شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

پایان مرحله اول بازیهای یورو۲۰۲۴: ترکیه ۳ گرجستان ۱؛ پرتغال ۲ جمهوری چک ۱ ؛ کرواسی – آلبانی؛ آلمان – مجارستان؛ اسکاتلند – سوئیس

نازک بین- یورو ۲۰۲۴ اوج می‌گیرد. شکست بلژیک و پیروزی درخشان رومانی و مصدومیت کیلیان امباپه توجهات بیشتری را به سمت این تورنمنت کشاند. طی بازیهای مرحله دوم،بازیهای دراماتیک‌، درگیری‌ها، تصمیمات نادرست و درخشش ستاره‌های جدید و شگفتی تیم‌های کم اسم و رسم، به تورنمنت جان مضاعفی خواهد بخشید. در بخش سازماندهی یورو ۲۰۲۴،  یکی از جنبه‌های مدیریتی فیلیپ لام مدیر اجرایی تورنمنت یورو ۲۰۲۴.برنامه مسابقات یورو ۲۰۲۴ به گونه‌ای تنظیم شده است، که سفرهای هوایی تیم‌ها را تا ۷۵ درصد نسبت به یورو ۲۰۱۶ کاهش می‌دهد.

در حاشیه یک کنفرانس مطبوعاتی که تقریباً به طور کامل به وضعیت سیاسی فرانسه اختصاص داشت، کیلیان امباپه گفت: «ما، در برهه‌ای حساس از تاریخ کشور هستیم. شما باید بدانید که چگونه مسائل را بررسی کنید و اولویت‌های خود را ببینید. ما قبل از هر چیز یک شهروند هستیم، نباید ارتباط‌مان با دنیا قطع شود. ما، در شرایط بی‌سابقه‌ای قرار داریم. من می‌خواهم به همه مردم فرانسه و بویژه نسل جوان صحبت کنم. می‌بینیم که افراط و تفریط در قدرت وجود دارد. ما این امکان را داریم که همه چیز را تغییر دهیم. امیدوارم صدای من تا آنجا که ممکن است پخش شود. ما باید با ارزش‌های تساهل، احترام و تنوع همذات‌پنداری کنیم. هر گونه نظری مهم است. امیدوارم انتخاب درستی داشته باشیم و به پوشیدن این پیراهن در روز هفتم جولای دوباره افتخار کنیم.»

ادبیات مربیان

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه بعد از برتری میلی‌متری این تیم در مقابل اتریش از دشوار بودن بازی در مقابل حریفی باکیفیت مانند اتریش گفت. گل به خودی ووبر ،روی ارسال کیلیان امباپه برای پیروزی یک بر صفر نایب قهرمان جهان در مقابل اتریش کافی بود.

دیدیه دشان ،به رکورد  صد پیروزی روی نیمکت فرانسه رسید. او گفت: «پیروزی مقابل تیمی مانند اتریش که کیفیت ورزشی بالایی دارد و فشار زیادی را تحمیل می‌کند، ابداً آسان نیست. باید در بعضی موقعیت‌های خاص روی توپ اول یا توپ برگشتی بهتر عمل می‌کردیم .اما در مجموع عملکرد تیم خوب بود. من از برد در مسابقه نخست خوشحالم. تیم ما استعداد و کیفیت دارد و اتحاد خوبی بین بازیکنان شکل گرفته است که باید آن را حفظ کنیم.» سرمربی فرانسه در مورد مصدومیت کیلیان امباپه گفته: «حال امباپه خوب نیست. من نمی‌توانم بیشتر از این صحبت کنم. چون در مقابل رسانه‌ها مسئولیت دارم. بینی او اما شرایط خوبی ندارد و این نقطه سیاه ا است. اوضاع پیچیده شده.»

