شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳

شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳

یورو ۲۰۲۴ : مانشافت؛ نخستین تیم صعود کننده به مرحله حذفی؛ آلمان ۲ مجارستان ۰ ؛ اسکاتلند ۱ سوئیس ۱ ؛ دانمارک – انگلیس ؛ اسپانیا – ایتالیا

نازک بین-نخست‌ وزیر پرتغال به پیروزی تیم ملی کشورش در نخستین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ واکنش نشان داد. به نقل از ابولای پرتغال، لوئیس مونته‌نگرو، در واکنش به پیروزی ۲ بر یک تیم ملی فوتبال پرتغال برابر جمهوری چک گفت: آنها جاه‌طلبی خود را به نمایش گذاشتند و ما دلایل زیادی داریم که باور کنیم توانمندی پیشروی در یورو ۲۰۲۴ را داریم.نخست‌ وزیر پرتغال خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانم به آلمان بروم و در ورزشگاه باشم. باید بیشتر از موقعیت‌های‌ خود برای گلزنی استفاده کرده و اشتباه نکنیم.دیدار بعدی پرتغال با ترکیه ۲ تیر در ورزشگاه دورتموند برگزار خواهد شد.

مقامات آلمانی هشدار داده‌اند که یک حمله تروریستی بزرگ ممکن است در مسابقات قهرمانی اروپا۲۰۲۴ در این کشور رخ دهد.به گزارش  Financial Times به نقل از نانسی فایزر، وزیر کشور آلمان نوشت: اروپا و آلمان در معرض حمله سازمان‌های جهادی، به‌ویژه داعش قرار دارند. توماس هالدنوانگ، رئیس دفتر فدرال حفاظت از قانون اساسی آلمان نیز اظهار داشت: سناریوی احتمالی در یورو۲۰۲۴ یک حمله هماهنگ در مقیاس بزرگ است، مانند حمله‌ای که اخیراً در مسکو دیدیم. ارگان تبلیغاتی داعش «صدای خراسان» اخیراً کلاژی را منتشر کرده است که نشان می دهد یک شبه نظامی با تفنگ تهاجمی در استادیوم فوتبال همراه با عبارت: «آخرین گل را شلیک کن!» یک نظرسنجی توسط دانشگاه هوهنهایم نشان داد که ۲۰ درصد از مردم به دلیل ترس از حملات تروریستی قصد داشتند از تماشای عمومی رویدادهای مسابقات یورو ۲۰۲۴ خودداری کنند. هالدن وانگ، گفت که داعش موفق شده است “حامیان خود را تحت پوشش مهاجرت پناهندگان از اوکراین به اروپای غربی بفرستد”. خطر تروریسم اسلام‌گرا از زمان حمله حماس به اسرائیل در ۷ اکتبر و جنگ متعاقب آن در غزه افزایش یافته است. گروه‌هایی مانند داعش به خشونت علیه اسرائیل و یهودیان در دیاسپورا دامن می‌زنند. فائزر گفت، تعداد جنایات یهودستیزانه در آلمان “منفجر شده” و افرادی که دارای نشان های یهودی هستند – مانند اعضای باشگاه ورزشی مکابی دویچلند – اغلب نمی توانستند “بدون سوگند یا حمله” در انظار عمومی بیرون بروند. ژوئیه گذشته پلیس آلمان هفت نفر را که مظنون به عضویت در داعش هستند دستگیر کرد. گزارش BfV می‌گوید همه آنها اهل آسیای مرکزی بودند و در آغاز تهاجم گسترده روسیه به همسایه غربی خود از اوکراین وارد آلمان شده بودند. به گفته این سازمان، آنها حملاتی را برنامه ریزی کرده بودند و قبلاً اهداف بالقوه را شناسایی و ردیابی کرده بودند و تلاش هایی برای تهیه سلاح انجام داده بودند.

