سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳

سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳

درخشش آلبانی در یورو ۲۰۲۴ : کرواسی ۲ آلبانی ۲ ؛ کرواسی در خطر حذف ؛ هشدار آلمان؛ به حمله بزرگ تروریستی در بازیهای یورو ۲۰۲۴

نازک بین- مقامات آلمانی هشدار داده‌اند، ممکن است یک حمله تروریستی بزرگ در مسابقات قهرمانی اروپا۲۰۲۴ در این کشور رخ دهد.به گزارش  Financial Times به نقل از نانسی فایزر، وزیر کشور آلمان نوشت: اروپا و آلمان در معرض حمله سازمان‌های جهادی، به‌ویژه داعش قرار دارند. توماس هالدنوانگ، رئیس دفتر فدرال حفاظت از قانون اساسی آلمان نیز اظهار داشت: سناریوی احتمالی در یورو۲۰۲۴ یک حمله هماهنگ در مقیاس بزرگ است، مانند حمله‌ای که اخیراً در مسکو اتفاق افتاد. یک نظرسنجی توسط دانشگاه هوهنهایم، نشان داد که ۲۰ درصد از مردم به دلیل ترس از حملات تروریستی قصد داشتند از تماشای عمومی رویدادهای مسابقات یورو ۲۰۲۴ خودداری کنند. هالدن وانگ، گفت که داعش موفق شده است “حامیان خود را تحت پوشش مهاجرت پناهندگان از اوکراین به اروپای غربی بفرستد”. خطر تروریسم اسلام‌گرا از زمان حمله حماس به اسرائیل در ۷ اکتبر و جنگ متعاقب آن در غزه افزایش یافته است. گروه‌هایی مانند داعش به خشونت علیه اسرائیل و یهودیان در دیاسپورا دامن می‌زنند. چندی بیش پلیس آلمان هفت نفر را که مظنون به عضویت در داعش هستند دستگیر کرد. گزارش BfV می‌گوید همه آنها اهل آسیای مرکزی بودند. این افراد در آغاز تهاجم گسترده روسیه به همسایه غربی خود از اوکراین وارد آلمان شده بودند. به گفته این سازمان، آنها حملاتی را برنامه ریزی کرده بودند و قبلاً اهداف بالقوه را شناسایی و ردیابی کرده بودند و تلاش هایی برای تهیه سلاح انجام داده بودند.

اتهام کلامی لهستان به روسیه

معاون وزیر فناوری اطلاعات لهستان، پاول اولشفسکی هکرهای روسی را به تلاش برای ایجاد اختلال در پخش مسابقات یورو ۲۰۲۴ متهم کرد.به گفته وی؛ حمله هکری در جریان بازی لهستان و هلند و با هدف قطع سرویس‌های اینترنتی تلویزیون لهستان رخ داده است.این یک حمله DDOS با هدف غیرفعال کردن این سرویس بود، یعنی غیرممکن کردن تماشای مسابقه از طریق اینترنت برای شهروندان لهستانی… همه مستندات به روسیه منتهی می‌شود. این حمله خیلی سریع دفع شد.اولشفسکی، هیچ مدرک مشخصی مبنی بر دخالت هکرهای روسی در تلویزیون لهستان ارائه نکرده است و روسیه را فقط در کلام متهم کرد.

کرواسی ۲  آلبانی ۲

تیم‌های مغلوب شده هفته اول گروه B یورو ۲۰۲۴ ،به مصاف هم می‌روند. کرواسی مقابل اسپانیا و آلبانی در دیدار با ایتالیا متحمل شکست شدند. این نخستین مصاف تاریخ آلبانی و کرواسی خواهد بود و دو کشوری که روزگاری بازیکنانشان ترکیب اصلی تیم ملی یوگسلاوی را تشکیل می‌دادند، اکنون زیر پرچم‌های مستقل برای فرار از حذف زودهنگام به میزبانی هامبورگ مقابل یکدیگر صف کشیدند.
آلبانی از میان ۱۰ کشوری که برای نخستین مرتبه در تاریخ اش مقابل آنها به میدان رفته، تنها یک مرتبه پیروز بوده و ژوئن ۲۰۲۳ تنها تجربه پیروزی‌اش مقابل جزایر فارو به دست آمد. این تیم در ۹ تجربه پیشین از این حیث، ۵ تساوی و ۴ شکست را پشت سر گذاشته است.

زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی در مورد این دیدار گفت:نباید تمرکزمان را از دست بدهیم. کرواسی می‌خواهد عملکرد خوبی داشته باشد و با کیفیت مدنظرش به هدف خود برسد. رویکرد ما باید از همان دقیقه اول مناسب باشد. ما حتی قبل از شروع مسابقات نیز می‌دانستیم که بازی با آلبانی بسیار مهم خواهد بود. بازیکنان به خوبی از شرایطی که در آن قرار داریم آگاه هستند. فردا باید بهتر از بازی اول باشیم. فضای حاکم در تیم تیم مثبت است و خوشحالم که برای بازی فردا به خوبی آماده شده‌ایم. به محض شروع بازی حمله خواهیم کرد. آلبانی کیفیت اسپانیا را ندارد، اما انتظار حریفی بسیار سخت، سازماندهی شده و باهوش را داریم. در این بازی باید بسیار صبور و محتاط باشیم. آمار دیدار با اسپانیا نشان داد که ما موقعیت‌های بیشتری داشتیم و مالکیت توپ بیشتری نسبت نیز دریافت کردیم. اما باید کارآمدتر و هجومی‌تر باشیم. بازیکنانی که در ترکیب ابتدایی قرار می‌گیرند می‌دانند باید چه کاری انجام دهند. با تمرکز می‌توانیم پیروز شویم. 

شرح بازی:

دور دوم مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴ ،با برگزاری دیداری بین دو تیم کرواسی و آلبانی از گروه B آغاز شد. این بازی که در ورزشگاه فولکس پارک شهر هامبورگ برگزار می‌شود، نیمه اولش با برتری یک بر صفر به سود آلبانی پایان یافت.شاگردان سیلوینیو در دقیقه ۱۱ روی یک ارسال توپ از جناح راست و با ضربه سر کازیم لاچی موفق شدند قفل دروازه کرواسی را باز کنند و به گل اول بازی برسند. در ادامه تیم تحت‌هدایت زلاتکو دالیچ سعی کرد گل‌خورده را جبران کند اما تلاش آنها نتیجه‌ای در برنداشت و بازی با همین نتیجه در ۴۵ دقیقه اول پایان یافت. در این نیمه بازیکنان آلبانی در تمام نقاط زمین حضور داشتند و با کارهای تاکتیکی و توپ های ارسالی پشت دفاع کرواسی، دو موقعیت جدی گل روی دروازه کرواسی خلق کردند. کرواسی ناهماهنگ بود و خسته بنظر می رسید.  در نیمه دوم ، کرواسی چاره ای نداشت جز اینکه حمله کند. این کار را هم انجام داد و بارها وارد محوطه جریمه و یا نزدیک دروازه حریف سمج خود شد. اما یا مهاجمان بی دقت بودند و یا مدافعین و دروازه بان آلبانی هوشیار و آماده دفع توپها بودند. در دقیقه ۷۵ اشتباه عجیب مدافعان آلبانی سبب شد تا کراماریچ در محوطه جریمه صاحب توپ شود و توپ او با گذر از بین پاهای هوسای وارد دروازه شد. در دقیقه ۷۶ و به فاصله کمی از گل مساوی،حرکت کراماریچ از سمت چپ، با کاتبک این بازیکن همراه شد تا توپ این بازیکن به شش قدم آلبانی برسد . لوکا سوچیچ، به سمت دروازه این تیم شلیک کرد، که البته در این مسیر جاسولا هم روی توپ اثر داشت تا بدین ترتیب کرواسی بتواند از آلبانی پیش بیفتد. در صحنه گل دوم کرواسی، داور فرانسوی که خیلی خودخواهانه قضاوت می کند، از خطای مهاجم کرواسی روی مدافع آلبانی با بی اعتنائی گذشت! آلبانی که بازی برده را واگذار می کرد، به حمله روی آورد. در دقیقه ۵+۹۰ ، کلاوس گیاسولا که گل به خودی زده بود با حضور در محوطه جریمه کرواسی موفق شد گل تساوی را وارد دروازه کرواسی کند. با این گل، آلبانی دروازه خروج به سوی کرواسی را به تیم کرواتها نشان داد. زیرا کرواسی در بازی آخر برابر ایتالیا قرار می گیرد و آلبانی مقابل اسپانیا. چنانکه اسپانیا ، ایتالیا را شکست دهد با ۲ برد به مرحله بعد صعود خواهد کرد. ایتالیا هم اگر کرواسی را مغلوب کند، و آلبانی برابر اسپانیا یک مساوی بگیرد، کرواتها چمدانهای شان را برای بازگشت زودهنگام خواهند بست!