رالف رانگنیک، سرمربی تیم ملی اتریش گفته: «ما هم مانند تیم فرانسه موقعیت‌هایی ایجاد کردیم. پاتریک پنتز، دروازه‌بان ما کار فوق‌العاده‌ای انجام داد. بازیکنان ما در تمام طول مسابقه تصمیم درست را نگرفتند. اما نباید فراموش کرد مقابل چه حریفی بازی می‌کردیم. بازی را باختیم. بیایید منصف باشیم. فرانسه موقعیت‌های بیشتری داشت و با شایستگی به پیروزی دست یافت. تا آخرین دقیقه در جریان بازی حضور داشتیم. حالا باید به آینده فکر کنیم و برای پیروزی مقابل لهستان در روز جمعه تلاش کنیم. با به صدا در آمدن سوت پایان مسابقه، دایوت اوپامکانو گفت خوشحال است بازی با همان نتیجه به پایان رسیده. به نیمکت و بازیکنانی که آنها در اختیار دارند، نگاه بکنید. سبک بازی ما مدتی طولانی کار کرد و فرانسه هم عملکرد خوبی به جا گذاشت. هر تیمی در بازی ما و لهستان پیروز شود، احتمالاً به مرحله حذفی می‌رود. قبل از آغاز تورنمنت هم می‌دانستیم بازی دوم جام تعیین‌کننده خواهد بود.» 

بازیهای دور دوم یورو ۲۰۲۴ (چهارشنبه ۳۰ خرداد). ساعت به وقت ایران:

گروه B: کرواسی – آلبانی (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۱۶:۳۰)

گروه A: آلمان – مجارستان- (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه A: اسکاتلند – سوئیس (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰)

پیروزی ترکیه مقابل گرجستان

روز پنجم از رقابت‌های فوتبال یورو ۲۰۲۴ ،با جدال تیم‌های ترکیه و گرجستان از گروه F آغاز شد. طی آن، ترکیه با نتیجه ۳ بر یک حریف اش را شکست داد.در این بازی که به میزبانی ورزشگاه BVB STADION شهر دورتموند برگزار شد، ابتدا ترکیه با شوت زیبای «مرت مولدور» در دقیقه ۲۵ پیش افتاد، اما «میکائوتادزه» در دقیقه ۳۱ کار را به تساوی کشاند. در نیمه دوم نیز ترکیه یک بار دیگر به لطف شوت بی‌نقص «آردا گولر» در دقیقه ۶۵ به گل رسید و توانست تا دقایق تلف‌شده مسابقه این برتری را حفظ کند. البته این پایان کار نبود و کرم آکتورک‌اوغلو  در دقیقه ۷+۹۰ دروازه خالی از دروازه‌بان گرجستان را گشود یا پیروزی ترک‌ها قاطع‌تر شود.دو تیم در طول مسابقه بازی نسبتاً برابری را ارائه کردند، هر چند که ترکیه به لطف بازیکنان سرشناسش کمی بهتر بود و مزد همین برتری خفیف خود را نیز با کسب سه امتیاز گرفت. در نیمه اول «کان آیهان» تیر دروازه گرجستان را به لرزه درآورد و البته این اتفاق با شوت «کوچوراشویلی» که در دقیقه ۷۰ به دیرک افقی برخورد کرد، پاسخ داده شد.

نکته مهم این مسابقه عملکرد نه چندان مطلوب «کواراتسخیا» ستاره گرجستان بود که نتوانست در حد و اندازه‌های نامش عمل کند و اجازه فرصت‌نمایی پیدا نکرد.قضاوت این بازی بر عهده «فاکوندو تیو» از آرژانتین بود که به «عبدالکریم بارداکجی» و «هاکان چالهان‌اوغلو» از ترکیه و «کورکورلیا» از گرجستان کارت زرد نشان داد.

اطلاعات مسابقه ترکیه – گرجستان

روز و تاریخ برگزاری: سه شنبه ۱۸ ژوئن ۲۰۲۴ | ۲۹ خرداد ۱۴۰۳

ساعت: ۱۹:۳۰ به وقت تهران.ساعت ۱۸ به وقت اروپا

محل برگزاری: ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک واقع در شهر دورتموند

تورنمنت: دور نخست بازی‌های گروه F یورو ۲۰۲۴

داور: فاکوندو تیو (آرژانتین)

گلزنان ترکیه: مولدور (۲۵)، گولر (۶۵) و آکتورکوعلو (۶+۹۰

گلزن گرجستان: میکائوتادزه (۳۲

ترکیه: مرت گونوک، سامت آکایدین، اورکون کوکچو، آردا گولر، هاکان چالهان‌اوغلو، عبدالکریم بارداکجی، مرت مولدور، کنان ییلدیز، فردی کادی‌اوغلو، باریش آلپر ییلماز و کان آیهان.