برنامه بازیهای روز پنجشنبه ۳۱ خرداد. ۲۰ ژوئن ۲۰۲۴:

گروه C: اسلوونی – صربستان (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۱۶:۳۰)

گروه C: دانمارک – انگلیس (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه B: اسپانیا – ایتالیا (ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۲۲:۳۰)

آلمان ۲ مجارستان ۰

تیم ملی آلمان با کسب دومین پیروزی متوالی اولین تیم صعود کننده به مرحله حذفی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ شد. در دومین بازی از دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ آلمان، ت در ورزشگاه مرسدس‌بنز شهر اشتوتگارت تیم‌های ملی آلمان و مجارستان برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که ژرمن‌ها این بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود به پایان رساندند.

آلمانی‌ها که در این بازی از نظر آماری هم نسبت به حریف خود برتری داشتند، ابتدا در دقیقه ۲۲ توسط جمال موسیالا به گل رسیدند و سپس در دقیقه ۶۷ به وسیله سازنده گل اول، کاپیتان ایلکای گوندوگان گل دوم را زدند. موسیالا و گوندوگان هر دو در بازی اول ژرمن‌ها نیز در گل به رسیدن تیم‌شان نقش مستقیم داشتند. ستاره بایرن گلزنی کرد و هافبک بارسلونا پنالتی گرفت که منجر به گل شد.

با این نتیجه شاگردان یولیان ناگلسمان دومین برد متوالی‌شان را کسب کردند و با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه A باقی ماندند تا به عنوان اولین تیم، راهی مرحله یک هشتم نهایی هفدهمین دوره جام ملت‌های اروپا شوند و خوان اول (عبور از مرحله گروهی) را به سلامت رد کنند. مجارستان اما با قبول دومین شکست متوالی، تنها به سبب تفاضل گل بهتر فعلاً بالاتر از اسکاتلند در رده سوم باقی می‌ماند.

آلمانی‌ها در آخرین بازی خود در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ روز یکشنبه هفته آینده به مصاف سوئیس خواهند رفت و همزمان با آن بازی مجارستان برابر اسکاتلند قرار خواهد گرفت .تا کورسوی امیدش برای صعود به عنوان یکی از تیم‌‌های سوم برتر جام را زنده نگه دارد

اطلاعات مسابقه آلمان – مجارستان 

روز و تاریخ برگزاری: چهارشنبه ۱۸ ژوئن ۲۰۲۴ | ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

ساعت: ۱۹:۳۰ به وقت تهران.  ساعت ۱۸ به وقت اروپا

تورنمنت: دور دوم بازی‌های گروه A یورو ۲۰۲۴

ورزشگاه: اشتوتگارت آرنا (اشتوتگارت)

داور: دنی ماکلی (هلند)

گلزنان آلمانموسیالا (۲۳) و گوندوعان (۶۶)

ترکیب آلمان: نویر، کیمیش، رودیگر، تاه، میتل‌اشتات، آندریش، کروس، موسیالا، گوندوگان، ویرتز و هاورتز
ترکیب مجارستان: گولاچی، داردای، اوربان، فیولا، کرکژ، شافر، ناگی، بولا، سوبوسلای، شالای، وارگ

نویر می شکند!

مانوئل نویر، دروازه‌بان تیم ملی آلمان در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ رکورد بیشترین بازی در بین دروازه‌بان‌های تاریخ یورو را خواهد شکست.در دور دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴، آلمان به مصاف مجارستان رفت و مانوئل نویر دروازه‌بان مانشافت بود. با حضور در این دیدار، مانوئل نویر به رکورد جانلوییجی بوفون یعنی بیشترین بازی در یورو در بین دروازه‌بان‌ها رسید و با یک بازی دیگر، از رکورد اسطوره ایتالیایی عبور خواهد کرد. رکوردداران بیشترین بازی در مسابقات یورو در بین دروازه‌بان‌ها:

