شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳

شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳

روز هشتم بازیهای یورو ۲۰۲۴:اسلواکی ۱ اوکراین ۲؛ لهستان ۱ اتریش ۳؛ هلند ۰ فرانسه ۰؛ حذف لهستان؛ ترکیه-پرتغال؛ بلژیک- رومانی

نازک بین-.پلیس آلمان چندین هوادار انگلیسی را در یورو ۲۰۲۴ به دلیل جرائم مواد مخدر دستگیر کرد. به نقل از اسکای اسپورتس؛ پلیس فرانکفورت ۸ هوادار انگلیس در یورو ۲۰۲۴ را به دلیل جرایم مختلف دستگیر کرده است.به گفته این منبع؛ این هواداران به دلیل جرایمی از جمله سواری اسکوتر برقی در حالت مستی، ایجاد صدمه بدنی و تخلف از قوانین مواد مخدر دستگیر شدند.تیم ملی فوتبال انگلیس در دیدار دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ مقابل دانمارک به نتیجه تساوی یک بر یک به تساوی رسید. تک گل سه شیر را هری کین به ثمر رساند. در دور بعد انگلیس به مصاف اسلوونی می‌رود.

بنر، توهین آمیز

در جریان مسابقات یورو ۲۰۲۴، هواداران تیم ملی فوتبال هلند، دوباره بنری توهین‌آمیز را بازسازی کرده‌اند که دِنزل دامفریز، بازیکن اینتر، را به خاطر آن جریمه کرده بودند.این دو بازیکن سابقه‌ی طولانی‌ای در درگیری با یکدیگر دارند. در آخرین دیدارشان، هر دو پس از یک درگیری خشن در ورزشگاه سن سیرو با کارت قرمز از زمین اخراج شدند.چند روز بعد، در جشن اسکودتوی اینتر در خیابان‌های شهر، دامفریز با افتخار بنری را به نمایش گذاشت که او را به عنوان یک شخصیت بازی ویدیویی نشان می‌داد که سگی با چهره تئو هرناندز را به زنجیر بسته بود. دامفریز به خاطر این اقدام ۴ هزار یورو جریمه شداکنون، هواداران هلند این بنر را بازسازی کرده و آن را برای بازی بین هلند و فرانسه به ورزشگاه لایپزیش آورده‌ بودند. هر دو بازیکن، دامفریز و تئو هرناندز، در ترکیب اصلی تیم‌های ملی خود قرار دارند. ممکن است این اقدام تماشاگران عامل بروز درگیری مابین این دو بازیکن شود. معلوم نیست یوفا، نسبت به این موضوع چه واکنشی نشان خواهد داد!

باید چند گل می خوردیم

آریگو ساکی، سر مربی سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا ، معتقد است ساختار فوتبالی و فرهنگی ایتالیا دلیل عقب‌ماندگی از فوتبال اسپانیا است. تا زمانی که برای کاهش این اختلاف تلاش شود، شرمندگی معنی نخواهد داشت .آریگو ساکی، تئوریسین کنونی فوتبال ایتالیا ،در ستون خود در نشریه گاتزتا دلو اسپورت، به تحلیل و بررسی شکست آتزوری برابر لاروخا پرداخته است:

چیزی که خیلی سریع از بازی فهمیدیم، تقابل یک تیم سازمان‌یافته برابر گروهی از بازیکنان سرگردان در زمین بود. اختلاف ایتالیا و اسپانیا طبق چیزی که شب  پنچشنبه گذشته دیدیم، کاملا فاحش است. تیم دلافوئنته فوتبال مالکانه و سلطه‌محور بازی می‌کند. از نظر فنی و تاکتیکی عالی است، چگونگی حرکت در زمین را می‌داند و مهم‌تر از همه این تحرکات براساس زمان‌بندی مناسب است. متأسفانه ایتالیا ،هنوز به یک تیم تبدیل نشده است، این امر نیازمند زمان و صبر است. ما ،باید از این شکست درس‌های زیادی بیاموزیم و امیدوارم که بتوانیم اشتباهات انجام شده را بدون گرفتار شدن در غرور همیشگی، اصلاح کنیم.