گرجستان: مامارداشویلی، کاکابادزه، دوالی، کاشیا، کورکورلیا، کوچوراشویلی، کواراتسخلیا، چاکوتادزه، مکوابیشویلی، تسیتایشویلی و میکائوتادزه.

پرتغال  ۲ جمهوری چک ۱

آخرین بازی دور اول مرحله گروهی را امشب، پرتغال برابر جمهوری چک در ورزشگاه لایپزیگ برگزار می‌کند. پرتغال را یکی از مدعیان قهرمانی دانسته‌اند اما صعود از گروه F که ترکیه و گرجستان نیز در آن حضور دارند، برای حریف دستاورد قابل توجهی محسوب می‌شود.پرتغال قهرمان یورو ۲۰۱۶ شد و سه بار هم تا نیمه‌نهایی این رقابت‌ها پیش رفته اما در جام ملت‌های اروپای قبلی به جمع هشت تیم هم نرسید. این تیم تا یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ هم رفت و بعد سکان هدایتشان به دست روبرتو مارتینس سپرده شد و زیر نظر این مربی اسپانیایی نشانه‌های مثبتی دیده می‌شود.فرانسه، انگلیس و آلمان را سه مدعی قهرمانی یورو ۲۰۲۴ می‌دانند. اما باید پرتغال را هم در این مجموعه حساب کرد به خاطر استعداد و تجربه‌ای که در تیم پرستاره‌شان وجود دارد. سلسائوی اروپا در حالی کارش را در یورو آغاز می‌کند که در آخرین بازی تدارکاتی ۳ بر صفر جمهوری ایرلند را برده و و کریستیانو رونالدوی همیشه باانگیزه در آن بازی دبل کرد. تیم روبرتو مارتینس که از چهار بازی آخرش دو تا را باخته، شانس اول صدرنشینی در گروه است و به ترتیب دوم و ششم تیر با ترکیه و گرجستان دیدار می‌کند و بلافاصله بعد از آن مرحله حذفی آغاز می‌شود.

شرح بازی:

در دومین دیدار روز پنجم رقابت‌های فوتبال یورو ۲۰۲۴، تیم‌های ملی پرتغال و جمهوری چک از گروه F و در ورزشگاه لایپزیش مقابل هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول برنده نداشت و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.پرتغال در نیمه اول این مسابقه توپ و میدان را در اختیار داشت و هیچ فرصتی به حریف نداد، اما نتوانست از فرصت‌های گلی که به دست آورد، استفاده کند.

حملات همه‌جانبه سلسائوی اروپا در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و بازیکنان چک مقابل رونالدو و هم‌تیمی‌های اش ایستادگی می‌کردند. اما برخلاف جریان بازی شوت بی‌نظیر لوکاس پروود در دقیقه ۶۲ اولین گل بازی را برای چک ثبت کرد. با این حال خیلی طول نکشید که بازی به تساوی بکشد و در دقیقه ۶۹ دفع ییندریش اشتانک به پای روبین هراناتس برخورد کرد تا با گل به خودی کار به تساوی کشیده شود. در دقیقه ۸۷ پرتغال به گل رسید، اما آفساید میلیمتری کریستیانو رونالدو قبل از گلزنی دیوگو ژوتا گرفته شد. اما سرانجام پرتغال که تلاش بسیاری برای پیروزی کرد، در دقیقه ۲+۹۰ توسط ریکاردو کونسیسائو به گل برتری رسید. در نهایت این بازی ۲ بر ۱ بنفع پرتغال تمام شد.

پرتغال در دیدارهای بعدی به مصاف ترکیه و گرجستان خواهد رفت.

اطلاعات بازی پرتغال – جمهوری چک 

بستر برگزاری: هفته اول مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا – یورو ۲۰۲۴

تاریخ برگزاری: سه‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ (۱۸ ژوئن ۲۰۲۴)

ساعت برگزاری: ۲۲:۳۰ به وقت تهران.ساعت ۲۱ به وقت اروپا

مکان برگزاری: ردبول آرنا؛ لایپزیش 

داور: مارکو گویدا (ایتالیا)

گلزنان پرتغال: رابین هراناک (۶۹ – گل به خودی) چیکو کونسیسائو(۹۲).

  گلزن جمهوری چک: لوکاس پروود (۶۲)

پرتغال: دیه‌گو کاستا، پپه، دالوت، روبن دیاس، کانسلو، برناردو سیلوا، برونو فرناندس، ویتینیا، نونو مندس، رونالدو، لیائو.

