شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳

شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳

یورو ۲۰۲۴ : اسلوونی ۱ صربستان ۱ ؛ مجازات ملی گرایانه آلبانی و کرواسی؛ لطفا؛ بازی دانمارک – انگلیس؛ اسپانیا – ایتالیا؛ را از دست ندهید

نازک بین-فدراسیون فوتبال صربستان، یوفا را تهدید کرد ، اگر مجازاتی علیه آلبانی و کرواسی به دلیل شعارهای توهین آمیز آنها در بازی روز چهارشنبه در نظر نگیرد، از یورو ۲۰۲۴ کناره گیری خواهد کرد. به گزارش دیلی میل، در جریان تساوی ۲-۲ کرواسی و آلبانی، رفتار تماشاگران هر دو کشور باعث به وجود آمدن جنجال و حاشیه شد. طی این مسابقه، هر کس که در استادیوم هامبورگ حضور داشت می توانست به راحتی شعار «صرب ها را بکشید» را از سمت هر دو نیمه استادیوم بشنود. جنجال تنها به این شعارها محدود نمی شود. در بازی ابتدایی صربستان مقابل انگلیس، خبرنگار کوزوویی با دستان اش عقاب آلبانی را مقابل دوربین پخش زنده نشان داد و این مسئله هم صرب ها را خشمگین کرده است. البته این خبرنگار از یورو ۲۰۲۴ اخراج شد. یوفا در واکنش به این موضوع، روز چهارشنبه فدراسیون های فوتبال آلبانی و کرواسی را به دلیل نمایش دادن بنرهایی با نقشه های ملی گرایانه، هر کدام ۱۰۰۰۰ یورو (۸۵۰۰ پوند) جریمه کرد. هر یک از فدراسیون‌ها به «انتقال پیام‌های تحریک‌آمیز غیر مناسب برای یک رویداد ورزشی» متهم شدند.

دانمارک- انگلیس

اسپانیا- ایتالیا

تا ساعتی دیگر،دو دیدار دیگر برگزار می‌شود که در اولین بازی تیم‌های دانمارک و انگلیس از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران و ۱۸ به وقت اروپا، به مصاف هم می‌روند و از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران و ۲۱ به وقت اروپا،دیدار حساس اسپانیا و ایتالیا آغاز می‌شود.

اسلوونی ۱ صربستان ۱

هفدهمین دوره جام ملت‌های اروپا (یوفا) با برگزاری دیدار اسلوونی و صربستان از  گروه C و در در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ  پیگیری شد. این بازی که قضاوت آن برعهده ایستوان کواکس از رومانی بود، با تساوی یک – یک پایان یافت.در نیمه اول اسلوونی خطرناک‌ترین موقعیت را خلق کرد و در دقیقه ۳۸ تا آستانه رسیدن به گل اول بازی پیش رفت، اما ضربه «تیمی مکس الشنیک» به تیر عمودی دروازه صرب‌ها خورد و توپ برگشتی را هم بنجامین ششکو به بیرون زد. در دقیقه ۴۲ هم یان اوبلاک دروازه‌بان سرشناس تیم ملی اسلوونی، میتروویچ را در گلزنی  ناکام گذاشت.در نیمه دوم اسلوونی مزد بازی خوبش را گرفت و کارنیچنیک در دقیقه ۶۹ توپ ارسالی الشنیک را با ضربه‌ای ساده وارد دروازه‌ صربستان کرد. دو دقیقه بعد از این گل، شاگردان دراگان استویکوویچ که برای زدن گل تساوی جلو کشیده بودند، توسط میتروویچ صاحب موقعیت خوبی شدند که ضربه این بازیکن در حالی که در چند قدمی دروازه بود و کاری هم از دست اوبلاک برنمی‌آمد، به تیر افقی دروازه برخورد کرد و در ادامه مدافع اسلوونی توپ را دور کرد.در ادامه تلاش صرب‌ها برای رسیدن به گل تساوی بی‌نتیجه بود، تا اینکه لوکا یوویچ که در دقیقه ۶۴ به جای دوشان ولاهوویچ به بازی آمده بود، در دقیقه ۵+۹۰ روی یک ضربه کرنر با ضربه سر دروازه حریف را بازکرد و امیدهای صربستان برای صعود از مرحله گروهی را زنده نگه داشت.با این نتیجه شاگردان ماتیاژ کِک ۲ امتیازی شدند و در رده دوم جدول رده‌بندی گروه C قرار گرفتند. صربستان هم یک امتیازی شد و در قعر گروه ایستاد.