جانلوییجی بوفون (ایتالیا): ۱۷

مانوئل نویر (آلمان): ۱۷

ادوین فن در سار (هلند): ۱۶

روی پاتریسیو (پرتغال): ۱۶

هوگو لوریس (فرانسه): ۱۵

اسکاتلند  1  سوئیس ۱

دومین بازی گروه A در دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴، در ورزشگاه انرژی‌راین شهر کلن میان تیم‌های ملی اسکاتلند و سوئیس برگزار شد. این بازی در نیمه نخست با تساوی یک – یک به پایان رسید.گل نخست این بازی را فابیان شار مدافع تیم ملی سوئیس به ثمر رساند. اما نه به سود تیم خودش بلکه با یک گل به خودی به سود حریف. این اتفاق در دقیقه ۱۳ و زمانی رخ داد که توپ شلیک شده از سوی اسکات مک‌تامینی، مهاجم تیم اسکاتلند در میانه راه به دلیل تأثیری که شار روی آن گذاشت، تغییر مسیر داد و وارد دروازه یان زومر شد.برتری اسکاتلندی‌ها تنها تا ۲۶ دقیقه دوام داشت و یک اشتباه از سوی آنها برای ارسال پاس روبه‌عقب، ژردان شکیری، را در موقعیت گلزنی قرار داد و او با شوتی از راه دور یکی از زیباترین گل‌های جام را به ثمر رساند. در نیمه نخست دو مدافع کناری چپ و راست اسکاتلند چندین بار با اشتباهات خود، مهاجمان سوئیس را صاحب موقعیت کردند. گل تساوی سوئیس نیز روی یکی از این اشتباهات وارد دروازه اسکاتلند شد.

در نیمه دوم سوئیسی‌ها با وجود تملک توپ و موقعیت‌های گلزنی بیشتر نتوانستند دروازه اسکاتلند را برای بار دوم باز کنند و به این ترتیب بازی با همان گل‌هایی که در نیمه نخست رقم خورد به پایان رسید تا امتیازات میان دو تیم تقسیم شود.

به این ترتیب سوئیس که بازی اولش برابر مجارستان را برده بود، ۴ امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت تا در آستانه صعود باشد. سوئیس که در دور آخر به مصاف آلمان می‌رود با یک تساوی هم صعودش را به عنوان تیم دوم قطعی می‌کند. اسکاتلند هم که در دور نخست مقابل آلمان متحمل شکست ۵ بر یک شده بود، یک امتیاز گرفت تا همچنان برای صعود شانس داشته باشد هرچند این اتفاق مشروط به پیروزی آنها در بازی آخرشان برابر مجارستان و شکست سوئیس است. هر نتیجه‌ای جز پیروزی صعود شاگردان استیو کلارک به مرحله بعدی را غیرممکن خواهد کرد.

اطلاعات بازی اسکاتلند – سوئیس

بستر برگزاری: دور دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ – گروه A

تاریخ برگزاری: چهارشنبه ۱۸ ژوئن ۲۰۲۴ .۳۰ خرداد ۱۴۰۳

ساعت برگزاری: ۲۲:۳۰ به وقت تهران. ساعت ۲۱ به وقت اروپا

مکان برگزاری: کلن اشتادیون؛ کلن

داور:  ایوان کروزلیاک (صربستان)

گلزن اسکاتلند: فابین شار (گل به خودی – ۱۳) 

گلزن سوئیس: ژردان شکیری (۲۶)

اسکاتلند (۱-۲-۴-۳): گون ، هندری، هانلی، تیرنی، رالستون، مک تومینای، گیلمور، رابرتسون ، مک‌ گرگور، مک‌ گین ، آدامز 

سوئیس (۱-۲-۴-۳): زومر ، شار، آکانجی، رودریگز ، ویدمر، ژاکا، فرویلر، آبیشر ، وارگاس، شکیری ، اندویه

جدول کامل نتایج دور اول مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴:

تیم       نتیجه             نتیجه          تیم         تاریخ               ساعت
آلمان        ۵              ۱              اسکاتلند   جمعه ۲۵ خرداد         ۲۲:۳۰
مجارستان ۳              ۱              سوییس    شنبه ۲۶ خرداد         ۱۶:۳۰
اسپانیا      ۳              ۰              کرواسی   شنبه ۲۶ خرداد         ۱۹:۳۰
ایتالیا       ۲               ۱              آلبانی       شنبه ۲۶ خرداد         ۲۲:۳۰
لهستان    ۱              ۲              هلند         یکشنبه ۲۷ خرداد      ۱۶:۳۰
اسلوونی  ۱              ۱              دانمارک    یکشنبه ۲۷ خرداد      ۱۹:۳۰
صربستان  ۰              ۱              انگلیس     یکشنبه ۲۷ خرداد      ۲۲:۳۰
رومانی     ۳              ۰              اوکراین     دوشنبه ۲۸ خرداد      ۱۶:۳۰
بلژیک       ۰              ۱              اسلواکی  دوشنبه ۲۸ خرداد      ۱۹:۳۰
اتریش       ۰              ۱              فرانسه     دوشنبه ۲۸ خرداد      ۲۲:۳۰
ترکیه        ۳              ۱              گرجستان  سه‌شنبه ۲۹ خرداد    ۱۹:۳۰
پرتغال       ۲              ۱              چک          سه‌شنبه ۲۹ خرداد    ۲۲:۳۰