باید خیلی سریع یک نکته را روشن کنم؛ اسپالتی مقصر نیست. او ،کمتر از یک سال است که مربی تیم است. تیمی با وضعیتی دشوار را تحویل گرفته و در تلاش است سبکی را پیاده کند، که ایتالیا هرگز از آن استفاده نکرده. بازیهای سری آ ،کمکی به اسپالتی نمی‌کند. اکثر تیم‌های لیگ براساس شیوه فوتبال قدیمی بازی می‌کنند، که مطابق با اصول کنونی فوتبال اروپا نیست و ایتالیایی‌ها به‌خاطر ازدیاد خارجی‌ها به مشکل می‌خورند. در چنین شرایطی، کار کردن مشکلی جدی است که هنگام قضاوت تیم ملی ایتالیا باید آن را در نظر گرفت. درست است ۱-۰ به اسپانیا باختیم. اما باید صادق باشیم و اعتراف کنیم خوش‌شانس بودیم چون آن‌ها می‌توانستند ۵ یا ۶ گل بزنند و این در حالی است که ما یک بار هم دروازه اونای سیمون را تهدید نکردیم. به‌نظر می‌رسید ایتالیا تیمی گیج و وحشت‌زده بود؛ این رویکرد نتیجه ذهنیتی است که فوتبال ایتالیا همیشه همراه خودش دارد. ما نمی‌دانیم چگونه به‌عنوان یک گروه استدلال کنیم و فردگرا هستیم؛ این فقط مختص فوتبال نیست؛ جزو فرهنگ ایتالیا است. برعکس، اسپانیا یک معماری بی‌نقص بود. همه اسپانیایی‌ها این شکلی بازی می‌کنند؛ تمایل به سلطه بر بازی، حفظ توپ و پس گرفتن سریع آن جزو DNA فوتبال اسپانیا است.

برنامه بازیهای روز نهم ،شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ برابر با ۲۲ ژوئن ۲۰۲۴ :

گروه F: گرجستان – جمهوری چک (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۱۶:۳۰)به وقت ایران. ساعت ۱۵ به وقت اروپا

گروه F: ترکیه – پرتغال (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۱۹:۳۰)به وقت ایران. ساعت ۱۸ به وقت اروپا

گروه E: بلژیک – رومانی (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰)به وقت ایران. ساعت ۲۱ به وقت اروپا

نتایج بازیهای روز هشتم یورو ۲۰۲۴:

جمعه اول تیر ماه ۱۴۰۳ ، برابر با ۲۱ ژوئن ۲۰۲۴

گروه E: اسلواکی – اوکراین (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۱۶:۳۰) به وقت ایران. ساعت ۱۵ به وقت اروپا. اسلواکی ۱ اوکراین ۲

گروه D: لهستان – اتریش (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۱۹:۳۰)به وقت ایران. ساعت ۱۸ به وقت اروپا. لهستان ۱ اتریش ۳

گروه D: هلند – فرانسه (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۲:۳۰) به وقت ایران. ساعت ۲۱ به وقت اروپا. هلند ۰ فرانسه ۰