اطلاعات بازی اسلوونی و صربستان

بستر برگزاری: مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴، گروه C

تاریخ برگزاری: پنجشنبه، ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ (۲۰ ژوئن ۲۰۲۴)

ساعت برگزاری: ۱۶:۳۰ به وقت تهران. ساعت ۱۵ به وقت اروپا

مکان برگزاری: آلیانتس آرنا، مونیخ

داور: ایستوان کواچ (رومانی)

  گلزن اسلوونی: ژان کارنیتسینیک ۶۹

  گلزن صربستان: لوکا یوویچ ۵+۹۰′

ترکیب اسلوونی و صربستان

اسلوونی (۲-۴-۴): اوبلاک ، کارنیتسینیک، درکوشیچ، بیول، یانزا ، استویانوویچ، السنیک، گنژدا، ملاکار  اشپورار، ششکو

صربستان (۲-۱-۴-۳): رایکوویچ ، ولیکوویچ، میلنکوویچ، پاولوویچ ، ژیوکوویچ، ایلیچ، لوکیچ، ملادنوویچ ، تادیچ ، میتروویچ، ولاهوویچ

دانمارک – انگلیس

دو تیم حاضر در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۰، امروز در دومین بازی از دور گروهی جام ملت‌های اروپا به مصاف هم می‌روند. انگلیس که در دیدار سخت و جذاب موفق به برتری ۲ بر یک مقابل دانمارک در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۰ شده بود، بار دیگر برای قطعی کردن صعود خود به دور حذفی مقابل دانمارک قرار می‌گیرد. با وجود برتری یک بر صفر مقابل صربستان در بازی نخست با گل جود بلینگام، هواداران تیم ملی فوتبال انگلیس از عملکرد این تیم راضی نبودند و گرت ساوتگیت برای حضور قدرتمند در دور حذفی، نیاز به پیروزی مقابل تیم باانگیزه دانمارک دارد‌. در دو تورنمنت قبلی، تیم ساوتگیت بازی دوم خود را با تساوی بدون گل پشت سر گذاشته و هواداران انگلیسی انتظار بازی بهتری از این تیم در مقابل دانمارک دارند.
دانمارک که در نیمه اول رقابت با اسلوونی عملکرد مطلوبی داشت و با گل اریکسن پیش افتاد، در نیمه دوم دو امتیاز حساس و کلیدی را از دست داد تا نیاز به کسب امتیاز از رقابت سخت با انگلیس داشته باشد. دانمارکی‌ها هیچ‌گاه نتوانستند در سه تقابل قبلی با انگلیس در جام ملت‌های اروپا به پیروزی برسند و در صورت شکست در این مسابقه، دیدار با صربستان تنها فرصت شاگردان هیولمند برای تکرار نتایج درخشان دور قبل خواهد بود. در دیگر دیدار این گروه، صربستان و اسلوونی آخرین شانس‌های خود برای صعود به دور حذفی را جست‌و‌جو می‌کنند.