برنامه و نتایج بازیهای فوتبال یورو ۲۰۲۴ آلمان :

جام ملت‌های اروپا با حضور ۲۴ تیم از جمعه‌شب گذشته،با بازی تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اسکاتلند در ورزشگاه آلیانتس‌آره‌نای مونیخ آغاز شد. قهرمان یورو ۲۰۲۴ پس از ۵۱ مسابقه و در پایان بازی فینال در ورزشگاه تاریخی المپیک برلین شناخته خواهد شد. یورو ۲۰۲۴ برای نخستین بار با حضور ۲۴ تیم اروپایی در آلمان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتبال ایتالیا در دوره پیشین با برتری برابر انگلیس در ضربات پنالتی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. البته آن رقابت‌ها به دلیل همه‌گیری کرونا با یک سال تاخیر در سال ۲۰۲۱ برگزار شد.

گروه‌بندی ۲۴ تیم حاضر در یورو ۲۰۲۴ به شرح زیر است:

گروه A: آلمان، اسکاتلند، مجارستان و سوئیس
گروه B: اسپانیا، کرواسی، ایتالیا و آلبانی
گروه C: انگلیس، اسلوونی، دانمارک و صربستان
گروه D: هلند، فرانسه، لهستان و اتریش
گروه E: بلژیک، اسلواکی، اوکراین و رومانی
گروه F: پرتغال، چک، گرجستان و ترکیه

بازیهای مرحله گروهی:

جمعه ۲۵ خرداد:گروه A: آلمان – اسکاتلند . بازی شماره ۱(ورزشگاه آلیانتس آرنا مونیخ؛ ساعت ۲۲:۳۰). نتیجه بازی: آلمان ۵ اسکاتلند ۱

شنبه ۲۶ خرداد

گروه A : مجارستان – سوئیس. بازی شماره ۲(ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۱۶:۳۰). نتیجه بازی: مجارستان ۱ سوئیس ۳

گروه B: اسپانیا – کرواسی .بازی شماره ۳ (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۲۰:۳۰). نتیجه بازی: اسپانیا ۳ کرواسی صفر

گروه B: ایتالیا – آلبانی  . بازی شماره ۴.(ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۲۲:۳۰). نتیجه بازی: ایتالیا ۲ آلبانی ۱

یکشنبه ۲۷ خرداد

گروه D: لهستان – هلند . بازی شماره ۵ (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۱۶:۳۰)نتیجه بازی : لهستان ۱ هلند ۲

گروه C: اسلوونی – دانمارک . بازی شماره ۶.(ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰) نتیجه بازی: اسلوونی ۱ دانمارک ۱

گروه C: صربستان – انگلیس . بازی شماره ۷(ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۲۳:۳۰) نتیجه بازی : صربستان ۰ انگلیس ۱

دوشنبه ۲۸ خرداد

گروه E: رومانی – اوکراین. بازی شماره ۸ (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۱۶:۳۰). نتیجه بازی: رومانی ۳  اوکراین ۰

گروه E: بلژیک – اسلواکی (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۱۹:۳۰).نتیجه بازی : بلژیک ۰ اسلواکی ۱

گروه D: اتریش – فرانسه (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۲۳:۳۰). نتیجه بازی : اتریش ۰ فرانسه ۱ (گل بخودی اتریش).