اسلواکی ۱ اوکراین ۲

در هشتمین روز هفدهمین دوره رقابت‌های یورو ۲۰۲۴، تیم‌های ملی اسلواکی و اوکراین در دور دوم رقابت‌های گروه E در ورزشگاه دوسلدورف آره‌نا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود اوکراین خاتمه یافت.در این دیدار شاگردان فرانچسکو کالتزونا از دقایق ابتدایی مسابقه حملات متعدد روی دروازه اوکراین نشان دادند و در چند مورد تا آستانه به ثمر رسیدن گل نیز پیش رفتند. اما آناتولی تروبین دروازه بان اوکراینی‌ها که پس از عملکرد ضعیف لونین در بازی با رومانی جایگزین او در درون دروازه شده بود ،به خوبی در مقابل ضربات بازیکنان اسلواکی مقاومت کرد. سرانجام در دقیقه ۱۷ اسلواکی توسط ایوان شرانز ،به گل برتری رسید.در ادامه اوکراینی‌ها برای فراز از شکست و باقی نگه داشتن امیدهای خود برای صعود، حملاتی روی دروازه تیم اسلواکی تدارک دیدند که در یک مورد تیر دروازه مارتین دوبروفکا مانع از گلزنی آنها شد. با شروع نیمه دوم اوکراینی‌ها که دیگری چیزی برای از دست دادن نداشتند، حملات زیادی را تدارک دیدند و در نهایت در دقیقه ۵۴ میکولا شاپارنکو ،روی پاس در عرض زینچکو موفق به زدن نخستین گل اوکراینی‌ها در این مسابقه شد.اوکراین که با به ثمر رساندن گل تساوی انگیزه زیادی پیدا کرده بود به حملات خود ادامه داد و در دقیقه ۸۰  بار دیگر روی هوش و نبوغ شاپارنکو و پاس عمقی و پشت مدافعانی که برای رومن یارمچوک ارسال کرد،  توسط مهاجم والنسیا به گل دوم رسید. یارمچوک با به ثمر رساندن این گل، پنجاهمین گل این دوره از مسابقات را به ثمر رساند.

اطلاعات بازی اسلواکی -اوکراین

بستر برگزاری: مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴، گروه E

تاریخ برگزاری: جمعه، ۱ تیر ۱۴۰۳ (۲۱ ژوئن ۲۰۲۴)

ساعت برگزاری: ۱۶:۳۰ به وقت تهران. ساعت ۱۵ به وقت اروپا

مکان برگزاری: مرکور اشپیل آرنا، دوسلدورف

داور: مایکل اولیور (انگلیس)

 گلزن اسلواکی: ایوان اشترانتس( ۱۷)

  گلزنان اوکراین: میکولا شاپارنکو( ۵۴،) رومن یارمچوک( ۸۰)

اسلواکی (۳-۳-۴):  دوبراوکا ، پکاریک، واورو، اشکرینیار، هانتسکو ، کوتسکا، لوبوتکا، دودا ، اشترانتس، بوزنیک، هاراسلین

اوکراین (۳-۳-۴):تروبین ، تیمچیک، زابارنی، ماتوینکو، زینچنکو ، سوداکوف، براژکو، شاپارنکو ، مودریک، دووبیک، یارمولنکو

لهستان ۱ اتریش ۳

در دومین دیدار روز هشتم رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ ،تیم‌های ملی لهستان و اتریش در ورزشگاه المپیک برلین به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر یک اتریش به پایان رسید تا لهستان با دو باخت شانس کمی برای صعود به مرحله بعد داشته باشد.اتریشی‌ها در ۱۵ دقیقه نخست این دیدار تیم برتر زمین بودند و موقعیت‌هایی نیز ساختند تا سرانجام در دقیقه ۹ روی سانتر اموِنه مدافع چپ این تیم، گرنوت ترونر دیگر مدافع این تیم با ضربه سر دروازه وویچخ شزنی دروازه‌بان لهستان را باز کرد.در ادامه لهستانی‌ها که در این دیدار نیز روبرت لواندفسکی کاپیتان خود را در ترکیب اصلی نداشتند، برای فرار از تحمل دومین شکست، بازی را در دست گرفتند و در ۱۵ دقیقه دوم تیم برتر زمین لقب گرفتند. حملات لهستانی‌ها سرانجام در دقیقه ۳۰ جواب داد و کریستوف پیونتک موفق شد تا گل تساوی لهستانی‌ها را به ثمر رساند تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.در نیمه دوم، اتریش ابتکار عمل را در دست گرفت و فشار زیادی روی دروازه لهستان آورد. تا سرانجام قفل دروازه شزنی برای دومین بار در دقیقه ۶۶ توسط کریستوف بومگارتنر شکسته شود. پس از این گل نیز شاگردان رالف رانگنیک به حملات خود ادامه دادند و  در دقیقه ۷۸ توسط مارکو آرناتوویچ مهاجم باتجربه اینترمیلان از روی نقطه پنالتی برتری خود را با ۳ گل تثبت کردند تا با ۳ امتیاز در کنار تیم‌های فرانسه و هلند قرار بگیرند.اوموت ملر ،داور ترکیه‌ای قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