اطلاعات بازی دانمارک  – انگلیس

بستر برگزاری: هفته دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴، گروه C

تاریخ برگزاری: پنج‌شنبه، ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ (۲۰ ژوئن ۲۰۲۴)

ساعت برگزاری: ۱۹:۳۰ به وقت تهران. ساعت ۱۸ به وقت اروپا

مکان برگزاری: فرانکفورت‌آرنا

داور:آرتو دیاز (پرتغال)

ترکیب دانمارک- انگلیس:

دانمارک (۲-۱-۴-۳): اشمایکل ، اندرسن، آندریاس کریستنسن، وسترگارد ، میله، هیولمند، هویبیرگ، راسموس کریستنسن ، اریکسن ،ویند، هویلوند

انگلیس (۱-۳-۲-۴): پیکفورد ، واکر، استونز، گئهی، تریپیر ، الکساندر آرنولد، رایس ،ساکا، بلینگام، فودن ، کین  

مبارزه غول‌ها برای صعود
دو غول فوتبال اروپا، اسپانیا و ایتالیا درحالی امشب برای قطعی کردن صعود به مرحله حذفی یورو ۲۰۲۴ در ولتینز آره‌نا به مصاف هم می‌روند که هر دو بازی ابتدایی خود در گروه B را برده‌اند. جدال‌ اسپانیا و ایتالیا همواره یکی از جذاب‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین بازی‌های ادوار یورو بوده‌ است. از پیروزی اسپانیا در ضربات پنالتی یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۰۸ به لطف درخشش ایکر کاسیاس گرفته تا برتری ۲-۰ ایتالیای آنتونیو کونته در یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶. سرنوشت، دو تیم را یک بار در فینال جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۱۲) نیز با هم روبرو کرد که لاروخا با انبوهی از ستارگان نام‌آشنا از جمله آندرس اینیستا، فرناندو تورس، سرخیو راموس و … ۴-۰ آتزوری را شکست داد و مقتدارنه به سلطنت خود در اروپا ادامه داد. 

وقتی لوییس دلافوئنته تیم  اش را برای بازی ورزشگاه المپیک برلین مقابل کرواسی به زمین فرستاد، تصور نمی‌کرد با سه گل برتری برای استراحت بین دو نیمه به رختکن برگردند. آلوارو موراتا، فابین رویس و دنی کارواخال گل زدند، اولی در ۱۵ بازی در تورنمنت‌های بزرگ آمار گلش دورقمی شد و سومی مسن‌ترین گلزن تاریخ اسپانیا در یورو شد. لامینه یامال ۱۶ ساله و جوانترین بازیکن تاریخ یورو هم در ترکیب‌شان بود که سازنده گل سوم شد. اونای سیمون هم یک پنالتی گرفت تا اسپانیا از همان بازی اول چهره یک مدعی به خود بگیرد. قهرمان سال‌های ۱۹۶۴، ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ در ۱۱ بازی رسمی زیر نظر دلافوئنته تنها یک باخت داشته و هفت بازی آخرش را برده که بهترین روند تیم بعد از سال ۲۰۱۷ است ضمن اینکه نتایج اخیر برابر حریف بعدی‌شان در گروه مرگ کاملاً مثبت بوده. لاروخا دو بار پیاپی در نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا ایتالیا را شکست داده و در رقابت‌های سال گذشته به قهرمانی رسید اما هرگز سه پیروزی متوالی برابر آتزوری به دست نیاورده. اگرچه رقیب ایبریایی این اواخر دست بالا را داشته اما ایتالیا سه سال قبل در نیمه‌نهایی یورو در ضربات پنالتی آنها را شکست داد و در نهایت به قهرمانی رسید. 
بعد از باخت به لاروخا در خرداد سال گذشته، تیم تغییرشکل داده آتزوری تنها در یکی از ۱۲ بازی بعدی‌اش باخت و هشت بازی را برد. لوچانو اسپالتی شوق و اراده تازه‌ای به تیم اضافه کرده که زیر نظر مانچینی رو به افول داشت. ایتالیا دفاع از عنوان قهرمانی را به بدترین شکل شروع کرد و سریع‌ترین گل تاریخ یورو را از آلبانی خورد اما خودش را جمع‌وجور کرد و حداکثر امتیازات را از بازی اولش گرفت. 
آلساندرو باستونی و نیکولو بارلا دو اینتری تیم ایتالیا دروازه آلبانی را باز کردند. ایتالیا آخرین بار هشت سال پیش مقابل ایرلندجنوبی باخته و بعد از برد ۲ بر صفر مقابل اسپانیا در یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶ ده بازی متوالی است که در یورو نباخته. ایتالیا را از جمله مدعیان جدی قهرمانی ندانسته‌اند اما اگر آنها می‌خواهند دومین تیم تاریخ یورو باشند که دو دوره متوالی به قهرمانی می‌رسد برای مبارزه قهرمانی باید حریف امشب را از پیش‌رو بردارند.