سه‌شنبه ۲۹ خرداد

گروه F: ترکیه – گرجستان (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۱۹:۳۰). نتیجه بازی : ترکیه ۳ گرجستان ۱

گروه F: پرتغال – کرواسی (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۳:۳۰). نتیجه بازی :  پرتغال  1  جمهوری چک  1

دور دوم یورو ۲۰۲۴ (چهارشنبه ۳۰ خرداد). ساعت به وقت ایران

گروه B: کرواسی – آلبانی (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۱۶:۳۰) نتیجه بازی :  کرواسی ۲ آلبانی ۲

گروه A: آلمان – مجارستان- (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰). نتیجه بازی : آلمان ۲ مجارستان ۰

گروه A: اسکاتلند – سوئیس (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰) نتیجه بازی : اسکاتلند ۱ سوئیس ۱

پنجشنبه ۳۱ خرداد

گروه C: اسلوونی – صربستان (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۱۶:۳۰)

گروه C: دانمارک – انگلیس (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه B: اسپانیا – ایتالیا (ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۲۲:۳۰)

جمعه اول تیر

گروه E: اسلواکی – اوکراین (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۱۶:۳۰)

گروه D: لهستان – اتریش (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه D: هلند – فرانسه (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

شنبه ۲ تیر

گروه F: گرجستان – جمهوری چک (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۱۶:۳۰)

گروه F: ترکیه – پرتغال (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه E: بلژیک – رومانی (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰)

دور سوم یورو ۲۰۲۴

یکشنبه ۳ تیر

گروه A: سوئیس – آلمان (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۲۲:۳۰)

گروه A: اسکاتلند – مجارستان (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۲۲:۳۰)

دوشنبه ۴ تیر

گروه B: کرواسی – ایتالیا (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

گروه B: آلبانی – اسپانیا (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۲۲:۳۰)

سه‌شنبه ۵ تیر

گروه D: هلند – اتریش (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه D: فرانسه – لهستان (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه C: انگلیس – اسلوونی (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰)

گروه C: دانمارک – صربستان (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

چهارشنبه ۶ تیر

گروه E: اسلواکی – رومانی (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه E: اوکراین – بلژیک (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه F: جمهوری چک – ترکیه (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

گروه F: گرجستان – پرتغال (ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۲۲:۳۰)

مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴
شنبه ۹ تیر
بازی ۳۸: تیم دوم گروه A – تیم دوم گروه B (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۱۹:۳۰

بازی ۳۷: تیم اول گروه A – تیم سوم گروه C (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۲۲:۳۰

یکشنبه ۱۰ تیر

بازی ۴۰: تیم اول گروه C – تیم سوم یکی از گروه‌های D، E یا F (ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۳۹: تیم اول گروه B – تیم سوم یکی از گروه‌های A، D، E یا F (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰

دوشنبه ۱۱ تیر

بازی ۴۲: تیم دوم گروه D – تیم دوم گروه E (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۱: تیم اول گروه F – تیم سوم یکی از سه گروه A، B یا C (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۲۲:۳۰)

سه‌شنبه ۱۲ تیر

بازی ۴۳: تیم اول گروه E – تیم سوم یکی از گروه‌های A، B، C یا D (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۴: تیم اول گروه D – تیم دوم گروه F (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴
جمعه ۱۵ تیر
بازی ۴۵: برنده بازی ۳۹ – برنده بازی ۳۷ (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۶: برنده بازی ۴۱ – برنده بازی ۴۲ (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

شنبه ۱۶ تیر

بازی ۴۸: برنده بازی ۴۰ – برنده بازی ۳۸ (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۷: برنده بازی ۴۳ – برنده بازی ۴۴ (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۲۲:۳۰)

مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴
سه‌شنبه ۱۹ تیر
بازی ۴۹: برنده بازی ۴۵ – برنده بازی ۴۶ (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

چهارشنبه ۲۰ تیر

بازی ۵۰: برنده بازی ۴۷ – برنده بازی ۴۸ (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۲۲:۳۰)

دیدار فینال یورو ۲۰۲۴
یکشنبه ۲۴ تیر

بازی ۵۱: برنده بازی ۴۹ – برنده بازی ۵۰ (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۲۲:۳۰

https://akhbar-rooz.com/?p=244152 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x