شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

تورکمن های دمکرات ایران: تنها راه گذار از نظام ولائی اتحاد و همبستگی ماست

معاملهء پنهانی  دولت سوئد برای معاوضه ” حمید نوری” با دو شهروند سوئدی   گروگان  در زندان های ایران،  ( یوهان فلودروس و سعید عزیزی)  نشان داد که  :اولا ، باج گیری ، ج. اسلامی  با سیاست “گروگان گیری” اش  در برابر دول غربی ، بنحو احسن پاسخ میدهد.

دوما : دولت های غربی منطق و استدلال خود را دارند ،  و در وحله اول دنبال منافع خود میباشند.حمایت  دولتهای غربی از “حقوق بشر”و مبارزات مردم ایران و سایر کشور ها ئی با حکومت های دیکتاتوری ، برای دمکراسی و آزادی تا آنجائی خواهد بود   که با   منافع آنها همسو باشد. و یا حداقل این حمایت ها  بزیان  منافعشان تمام نشود.

دخیل بستن بر در سفارتخانه ها  و مذاکره در وزرات خارجه های کشور های غربی از طرف اپوزیسیون برای آزادی ایران از چنگال حاکمان جنایتکار ولائی ، به تنهای کارائی لازم را نخواهد داشت. کسب حمایت دولتهای خارجی و جامعه بین المللی موقعی امکان پذیر خواهد بود که اپوزیسیون توانائی خود را در سازماندهی و بسیج مردم در عمل به اثبات رساند.نشان دهد که از پشتیبانی توده ای در داخل  برخوردار است.

ما معتقدیم : مردم ما برای عبور از ج. اسلامی  ،غیر از خود شان هیچ متحد استراتژیکی ندارد. تنها با اتحاد و همبستگی  مردم است که  میتوان این رژیم را وادار به تسلیم نمود. تنها ضامن پیروزی مان اتحاد و همبستگی ماست.

تورکمن های دمکرات ایران

https://akhbar-rooz.com/?p=244090 لينک کوتاه

4 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x