 نکات آماری

با احتساب تمامی دیدارها، اسپانیا و ایتالیا تا کنون ۴۰ بار به مصاف هم رفته‌اند که سهم اسپانیا ۱۵ و سهم ایتالیا ۱۲ پیروزی بوده و ۱۳ بار هم جدال دو تیم برنده نداشته است.

در ۴۰ بازی قبلی دو تیم، اسپانیا ۵۸ بار دروازه ایتالیا را باز کرده و ایتالیا نیز دقیقاً ۵۸ گل مقابل اسپانیا به ثمر رسانده است.

اسپانیا و ایتالیا در ادوار مختلف جام ملت‌های اروپا، ۷ بار مقابل هم قرار گرفته‌اند (۲ برد برای ایتالیا، ۱ برد برای اسپانیا و ۴ تساوی).

این بازی چهارمین رویارویی دو تیم در مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا به شمار می‌رود. در ۳ بازی قبلی، ایتالیا ۱ مرتبه پیروز شده و ۲ بازی هم با تساوی خاتمه یافته است.

اسپانیا در ۱۱ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها ۳۸ گل به ثمر رسانده است.

اسپانیا در ۱۳ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها تنها ۱ بار شکست خورده است.

ایتالیا در ۱۲ بازی اخیر خودر در تمامی رقابت‌ها تنها ۱ بار شکست خورده است.

اطلاعات بازی اسپانیا و ایتالیا: 

بستر برگزاری: هفته دوم مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا – یورو ۲۰۲۴

تاریخ برگزاری: پنجشنبه، ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ (۲۰ ژوئن ۲۰۲۴)

ساعت برگزاری: ۲۲:۳۰ به وقت تهران. ساعت ۲۱ به وقت اروپا

مکان برگزاری: فلتینس آرنا؛ گلزن کیرشن

داور: اسلاوکو وینچیچ (اسلوونی). این داور فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۴ را بین رئال مادرید و دورتموند قضاوت کرد.

ترکیب احتمالی اسپانیا و ایتالیا 

اسپانیا (۳-۳-۴): سیمون ، کارواخال، لو نورمان، ناچو، کوکوریا ، رویز، رودری، پدری ،یامال، موراتا و ویلیامز

ایتالیا (۱-۲-۴-۳): دوناروما،باستونی، کالافیوری، دی لورنتزو ، دی مارکو، بارلا، جورجینیو، کیه زا ، فراتسی، پلگرینی ، اسکاماکا 

جدول کامل نتایج دور اول مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴:

تیم       نتیجه             نتیجه          تیم         تاریخ               ساعت
آلمان        ۵              ۱              اسکاتلند   جمعه ۲۵ خرداد         ۲۲:۳۰
مجارستان ۳              ۱              سوییس    شنبه ۲۶ خرداد         ۱۶:۳۰
اسپانیا      ۳              ۰              کرواسی   شنبه ۲۶ خرداد         ۱۹:۳۰
ایتالیا       ۲               ۱              آلبانی       شنبه ۲۶ خرداد         ۲۲:۳۰
لهستان    ۱              ۲              هلند         یکشنبه ۲۷ خرداد      ۱۶:۳۰
اسلوونی  ۱              ۱              دانمارک    یکشنبه ۲۷ خرداد      ۱۹:۳۰
صربستان  ۰              ۱              انگلیس     یکشنبه ۲۷ خرداد      ۲۲:۳۰
رومانی     ۳              ۰              اوکراین     دوشنبه ۲۸ خرداد      ۱۶:۳۰
بلژیک       ۰              ۱              اسلواکی  دوشنبه ۲۸ خرداد      ۱۹:۳۰
اتریش       ۰              ۱              فرانسه     دوشنبه ۲۸ خرداد      ۲۲:۳۰
ترکیه        ۳              ۱              گرجستان  سه‌شنبه ۲۹ خرداد    ۱۹:۳۰
پرتغال       ۲              ۱              چک          سه‌شنبه ۲۹ خرداد    ۲۲:۳۰