اطلاعات بازی لهستان و اتریش

بستر برگزاری: مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴، گروه D

تاریخ برگزاری: جمعه، ۱ تیر ۱۴۰۳ (۲۱ ژوئن ۲۰۲۴)

ساعت برگزاری: ۱۹:۳۰ به وقت تهران

مکان برگزاری: المپیا اشتادیون (المپیک برلین)، برلین

داور: هلیل اوموت ملر (ترکیه)

گلزن لهستان: کریستوف پیونتک (۳۰)

گلزنان اتریش: ترائونر (۹)، کریستوف بامگارتنر (۶۶)، مارکو آرناتوویچ (۷۸ – پنالتی)

لهستان: شزنی، داویدوویز، بدنارِک، پیِتروفسکی، زیلینسکی، کی‌ویور، بوکسا، فرانکوفسکی، زالفسکی، پیونتک و اسلیش

اتریش: پنتز، ترونر، پوش، سِیوالد، آرناتوویچ، سابیتزر، گریلیش، لاینهارت، اموِنه، بومگارتنر و لایمر

هلند ۰ فرانسه ۰

تیم‌های ملی هلند و فرانسه در آخرین دیدار روز هشتم رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ ،در چارچوب دور دوم مسابقات گروه D در ورزشگاه ردبول لایپزیگ به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.دو تیم در این بازی نمایش همسطحی داشتند؛ اگرچه عطش فرانسوی‌ها برای گلزنی بیشتر و بود و موقعیت‌های متعددی را نیز از دست دادند. فرانسوی‌ها در این بازی امباپه را به دلیل مصدومیت از ناحیه بینی در اختیار نداشتند.فرانسه و هلند با این تساوی هر دو ۴ امتیازی شدند و اتریش هم با پیروزی مقابل لهستان ۳ امتیاز اندوخته است. بدین ترتیب در پایان بازی‌های دور دوم این گروه هنوز سرنوشت تیم‌های صعود کننده مشخص نیست، اگرچه لهستان با توجه به باخت مقابل اتریش رسماً اولین تیم حذف شده لقب گرفت.

اطلاعات مسابقه هلند – فرانسه

روز و تاریخ برگزاری: جمعه ۲۱ ژوئن ۲۰۲۴ | ۱ تیر ۱۴۰۳ 

ساعت: ۲۲:۳۰ به وقت تهران

ورزشگاه: رد بول آرنا، واقع در شهر لایپزیش آلمان

تورنمنتدور دوم بازی‌های گروه D یورو ۲۰۲۴

داور:آنتونی تیلور (انگلیس)

هلند ۱-۳-۲-۴: وربروگن، فن‌دایک، آکه، دفری، سیمونز، دپای، خاکپو، فریمپونگ، ریندرز، دومفریس و شوتن

فرانسه ۱-۳-۲-۴: مانیان، اوپامکانو، ژول کونده، گریزمان، چوامنی، دمبله، کانته، ربیو، تورام، سالیبا و تئو هرناندس

گروه‌بندی ۲۴ تیم حاضر در یورو ۲۰۲۴ به شرح زیر است:

جام ملت‌های اروپا با حضور ۲۴ تیم از جمعه‌شب گذشته،با بازی تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اسکاتلند در ورزشگاه آلیانتس‌آره‌نای مونیخ آغاز شد. قهرمان یورو ۲۰۲۴ پس از ۵۱ مسابقه و در پایان بازی فینال در ورزشگاه تاریخی المپیک برلین شناخته خواهد شد. یورو ۲۰۲۴ برای نخستین بار با حضور ۲۴ تیم اروپایی در آلمان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتبال ایتالیا در دوره پیشین با برتری برابر انگلیس در ضربات پنالتی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. البته آن رقابت‌ها به دلیل همه‌گیری کرونا با یک سال تاخیر در سال ۲۰۲۱ برگزار شد.

گروه A: آلمان، اسکاتلند، مجارستان و سوئیس
گروه B: اسپانیا، کرواسی، ایتالیا و آلبانی
گروه C: انگلیس، اسلوونی، دانمارک و صربستان
گروه D: هلند، فرانسه، لهستان و اتریش
گروه E: بلژیک، اسلواکی، اوکراین و رومانی
گروه F: پرتغال، چک، گرجستان و ترکیه

جدول کامل نتایج دور اول مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴:

تیم       نتیجه             نتیجه          تیم         تاریخ               ساعت
آلمان        ۵              ۱              اسکاتلند   جمعه ۲۵ خرداد         ۲۲:۳۰
مجارستان ۳              ۱              سوییس    شنبه ۲۶ خرداد         ۱۶:۳۰
اسپانیا      ۳              ۰              کرواسی   شنبه ۲۶ خرداد         ۱۹:۳۰
ایتالیا       ۲               ۱              آلبانی       شنبه ۲۶ خرداد         ۲۲:۳۰
لهستان    ۱              ۲              هلند         یکشنبه ۲۷ خرداد      ۱۶:۳۰
اسلوونی  ۱              ۱              دانمارک    یکشنبه ۲۷ خرداد      ۱۹:۳۰
صربستان  ۰              ۱              انگلیس     یکشنبه ۲۷ خرداد      ۲۲:۳۰
رومانی     ۳              ۰              اوکراین     دوشنبه ۲۸ خرداد      ۱۶:۳۰
بلژیک       ۰              ۱              اسلواکی  دوشنبه ۲۸ خرداد      ۱۹:۳۰
اتریش       ۰              ۱              فرانسه     دوشنبه ۲۸ خرداد      ۲۲:۳۰
ترکیه        ۳              ۱              گرجستان  سه‌شنبه ۲۹ خرداد    ۱۹:۳۰
پرتغال       ۲              ۱              چک          سه‌شنبه ۲۹ خرداد    ۲۲:۳۰

جدول رده بندی تیمها بعد از مرحله اول بازیهای یورو  2024 :

                        جدول رده بندی گروه A در پایان دور اول
ردیفتیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضل گلامتیاز
۱آلمان۱۱۰۰۵۱۴+۳
۲سوییس۱۱۰۰۳۱۲+۳
۳مجارستان۱۰۰۱۱۳۲-۰
۴اسکاتلند۱۰۰۱۱۵۴-۰
                    جدول رده بندی گروه B در پایان دور اول
ردیفتیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضل گلامتیاز
۱اسپانیا۱۱۰۰۳۰۳+۳
۲ایتالیا۱۱۰۰۲۱۱+۳
۳آلبانی۱۰۰۱۱۲۱-۰
۴کرواسی۱۰۰۱۰۳۳-۰
                  جدول رده بندی گروه C در پایان دور اول
ردیفتیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضل گلامتیاز
۱انگلیس۱۱۰۰۱۰۱+۳
۲اسلوونی۱۰۱۰۱۱۰۱
۳دانمارک۱۰۱۰۱۱۰۱
۴صربستان۱۰۰۱۰۱۱-۰
                      جدول رده بندی گروه D در پایان دور اول
ردیفتیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضل گلامتیاز
۱هلند۱۱۰۰۲۱۱+۳
۲فرانسه۱۱۰۰۱۰۱+۳
۳لهستان۱۰۰۱۱۲۱-۰
۴اتریش۱۰۰۱۰۱۱-۰
                            جدول رده بندی گروه E در پایان دور اول
ردیفتیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضل گلامتیاز
۱رومانی۱۱۰۰۳۰۳+۳
۲اسلواکی۱۱۰۰۱۰۱+۳
۳بلژیک۱۰۰۱۰۱۱-۰
۴اوکراین۱۰۰۱۰۳۳-۰
                              جدول رده بندی گروه F در پایان دور اول
ردیفتیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضل گلامتیاز
۱ترکیه۱۱۰۰۳۱۲+۳
۲پرتغال۱۱۰۰۲۱۱+۳
۳جمهوری چک۱۰۰۱۱۲۱-۰
۴گرجستان۱۰۰۱۱۳۲-۰