جمهوری چک: استانک، کریسی، هراناچ، هولش، دودرا، پرووود، سوچک، شولک، کوفال، کوچتا، شیک.

نتایج بازیهای سه‌شنبه ۲۹ خرداد، ۱۸ ژوئن ۲۰۲۴ :

گروه F: ترکیه – گرجستان (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۱۹:۳۰). نتیجه بازی : ترکیه ۳ گرجستان ۱

گروه F: پرتغال – جمهوری چک (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۳:۳۰ ). نتیجه بازی : پرتغال ۲ جمهوری چک ۱

برنامه و نتایج بازیهای فوتبال یورو ۲۰۲۴ آلمان :

جام ملت‌های اروپا با حضور ۲۴ تیم از جمعه‌شب گذشته،با بازی تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اسکاتلند در ورزشگاه آلیانتس‌آره‌نای مونیخ آغاز شد. قهرمان یورو ۲۰۲۴ پس از ۵۱ مسابقه و در پایان بازی فینال در ورزشگاه تاریخی المپیک برلین شناخته خواهد شد. یورو ۲۰۲۴ برای نخستین بار با حضور ۲۴ تیم اروپایی در آلمان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتبال ایتالیا در دوره پیشین با برتری برابر انگلیس در ضربات پنالتی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. البته آن رقابت‌ها به دلیل همه‌گیری کرونا با یک سال تاخیر در سال ۲۰۲۱ برگزار شد.

گروه‌بندی ۲۴ تیم حاضر در یورو ۲۰۲۴ به شرح زیر است:

گروه A: آلمان، اسکاتلند، مجارستان و سوئیس
گروه B: اسپانیا، کرواسی، ایتالیا و آلبانی
گروه C: انگلیس، اسلوونی، دانمارک و صربستان
گروه D: هلند، فرانسه، لهستان و اتریش
گروه E: بلژیک، اسلواکی، اوکراین و رومانی
گروه F: پرتغال، چک، گرجستان و ترکیه

بازیهای مرحله گروهی:

جمعه ۲۵ خرداد:گروه A: آلمان – اسکاتلند . بازی شماره ۱(ورزشگاه آلیانتس آرنا مونیخ؛ ساعت ۲۲:۳۰). نتیجه بازی: آلمان ۵ اسکاتلند ۱

شنبه ۲۶ خرداد

گروه A : مجارستان – سوئیس. بازی شماره ۲(ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۱۶:۳۰). نتیجه بازی: مجارستان ۱ سوئیس ۳

گروه B: اسپانیا – کرواسی .بازی شماره ۳ (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۲۰:۳۰). نتیجه بازی: اسپانیا ۳ کرواسی صفر

گروه B: ایتالیا – آلبانی  . بازی شماره ۴.(ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۲۲:۳۰). نتیجه بازی: ایتالیا ۲ آلبانی ۱

یکشنبه ۲۷ خرداد

گروه D: لهستان – هلند . بازی شماره ۵ (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۱۶:۳۰)نتیجه بازی : لهستان ۱ هلند ۲

گروه C: اسلوونی – دانمارک . بازی شماره ۶.(ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰) نتیجه بازی: اسلوونی ۱ دانمارک ۱

گروه C: صربستان – انگلیس . بازی شماره ۷(ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۲۳:۳۰) نتیجه بازی : صربستان ۰ انگلیس ۱

دوشنبه ۲۸ خرداد

گروه E: رومانی – اوکراین. بازی شماره ۸ (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۱۶:۳۰). نتیجه بازی: رومانی ۳  اوکراین ۰

گروه E: بلژیک – اسلواکی (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۱۹:۳۰).نتیجه بازی : بلژیک ۰ اسلواکی ۱

گروه D: اتریش – فرانسه (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۲۳:۳۰). نتیجه بازی : اتریش ۰ فرانسه ۱ (گل بخودی اتریش).