برنامه و نتایج بازیهای فوتبال یورو ۲۰۲۴ آلمان :

جام ملت‌های اروپا با حضور ۲۴ تیم از جمعه‌شب گذشته،با بازی تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اسکاتلند در ورزشگاه آلیانتس‌آره‌نای مونیخ آغاز شد. قهرمان یورو ۲۰۲۴ پس از ۵۱ مسابقه و در پایان بازی فینال در ورزشگاه تاریخی المپیک برلین شناخته خواهد شد. یورو ۲۰۲۴ برای نخستین بار با حضور ۲۴ تیم اروپایی در آلمان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتبال ایتالیا در دوره پیشین با برتری برابر انگلیس در ضربات پنالتی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. البته آن رقابت‌ها به دلیل همه‌گیری کرونا با یک سال تاخیر در سال ۲۰۲۱ برگزار شد.

گروه‌بندی ۲۴ تیم حاضر در یورو ۲۰۲۴ به شرح زیر است:

گروه A: آلمان، اسکاتلند، مجارستان و سوئیس
گروه B: اسپانیا، کرواسی، ایتالیا و آلبانی
گروه C: انگلیس، اسلوونی، دانمارک و صربستان
گروه D: هلند، فرانسه، لهستان و اتریش
گروه E: بلژیک، اسلواکی، اوکراین و رومانی
گروه F: پرتغال، چک، گرجستان و ترکیه

بازیهای مرحله گروهی:

جمعه ۲۵ خرداد:گروه A: آلمان – اسکاتلند . بازی شماره ۱(ورزشگاه آلیانتس آرنا مونیخ؛ ساعت ۲۲:۳۰). نتیجه بازی: آلمان ۵ اسکاتلند ۱

شنبه ۲۶ خرداد

گروه A : مجارستان – سوئیس. بازی شماره ۲(ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۱۶:۳۰). نتیجه بازی: مجارستان ۱ سوئیس ۳

گروه B: اسپانیا – کرواسی .بازی شماره ۳ (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۲۰:۳۰). نتیجه بازی: اسپانیا ۳ کرواسی صفر

گروه B: ایتالیا – آلبانی  . بازی شماره ۴.(ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۲۲:۳۰). نتیجه بازی: ایتالیا ۲ آلبانی ۱

یکشنبه ۲۷ خرداد

گروه D: لهستان – هلند . بازی شماره ۵ (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۱۶:۳۰)نتیجه بازی : لهستان ۱ هلند ۲

گروه C: اسلوونی – دانمارک . بازی شماره ۶.(ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰) نتیجه بازی: اسلوونی ۱ دانمارک ۱

گروه C: صربستان – انگلیس . بازی شماره ۷(ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۲۳:۳۰) نتیجه بازی : صربستان ۰ انگلیس ۱

دوشنبه ۲۸ خرداد

گروه E: رومانی – اوکراین. بازی شماره ۸ (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۱۶:۳۰). نتیجه بازی: رومانی ۳  اوکراین ۰

گروه E: بلژیک – اسلواکی (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۱۹:۳۰).نتیجه بازی : بلژیک ۰ اسلواکی ۱

گروه D: اتریش – فرانسه (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۲۳:۳۰). نتیجه بازی : اتریش ۰ فرانسه ۱ (گل بخودی اتریش).

