنده بازی ۵۰ (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۲۲:۳۰

https://akhbar-rooz.com/?p=244350 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x