پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳

پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳

جنبش فدرال – دموکرات آذربایجان: در دام انتخاباتی جدید  رژیم نیافتیم!

پس از سقوط مرگبار هلیکوپتر رئیسی و همراهان انتخابات زودرس ریاست جمهوری قرار است در ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار شود.

طبیعتا انتخاباتی که زنان، اقلیت های دینی و دگر اندیشان در آن اجازه انتخاب شدن ندارند و حتی ذوب شدگان و حواریون ولی فقیه هم در آن از انواع غربال های امنیتی می گذرند را در اصل باید نمایش انتخابات نامید تا انتخابات.

دوره چهارده انتخابات رئیس جمهوری بعد از جنبش زن زندگی آزادی، یک دست سازی وسیع دولت و مجلس و مهم‌ترین از همه تجربه انواع اصلاح طلبان از خاتمی تا روحانی برگزار می شود و در تدام مهندسی دولت می باشد.

شرکت کمتر از ۱۰ در صدی رای دهندگان در انتخابات چند ماه پیش مجلس فروریخت وسیع توهم مردم به رژیم اسلامی را نشان داد.

اکنون ۶ نفر از بیش از ۸۰ نفر کاندیدا ها از صندوق جادوی نظام بیرون آمده اند که از آنان ۵ نفر باندهای مختلف اصول گرایان را نمایندگی می کنند و یک نفر به اصطلاح اصلاح طلبان روزنه گشا را!

«نظام» با چنین ترکیبی در حقیقت دامی را برای کشاندن هر چه بیشتر پای مردم به صندوق انتخابات گسترده است. زیرا برای حداقل نمایش قدرت و “گستردگی” پایگاه خود در برابر کشور ها و نهادهای بین المللی و نیز متوهم ساختن اقشاری از مردم به این کار نیاز دارد. و از طرف دیگر فاکتور مناطق ملی را که در جنبش زن زندگی آزادی بسیار بیش از مرکز علیه رژیم بوده است در بازی خود بکار گیرد.

مردم ما با تجربه تر و هشیارتر از آنند که علارغم “پدیده” پزشکیان که شور و هیجانی نسبی بویژه در مناطق پیرامونی را سبب شده است، فریب سیاست جدید نظام را خورده و با شرکت خود در بالمسکه انتخاباتی بدان مشروعیت بخشند. مردم خیلی خوب به تجربه دریافته اند که دوام نظام اسلامی به معنی تدوام رنج ، بدبختی ، فلاکت، تبعیض، شکنجه، اعدام ، مداخله در خصوصی ترین زوایای زندگی، استبداد  و بی عدالتی است .

صندوق های خالی بهترین جواب مردم به این مضحکه انتخابات است! زیرا تحت حاکمیت رژیم اسلامی آنگونه که تجربه بیش از چهل سال نشان داده است حل هیچ یک از مسائل مردم از نان شب گرفته تا آزادی های سیاسی و اجتماعی ممکن نیست.

جنبش فدرال دمکرات آذربایجان

۲۵ خرداد ۱۴۰۳ – ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴

https://akhbar-rooz.com/?p=244065 لينک کوتاه

3.7 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x