سه‌شنبه ۲۹ خرداد

گروه F: ترکیه – گرجستان (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۱۹:۳۰). نتیجه بازی : ترکیه ۳ گرجستان ۱

گروه F: پرتغال – کرواسی (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۳:۳۰). نتیجه بازی :  پرتغال  1  جمهوری چک  1

دور دوم یورو ۲۰۲۴ (چهارشنبه ۳۰ خرداد). ساعت به وقت ایران

گروه B: کرواسی – آلبانی (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۱۶:۳۰) نتیجه بازی :  کرواسی ۲ آلبانی ۲

گروه A: آلمان – مجارستان- (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰). نتیجه بازی : آلمان ۲ مجارستان ۰

گروه A: اسکاتلند – سوئیس (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰) نتیجه بازی : اسکاتلند ۱ سوئیس ۱

پنجشنبه ۳۱ خرداد

گروه C: اسلوونی – صربستان (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۱۶:۳۰). نتیجه بازی : اسلوونی ۱ صربستان ۱

گروه C: دانمارک – انگلیس (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه B: اسپانیا – ایتالیا (ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۲۲:۳۰)

جمعه اول تیر

گروه E: اسلواکی – اوکراین (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۱۶:۳۰)

گروه D: لهستان – اتریش (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه D: هلند – فرانسه (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

شنبه ۲ تیر

گروه F: گرجستان – جمهوری چک (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۱۶:۳۰)

گروه F: ترکیه – پرتغال (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه E: بلژیک – رومانی (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰)

دور سوم یورو ۲۰۲۴

یکشنبه ۳ تیر

گروه A: سوئیس – آلمان (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۲۲:۳۰)

گروه A: اسکاتلند – مجارستان (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۲۲:۳۰)

دوشنبه ۴ تیر

گروه B: کرواسی – ایتالیا (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

گروه B: آلبانی – اسپانیا (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۲۲:۳۰)

سه‌شنبه ۵ تیر

گروه D: هلند – اتریش (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه D: فرانسه – لهستان (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه C: انگلیس – اسلوونی (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰)

گروه C: دانمارک – صربستان (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

چهارشنبه ۶ تیر

گروه E: اسلواکی – رومانی (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه E: اوکراین – بلژیک (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه F: جمهوری چک – ترکیه (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

گروه F: گرجستان – پرتغال (ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۲۲:۳۰)

مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴
شنبه ۹ تیر
بازی ۳۸: تیم دوم گروه A – تیم دوم گروه B (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۱۹:۳۰

بازی ۳۷: تیم اول گروه A – تیم سوم گروه C (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۲۲:۳۰

یکشنبه ۱۰ تیر

بازی ۴۰: تیم اول گروه C – تیم سوم یکی از گروه‌های D، E یا F (ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۳۹: تیم اول گروه B – تیم سوم یکی از گروه‌های A، D، E یا F (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰

دوشنبه ۱۱ تیر

بازی ۴۲: تیم دوم گروه D – تیم دوم گروه E (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۱: تیم اول گروه F – تیم سوم یکی از سه گروه A، B یا C (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۲۲:۳۰)

سه‌شنبه ۱۲ تیر

بازی ۴۳: تیم اول گروه E – تیم سوم یکی از گروه‌های A، B، C یا D (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۴: تیم اول گروه D – تیم دوم گروه F (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴
جمعه ۱۵ تیر
بازی ۴۵: برنده بازی ۳۹ – برنده بازی ۳۷ (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۶: برنده بازی ۴۱ – برنده بازی ۴۲ (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

شنبه ۱۶ تیر

بازی ۴۸: برنده بازی ۴۰ – برنده بازی ۳۸ (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۷: برنده بازی ۴۳ – برنده بازی ۴۴ (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۲۲:۳۰)

مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴
سه‌شنبه ۱۹ تیر
بازی ۴۹: برنده بازی ۴۵ – برنده بازی ۴۶ (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

چهارشنبه ۲۰ تیر

بازی ۵۰: برنده بازی ۴۷ – برنده بازی ۴۸ (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۲۲:۳۰)

دیدار فینال یورو ۲۰۲۴
یکشنبه ۲۴ تیر

بازی ۵۱: برنده بازی ۴۹ – برنده بازی ۵۰ (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۲۲:۳۰

https://akhbar-rooz.com/?p=244175 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x