سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳

سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳

جعل امضای شورای هماهنگی تشکل های فرهنگیان ایران برای شرکت مردم در انتخابات

شورای هماهنگی تشکل های فرهنگیان ایران با صدور اطلاعیه ای در خصوص مطلب درج شده در سایت وزارت آموزش و پرورش در این توضیح داد.

در این اطلاعیه گفته شده مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش، در سایت رسمی وزارت آموزش و پرورش در روز دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ مطلبی جعلی با سرنام «بیانیه شماره یک شورای هماهنگی تشکلهای فرهنگیان با موضوع انتخابات» منتشر شده و معلمان و دانش آموزان و اولیای آن ها به شرکت در انتخابات فرا خوانده شده اند.

در اطلاعیه ی شورای هماهنگی آمده است: وزارت عریض و طویل آموزش و پرورش و سازمانهای زیرمجموعه‌ی آن، با صرف بودجه‌های هنگفت آشکار و پنهان تبلیغاتی، به کمک صدا و سیمای میلی و  تأسیس تشکل‌های زرد منسوب به معلمان، در سایه‌ی فضای امنیتی و سرکوب، نتوانسته‌است اندک اعتبار و اعتمادی را به خود جلب کند. به همین دلیل در شرایط حساسی چون انتخابات به جعل از عنوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان، برای مشروعیت بخشی به انتخابات استفاده کرده است.

از اینرو شورای هماهنگی اعلام میدارد:
با توجه به اینکه مصالح معلمان و دانش‌آموزان، برای هیچ دولتی در جمهوری اسلامی اولویت نبوده و نیست، لذا شورای هماهنگی بیانیه ای مبنی بر شرکت یا عدم شرکت معلمان و دانش‌آموزان و اولیای آنها، صادر نکرده است و این شورا مسئولیتی در قبال  این بیانیه ندارد.

https://akhbar-rooz.com/?p=243706 لينک کوتاه

3.8 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x