برنامه بازیهای مرحله گروهی:

جمعه ۲۵ خرداد:گروه A: آلمان – اسکاتلند . بازی شماره ۱(ورزشگاه آلیانتس آرنا مونیخ؛ ساعت ۲۲:۳۰). نتیجه بازی: آلمان ۵ اسکاتلند ۱

شنبه ۲۶ خرداد

گروه A : مجارستان – سوئیس. بازی شماره ۲(ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۱۶:۳۰). نتیجه بازی: مجارستان ۱ سوئیس ۳

گروه B: اسپانیا – کرواسی .بازی شماره ۳ (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۲۰:۳۰). نتیجه بازی: اسپانیا ۳ کرواسی صفر

گروه B: ایتالیا – آلبانی  . بازی شماره ۴.(ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۲۲:۳۰). نتیجه بازی: ایتالیا ۲ آلبانی ۱

یکشنبه ۲۷ خرداد

گروه D: لهستان – هلند . بازی شماره ۵ (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۱۶:۳۰)نتیجه بازی : لهستان ۱ هلند ۲

گروه C: اسلوونی – دانمارک . بازی شماره ۶.(ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰) نتیجه بازی: اسلوونی ۱ دانمارک ۱

گروه C: صربستان – انگلیس . بازی شماره ۷(ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۲۳:۳۰) نتیجه بازی : صربستان ۰ انگلیس ۱

دوشنبه ۲۸ خرداد

گروه E: رومانی – اوکراین. بازی شماره ۸ (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۱۶:۳۰). نتیجه بازی: رومانی ۳  اوکراین ۰

گروه E: بلژیک – اسلواکی (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۱۹:۳۰).نتیجه بازی : بلژیک ۰ اسلواکی ۱

گروه D: اتریش – فرانسه (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۲۳:۳۰). نتیجه بازی : اتریش ۰ فرانسه ۱ (گل بخودی اتریش).

سه‌شنبه ۲۹ خرداد

گروه F: ترکیه – گرجستان (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۱۹:۳۰). نتیجه بازی : ترکیه ۳ گرجستان ۱

گروه F: پرتغال – کرواسی (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۳:۳۰). نتیجه بازی :  پرتغال  1  جمهوری چک  1

دور دوم یورو ۲۰۲۴ (چهارشنبه ۳۰ خرداد). ساعت به وقت ایران

گروه B: کرواسی – آلبانی (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۱۶:۳۰) نتیجه بازی :  کرواسی ۲ آلبانی ۲

گروه A: آلمان – مجارستان- (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰). نتیجه بازی : آلمان ۲ مجارستان ۰

گروه A: اسکاتلند – سوئیس (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰) نتیجه بازی : اسکاتلند ۱ سوئیس ۱

پنجشنبه ۳۱ خرداد

گروه C: اسلوونی – صربستان (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۱۶:۳۰). نتیجه بازی : اسلوونی ۱ صربستان ۱