آلبانی در بازی اول اش با نتیجه ۲ بر یک مغلوب ایتالیا شد. کرواسی هم در بازی اولش با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب اسپانیا شده بود.

اطلاعات بازی آلبانی – کرواسی
چهارشنبه ۳۰ خرداد. برابر با ۱۸ ژوئن ۲۰۲۴
زمان بازی :ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران. ساعت ۱۵ به وقت اروپا
محل بازی : فولکس‌پارک اشتادیون هامبورگ
داور: فرانسوا لوتکسیه (فرانسه)

گلزنان آلبانی : کازیم لاچی(۱۱) کلاوس گیاسولا( ۵+۹۰′)

گلزنان کرواسی : راماریچ(۷۵) کلاوس گیاسولا ۷۶′ (گل به خودی به نفع کرواسی)

کرواسی: لیواکوویچ، یورانوویچ، شوتالو، گواردیول، پریشیچ، مودریچ، بروزوویچ، کواچیچ، مایر، پتکوویچ و کراماریچ
آلبانی: استراکوشا، میتای، آیتی، ییمسیتی، هیسای، اصلانی، رمضانی، لاچی، بایرامی، آسانی و مانای

آلمان – مجارستان

آلمان در دور دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴، به مصاف تیم مجارستان خواهد رفت. آلمان که در گام اول، موفق شد با نتیجه ۵ بر یک اسکاتلند را از پیش رو بردارد، یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌‎شود. یولیان ناگلزمن سرمربی آلمان پیش از این مسابقه درباره بازی گفت: «ما بعد از بازی‌های دوستانه با اوکراین و یونان، تغییراتی را در شکل دفاعی خود ایجاد کردیم. پیش از مسابقات فکر نمی‌کردم سطح اسکاتلند از مجارستان پایین‌تر باشد و هنوز معتقدم ۲ تیم در سطح مشابهی با یکدیگر قرار دارند. باید ببینیم در این بازی به چه صورت کار خواهند کرد.‌موظفیم برتری خود را نشان بدهیم، البته به عقیده من در این مسابقه، مجارستان تحت فشار قرار خواهد داشت و به همین دلیل بازی هجومی‌تری از خود ارائه می‌کند.»

ناگلزمن در ادامه سخنان خود درباره ترکیب تیم تشکیل شده از بازیکنان جوان و باتجربه و کسب موفقیت گفت: « همیشه خوب است در تیم خود ترکیبی از بازیکنان باتجربه و بازیکنان جوان و باستعداد داشته باشید. اهمیت دارد بازیکنان جوان ذهنی باز داشته باشند و از تجربیات بازیکنان باتجربه استفاده کنند. بخصوص در بازی‌های مهمی که فشار بر روی تیم وجود دارد چنین چیزی بسیار حائز اهمیت است. ما اغلب در تمرینات از ۲ تیم جوان و باتجربه برای بازی استفاده می‌کنیم و این یک مبارزه بسیار دیدنی محسوب می‌شود.» 

اطلاعات مسابقه آلمان – مجارستان 

روز و تاریخ برگزاری: چهارشنبه ۱۸ ژوئن ۲۰۲۴ | ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

ساعت: ۱۹:۳۰ به وقت تهران

تورنمنت: دور دوم بازی‌های گروه A یورو ۲۰۲۴

ورزشگاه: اشتوتگارت آرنا (اشتوتگارت)

داور: دنی ماکلی (هلند)

ترکیب احتمالی آلمان – مجارستان :

آلمان (۱-۳-۲-۴): نویر ، کیمیش، رودیگر، تا، میتلشتات ، آندریش، کروس ، موسیالا، گوندوعان، ویرتس ، هاورتس

مجارستان (۱-۲-۴-۳): گولاچی ، ژالای، اوربان، لانگ ، کرکز، شفر، ناگی، بولا ، سوبوسلای، سالای ، وارگا