سه‌شنبه ۲۹ خرداد

گروه F: ترکیه – گرجستان (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۱۹:۳۰). نتیجه بازی : ترکیه ۳ گرجستان ۱

گروه F: پرتغال – کرواسی (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۳:۳۰). نتیجه بازی :  پرتغال  ۲  جمهوری چک  ۱

دور دوم یورو ۲۰۲۴ (چهارشنبه ۳۰ خرداد). ساعت به وقت ایران

گروه B: کرواسی – آلبانی (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۱۶:۳۰)

گروه A: آلمان – مجارستان- (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه A: اسکاتلند – سوئیس (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰)

پنجشنبه ۳۱ خرداد

گروه C: اسلوونی – صربستان (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۱۶:۳۰)

گروه C: دانمارک – انگلیس (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه B: اسپانیا – ایتالیا (ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۲۲:۳۰)

جمعه اول تیر

گروه E: اسلواکی – اوکراین (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۱۶:۳۰)

گروه D: لهستان – اتریش (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه D: هلند – فرانسه (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

شنبه ۲ تیر

گروه F: گرجستان – جمهوری چک (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۱۶:۳۰)

گروه F: ترکیه – پرتغال (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه E: بلژیک – رومانی (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰)

دور سوم یورو ۲۰۲۴

(یکشنبه ۳ تیر)

گروه A: سوئیس – آلمان (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۲۲:۳۰)

گروه A: اسکاتلند – مجارستان (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۲۲:۳۰)

دوشنبه ۴ تیر

گروه B: کرواسی – ایتالیا (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

گروه B: آلبانی – اسپانیا (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۲۲:۳۰)

سه‌شنبه ۵ تیر

گروه D: هلند – اتریش (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه D: فرانسه – لهستان (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه C: انگلیس – اسلوونی (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰)

گروه C: دانمارک – صربستان (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

چهارشنبه ۶ تیر

گروه E: اسلواکی – رومانی (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه E: اوکراین – بلژیک (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

گروه F: جمهوری چک – ترکیه (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

گروه F: گرجستان – پرتغال (ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۲۲:۳۰)

مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴
شنبه ۹ تیر
بازی ۳۸: تیم دوم گروه A – تیم دوم گروه B (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۳۷: تیم اول گروه A – تیم سوم گروه C (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۲۲:۳۰)

یکشنبه ۱۰ تیر

بازی ۴۰: تیم اول گروه C – تیم سوم یکی از گروه‌های D، E یا F (ورزشگاه شالکه آرنای گلزن‌کرشن؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۳۹: تیم اول گروه B – تیم سوم یکی از گروه‌های A، D، E یا F (ورزشگاه راین‌انرژی کلن؛ ساعت ۲۲:۳۰

دوشنبه ۱۱ تیر

بازی ۴۲: تیم دوم گروه D – تیم دوم گروه E (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۱: تیم اول گروه F – تیم سوم یکی از سه گروه A، B یا C (ورزشگاه والد آرنای فرانکفورت؛ ساعت ۲۲:۳۰)

سه‌شنبه ۱۲ تیر

بازی ۴۳: تیم اول گروه E – تیم سوم یکی از گروه‌های A، B، C یا D (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۴: تیم اول گروه D – تیم دوم گروه F (ورزشگاه ردبول آرنای لایپزیگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴
جمعه ۱۵ تیر
بازی ۴۵: برنده بازی ۳۹ – برنده بازی ۳۷ (ورزشگاه MHP آرنای اشتوتگارت؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۶: برنده بازی ۴۱ – برنده بازی ۴۲ (ورزشگاه فولکس‌پارک هامبورگ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

شنبه ۱۶ تیر

بازی ۴۸: برنده بازی ۴۰ – برنده بازی ۳۸ (ورزشگاه دوسلدورف آرنا؛ ساعت ۱۹:۳۰)

بازی ۴۷: برنده بازی ۴۳ – برنده بازی ۴۴ (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۲۲:۳۰)

مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴
سه‌شنبه ۱۹ تیر
بازی ۴۹: برنده بازی ۴۵ – برنده بازی ۴۶ (ورزشگاه آلیانتس آرنای مونیخ؛ ساعت ۲۲:۳۰)

چهارشنبه ۲۰ تیر

بازی ۵۰: برنده بازی ۴۷ – برنده بازی ۴۸ (ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؛ ساعت ۲۲:۳۰)

دیدار فینال یورو ۲۰۲۴
یکشنبه ۲۴ تیر

بازی ۵۱: برنده بازی ۴۹ – برنده بازی ۵۰ (ورزشگاه المپیک برلین؛ ساعت ۲۲:۳۰

https://akhbar-rooz.com/?p=244087 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x