گروه C: دانمارک – انگلیس (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۱۹:۳۰). نتیجه بازی :  دانمارک ۱  انگلیس ۱

گروه B: اسپانیا – ایتالیا (ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۲۲:۳۰) نتیجه بازی : اسپانیا ۱ ایتالیا ۰

جمعه اول تیر

گروه E: اسلواکی – اوکراین (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۱۶:۳۰). نتیجه بازی: اسلواکی ۱ اوکراین ۲

گروه D: لهستان – اتریش (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۱۹:۳۰) .نتیجه بازی : لهستان ۱ اتریش ۳

گروه D: هلند – فرانسه (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۲:۳۰). نتیجه بازی : هلند ۰ فرانسه ۰

برنامه بازیهای شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ برابر با ۲۲ ژوئن ۲۰۲۴ :

گروه F: گرجستان – جمهوری چک (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۱۶:۳۰)

گروه F: ترکیه – پرتغال (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه E: بلژیک – رومانی (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰)

دور سوم یورو ۲۰۲۴

یکشنبه ۳ تیر

گروه A: سوئیس – آلمان (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۲۲:۳۰)

گروه A: اسکاتلند – مجارستان (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۲۲:۳۰)

دوشنبه ۴ تیر

گروه B: کرواسی – ایتالیا (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

گروه B: آلبانی – اسپانیا (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۲۲:۳۰)

سه‌شنبه ۵ تیر

گروه D: هلند – اتریش (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه D: فرانسه – لهستان (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه C: انگلیس – اسلوونی (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰)

گروه C: دانمارک – صربستان (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

چهارشنبه ۶ تیر

گروه E: اسلواکی – رومانی (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه E: اوکراین – بلژیک (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه F: جمهوری چک – ترکیه (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

گروه F: گرجستان – پرتغال (ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۲۲:۳۰)

مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴
شنبه ۹ تیر
بازی ۳۸: تیم دوم گروه A – تیم دوم گروه B (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۱۹:۳۰

بازی ۳۷: تیم اول گروه A – تیم سوم گروه C (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۲۲:۳۰

یکشنبه ۱۰ تیر

بازی ۴۰: تیم اول گروه C – تیم سوم یکی از گروه‌های D، E یا F (ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۳۹: تیم اول گروه B – تیم سوم یکی از گروه‌های A، D، E یا F (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰

دوشنبه ۱۱ تیر

بازی ۴۲: تیم دوم گروه D – تیم دوم گروه E (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۱: تیم اول گروه F – تیم سوم یکی از سه گروه A، B یا C (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۲۲:۳۰)

سه‌شنبه ۱۲ تیر

بازی ۴۳: تیم اول گروه E – تیم سوم یکی از گروه‌های A، B، C یا D (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۴: تیم اول گروه D – تیم دوم گروه F (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴
جمعه ۱۵ تیر
بازی ۴۵: برنده بازی ۳۹ – برنده بازی ۳۷ (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۶: برنده بازی ۴۱ – برنده بازی ۴۲ (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

شنبه ۱۶ تیر

بازی ۴۸: برنده بازی ۴۰ – برنده بازی ۳۸ (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۷: برنده بازی ۴۳ – برنده بازی ۴۴ (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۲۲:۳۰)

مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴
سه‌شنبه ۱۹ تیر
بازی ۴۹: برنده بازی ۴۵ – برنده بازی ۴۶ (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

چهارشنبه ۲۰ تیر

بازی ۵۰: برنده بازی ۴۷ – برنده بازی ۴۸ (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۲۲:۳۰)

دیدار فینال یورو ۲۰۲۴
یکشنبه ۲۴ تیر

بازی ۵۱: برنده بازی ۴۹ – برنده بازی ۵۰ (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۲۲:۳۰

https://akhbar-rooz.com/?p=244271 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x