نکات آماری 

آلمان با توجه به شبیه‌سازی‌های ابرکامپیوتر اپتا، شانس زیادی برای کسب دومین پیروزی خود در این رقابت ها دارد. طبق این شبیه‌سازی‌ها، آلمان در ۷۲.۲ درصد سناریوها برنده‌ی این دیدار خواهد بود.آلمان پس از پیروزی ۵-۱ مقابل اسکاتلند، به دنبال تکرارِ کسب پیروزی در دو بازی ابتدایی خود در مسابقات قهرمانی اروپا برای پنجمین بار است. آن‌ها پیش از این در سال‌های ۱۹۷۲، ۱۹۸۰، ۱۹۹۶ و ۲۰۱۲ به این مهم دست یافته‌اند. نکته قابل توجه این است که در سه مورد از آن چهار بارِ قبلی، در نهایت قهرمان شدند و تنها در سال ۲۰۱۲ موفق به کسب عنوان قهرمانی نشدند.مجارستان در هفت بازی اخیر خود در مسابقات قهرمانی اروپا، از زمان پیروزی ۲-۰ مقابل اتریش در مرحله گروهی ۲۰۱۶، موفق به کسب پیروزی نشده است (۴ تساوی و ۳ شکست). آن‌ها برای دومین بار در تاریخ حضورشان، ممکن است در یک دوره از این تورنمنت، دو باخت متحمل شوند.  

اسکاتلند – سوئیس

در دیگر بازی گروه A اسکاتلند به مصاف سوئیس می‌رود. اسکاتلندی‌ها در بازی اول شکست سنگینی را متحمل شدند و به دنبال جبران این شکست هستند چرا که بعد از شکست ۷ بر صفر مقابل اروگوئه در جام جهانی ۱۹۵۴ این دومین شکست سنگین تاریخ آن‌ها بوده است. آن‌ها در ۳۳ بازی شان در یورو و جام جهانی فقط ۶ پیروزی کسب کرده اند که آمار چندانی جالبی محسوب نمی‌شود.

در سوی مقابل سوئیسی‌ها در بازی اول با نتیجه ۳ بر یک از سد مجارستان گذشتند تا به همراه آلمان از شانس‌های صعود از این گروه باشند. سوئیسی‌ها در ۱۴ بازی اخیرشان در مسابقات جام جهانی و یورو فقط ۲ بار شکست خورده اند و  ۷ پیروزی و ۵ تساوی را در کارنامه خود ثبت کرده اند.آخرین تقابل ۲ تیم به سال ۲۰۰۶ برمی گردد که سوئیس ۳ بر یک اسکاتلند را شکست داده بود.

گروه‌بندی  و جدول رده بندی تیم‌های حاضر در یورو ۲۰۲۴ ، بعد از پایان مرحله نخست گروهی:

گروه A: آلمان (A1)، اسکاتلند (A2)، مجارستان (A3) و سوئیس (A4)

رده           تیم                                   بازی             برد          مساوی                    باخت               امتیاز

۱              آلمان                                1                  1            0                              0                     3

۲              سوییس                            1                  1            0                              0                     3

۳              مجارستان                         1                  0            0                              1                     0

۴              اسکاتلند                           1                  0            0                              1                     0

گروه B: اسپانیا (B1)، کرواسی (B2)، ایتالیا (B3) و آلبانی (B4)

رده           تیم                               بازی              برد          مساوی                     باخت                امتیاز

۱              اسپانیا                          1                  1             0                               0                      3

۲              ایتالیا                            1                  1             0                               0                      3

۳              آلبانی                           1                  0             0                               1                      0

۴              کرواسی                       1                  0             0                               1                      0

گروه C: اسلوونی (C1)، دانمارک (C2)، صربستان (C3) و انگلیس (C4)

رده           تیم                                 بازی             برد          مساوی                    باخت                امتیاز

۱              انگلیس                           1                  1            0                              0                     3

۲              دانمارک                           1                  0            1                              0                     1

۳              اسلوونی                        1                  0            1                              0                     1

۴              صربستان                        1                  0            0                              1                     0

گروه D: برنده پلی‌آف A (D1)، هلند (D2)، اتریش (D3) و فرانسه (D4)

رده            تیم                             بازی              برد          مساوی                     باخت                 امتیاز

۱              هلند                           1                   1             0                               0                      3

