دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳

دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳

ارمنستان فلسطین را به عنوان یک کشور به رسمیت می‌شناسد

وزارت امور خارجه ارمنستان صبح روز جمعه اعلام کرد از این پس فلسطین را به عنوان یک کشور به رسمیت خواهد شناخت.

در بیانیه منتشره همچنین آمده است که ایروان از قطعنامه سازمان ملل در مورد آتش‌بس فوری در غزه حمایت می‌کند و طرفدار راه‌حل دو دولتی برای مناقشه فلسطین و اسرائیل است.

این کشور حوزه قفقاز ۱۴۷مین کشوری است که کشور فلسطینی را به رسمیت می‌شناسد.

حسین الشیخ، دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف)، به سرعت از تصمیم ایروان استقبال کرده و آن را «پیروزی قانون، عدالت، مشروعیت و مبارزه مردم فلسطین برای آزادی و استقلال» خوانده است.

پیش از این در ماه مه اسپانیا، ایرلند و نروژ نیز به طور رسمی کشور فلسطین را به رسمیت شناخته بودند. امری که خشم مقامات اسرائیلی را برانگیخته بود.

https://akhbar-rooz.com/?p=244300 لينک کوتاه

4 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مازیار
مازیار
15 روز قبل

درود بر ارمنستان!
این در حالی است که کشور آنسوی ارس (اگر به واقع کشور باشد آنرا کشور قفقاز جنوب شرقی بتوان نامید و نه آذربایجان) در جنگش با ارمنستان ندای وا اسلاما سر داده و از مسلمانان جهان انتظار دارد و می خواهد که به کمکش آیند اما خود با ارائه نفت ارزان به رژیم کودک کش اسرائیل غاصب به همه خلقهای محروم جهان که در کنار خلق فلسطین مظلوم قرار دارند بیشرمانه دهن کجی می نماید. تانکها و هواپیماهای اسرئیل با نفت ارزان کشور به اصطلاح مسلمان آذربایجان قلب کودکان، پیر زنان و پیرمردان فلسطین را نشانه می گیرند. و آنهائیکه در همین سایت از شاهکارهای پان ترکی رسول زاده و پیروانش (متاثر از ترکان جوان فاشیست آناتولیا که آن جنایت هولناک نسل کشی ارمنیان را به راه انداختند) حمایتها نموده و از دموکرات بودن حکومت موروثی پدر و پسر حاکم بر باکو قلم فرسائی نموده و خود را به اصطلاح در اردوگاه چپ هم می دانند این روزها به روزه سکوت متمسک گشته و با این سکوتشان دستشان را به خون خلق فلسطین آغشته نمودند.

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x