۲              فرانسه                      1                   1             0                               0                      3

۳              اتریش                         1                   0             0                               1                      0

۴              لهستان                      1                   0             0                               1                      0

گروه E: بلژیک (E1)، اسلواکی (E2)، رومانی (E3) و برنده پلی‎‌آف B (E4)

رده           تیم                                بازی              برد          مساوی                     باخت                امتیاز

۱              رومانی                           1                  1            0                               0                     3

۲              اسلواکی                       1                  1            0                               0                     3

۳              بلژیک                             1                  0            0                               1                     0

۴              اوکراین                           1                  0            0                               1                     0

گروه F: ترکیه (F1)، برنده پلی‌آف C (F2)، پرتغال (F3) و جمهوری چک (F4)

رده           تیم                                  بازی             برد          مساوی                    باخت                امتیاز

۱              ترکیه                               1                  1            0                              0                     3

۲              پرتغال                              1                  1            0                              0                     3

۳              چک                                 1                  0            0                              1                     0

۴              گرجستان                         1                  0            0                              1                     0

جدول کامل نتایج دور اول مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴:

تیم                              نتیجه              نتیجه              تیم                            تاریخ                                                        ساعت

آلمان                            ۵                     ۱                     اسکاتلند                    جمعه ۲۵ خرداد                                         ۲۲:۳۰

مجارستان                     ۳                     ۱                     سوییس                     شنبه ۲۶ خرداد                                          ۱۶:۳۰

اسپانیا                         ۳                     ۰                     کرواسی                    شنبه ۲۶ خرداد                                          ۱۹:۳۰

ایتالیا                            ۲                     ۱                     آلبانی                         شنبه ۲۶ خرداد                                          ۲۲:۳۰

لهستان                        ۱                     ۲                     هلند                           یکشنبه ۲۷ خرداد                                       ۱۶:۳۰

اسلوونی                      ۱                     ۱                     دانمارک                      یکشنبه ۲۷ خرداد                                       ۱۹:۳۰

صربستان                      ۰                     ۱                     انگلیس                      یکشنبه ۲۷ خرداد                                       ۲۲:۳۰

رومانی                         ۳                     ۰                     اوکراین                       دوشنبه ۲۸ خرداد                                       ۱۶:۳۰

بلژیک                           ۰                     ۱                     اسلواکی                    دوشنبه ۲۸ خرداد                                       ۱۹:۳۰

اتریش                          ۰                     ۱                     فرانسه                      دوشنبه ۲۸ خرداد                                       ۲۲:۳۰

ترکیه                            ۳                     ۱                     گرجستان                   سه‌شنبه ۲۹ خرداد                                    ۱۹:۳۰

پرتغال                           ۲                     ۱                     چک                            سه‌شنبه ۲۹ خرداد                                    ۲۲:۳۰

برنامه و نتایج بازیهای فوتبال یورو ۲۰۲۴ آلمان :

جام ملت‌های اروپا با حضور ۲۴ تیم از جمعه‌شب گذشته،با بازی تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اسکاتلند در ورزشگاه آلیانتس‌آره‌نای مونیخ آغاز شد. قهرمان یورو ۲۰۲۴ پس از ۵۱ مسابقه و در پایان بازی فینال در ورزشگاه تاریخی المپیک برلین شناخته خواهد شد. یورو ۲۰۲۴ برای نخستین بار با حضور ۲۴ تیم اروپایی در آلمان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتبال ایتالیا در دوره پیشین با برتری برابر انگلیس در ضربات پنالتی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. البته آن رقابت‌ها به دلیل همه‌گیری کرونا با یک سال تاخیر در سال ۲۰۲۱ برگزار شد.

گروه‌بندی ۲۴ تیم حاضر در یورو ۲۰۲۴ به شرح زیر است:

گروه A: آلمان، اسکاتلند، مجارستان و سوئیس
گروه B: اسپانیا، کرواسی، ایتالیا و آلبانی
گروه C: انگلیس، اسلوونی، دانمارک و صربستان
گروه D: هلند، فرانسه، لهستان و اتریش
گروه E: بلژیک، اسلواکی، اوکراین و رومانی
گروه F: پرتغال، چک، گرجستان و ترکیه

بازیهای مرحله گروهی:

جمعه ۲۵ خرداد:گروه A: آلمان – اسکاتلند . بازی شماره ۱(ورزشگاه آلیانتس آرنا مونیخ؛ ساعت ۲۲:۳۰). نتیجه بازی: آلمان ۵ اسکاتلند ۱

شنبه ۲۶ خرداد

گروه A : مجارستان – سوئیس. بازی شماره ۲(ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۱۶:۳۰). نتیجه بازی: مجارستان ۱ سوئیس ۳

گروه B: اسپانیا – کرواسی .بازی شماره ۳ (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۲۰:۳۰). نتیجه بازی: اسپانیا ۳ کرواسی صفر

گروه B: ایتالیا – آلبانی  . بازی شماره ۴.(ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۲۲:۳۰). نتیجه بازی: ایتالیا ۲ آلبانی ۱

یکشنبه ۲۷ خرداد

گروه D: لهستان – هلند . بازی شماره ۵ (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۱۶:۳۰)نتیجه بازی : لهستان ۱ هلند ۲

گروه C: اسلوونی – دانمارک . بازی شماره ۶.(ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰) نتیجه بازی: اسلوونی ۱ دانمارک ۱

گروه C: صربستان – انگلیس . بازی شماره ۷(ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۲۳:۳۰) نتیجه بازی : صربستان ۰ انگلیس ۱

دوشنبه ۲۸ خرداد

گروه E: رومانی – اوکراین. بازی شماره ۸ (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۱۶:۳۰). نتیجه بازی: رومانی ۳  اوکراین ۰

گروه E: بلژیک – اسلواکی (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۱۹:۳۰).نتیجه بازی : بلژیک ۰ اسلواکی ۱

گروه D: اتریش – فرانسه (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۲۳:۳۰). نتیجه بازی : اتریش ۰ فرانسه ۱ (گل بخودی اتریش).

سه‌شنبه ۲۹ خرداد

گروه F: ترکیه – گرجستان (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۱۹:۳۰). نتیجه بازی : ترکیه ۳ گرجستان ۱

گروه F: پرتغال – کرواسی (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۳:۳۰). نتیجه بازی :  پرتغال  1  جمهوری چک  1

دور دوم یورو ۲۰۲۴ (چهارشنبه ۳۰ خرداد). ساعت به وقت ایران

گروه B: کرواسی – آلبانی (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۱۶:۳۰) نتیجه بازی :  کرواسی ۲ آلبانی ۲

گروه A: آلمان – مجارستان- (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه A: اسکاتلند – سوئیس (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰)

پنجشنبه ۳۱ خرداد

گروه C: اسلوونی – صربستان (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۱۶:۳۰)

گروه C: دانمارک – انگلیس (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه B: اسپانیا – ایتالیا (ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۲۲:۳۰)

جمعه اول تیر

گروه E: اسلواکی – اوکراین (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۱۶:۳۰)

گروه D: لهستان – اتریش (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه D: هلند – فرانسه (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

شنبه ۲ تیر

گروه F: گرجستان – جمهوری چک (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۱۶:۳۰)

گروه F: ترکیه – پرتغال (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه E: بلژیک – رومانی (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰)

دور سوم یورو ۲۰۲۴

یکشنبه ۳ تیر

گروه A: سوئیس – آلمان (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۲۲:۳۰)

گروه A: اسکاتلند – مجارستان (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۲۲:۳۰)

دوشنبه ۴ تیر

گروه B: کرواسی – ایتالیا (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

گروه B: آلبانی – اسپانیا (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۲۲:۳۰)

سه‌شنبه ۵ تیر

گروه D: هلند – اتریش (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه D: فرانسه – لهستان (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه C: انگلیس – اسلوونی (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰)

گروه C: دانمارک – صربستان (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

چهارشنبه ۶ تیر

گروه E: اسلواکی – رومانی (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه E: اوکراین – بلژیک (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه F: جمهوری چک – ترکیه (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

گروه F: گرجستان – پرتغال (ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۲۲:۳۰)

مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴
شنبه ۹ تیر
بازی ۳۸: تیم دوم گروه A – تیم دوم گروه B (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۱۹:۳۰

بازی ۳۷: تیم اول گروه A – تیم سوم گروه C (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۲۲:۳۰

یکشنبه ۱۰ تیر

بازی ۴۰: تیم اول گروه C – تیم سوم یکی از گروه‌های D، E یا F (ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۳۹: تیم اول گروه B – تیم سوم یکی از گروه‌های A، D، E یا F (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰

دوشنبه ۱۱ تیر

بازی ۴۲: تیم دوم گروه D – تیم دوم گروه E (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۱: تیم اول گروه F – تیم سوم یکی از سه گروه A، B یا C (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۲۲:۳۰)

سه‌شنبه ۱۲ تیر

بازی ۴۳: تیم اول گروه E – تیم سوم یکی از گروه‌های A، B، C یا D (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۴: تیم اول گروه D – تیم دوم گروه F (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴
جمعه ۱۵ تیر
بازی ۴۵: برنده بازی ۳۹ – برنده بازی ۳۷ (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۶: برنده بازی ۴۱ – برنده بازی ۴۲ (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

شنبه ۱۶ تیر

بازی ۴۸: برنده بازی ۴۰ – برنده بازی ۳۸ (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۷: برنده بازی ۴۳ – برنده بازی ۴۴ (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۲۲:۳۰)

مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴
سه‌شنبه ۱۹ تیر
بازی ۴۹: برنده بازی ۴۵ – برنده بازی ۴۶ (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

چهارشنبه ۲۰ تیر

بازی ۵۰: برنده بازی ۴۷ – برنده بازی ۴۸ (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۲۲:۳۰)

دیدار فینال یورو ۲۰۲۴
یکشنبه ۲۴ تیر

بازی ۵۱: برنده بازی ۴۹ – برنده بازی ۵۰ (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۲۲:۳۰

https://akhbar-rooz.com/?p=244133 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسن نکونام
حسن نکونام
11 روز قبل

آقای نازک بین، با درود وسپاس از گزارشهای جالبتان، در جائی در گزارش نوشته اید :
این نخستین مصاف تاریخ آلبانی و کرواسی خواهد بود و دو کشوری که روزگاری بازیکنانشان ترکیب اصلی تیم ملی یوگسلاوی را تشکیل می‌دادند، اکنون زیر پرچم‌های مستقل برای فرار از حذف زودهنگام به میزبانی هامبورگ مقابل یکدیگر صف کشیدند.
یادآوری کنم که، کرواسی بخشی از یوگسلاوی سابق بود، اما آلبانی بخشی از یوگسلاوی نبود و کشور مستقلی بود.
تندرست و شاد و پیروز باشید!

فریدون س
فریدون س
11 روز قبل

نازک بین ارجمند، فرموده اید (این نخستین مصاف تاریخ آلبانی و کرواسی خواهد بود و دو کشوری که روزگاری بازیکنانشان ترکیب اصلی تیم ملی یوگسلاوی را تشکیل می‌دادند، اکنون زیر پرچم‌های مستقل برای فرار از حذف زودهنگام به میزبانی هامبورگ مقابل یکدیگر صف کشیدند.) شما کشور مستقل آلبانی را با کوزوو یا کوسوو در جنوب صربستان اشتباه گرفته اید. کوزوو مستقل نشده است و دارد برای جدایی از صربستان مبارزه می کند و در این بازی ها حضور ندارد. کشور آلبانی که در این بازی ها حضور دارد، از سال ۱۹۲۱ کشوری مستقل است و هرگز جزئی از یوگسلاوی سابق نبوده است تا بازیکنان فوتبال اش زمانی “همراه کرواسی ترکیب اصلی تیم ملی یوگوسلاوی را تشکیل داده باشند.”

نازک بین
نازک بین
11 روز قبل
پاسخ به  فریدون س

دوست عزیز آقای فریدون س؛
ممنون از نکته سنجی و ایراد درست تان. متاسفانه به هنگام نگارش اشتباه دستوری روی داده. جمله صحیح دستوری چنین است: این نخستین مصاف تاریخ آلبانی و کرواسی است. کرواسی ، کشوری که روزگاری بازیکنان اش ترکیب تیم ملی یوگسلاوی را تشکیل می دادند. کرواسی اکنون کشور مستقلی است که در برابر آلبانی ، کشوری که پس از فروپاشی اردوگاه شرق، چهره تازه ای گرفت. این دو تیم برای فرار از حذف زودهنگام از یورو ۲۰۲۴، در شهر هامبورگ مقابل یکدیگر صف آرائی می کنند! با پوزش فراوان و سپاس زیاد. شاد باشی

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x