پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳

پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳

کدام تیم: قهرمان یورو ۲۰۲۴ می شود؛ نمایش هویت سنت و مدرن تیمها؛ در رقابت بین نایک و آدیداس

نازک بین-سایت ترانسفرمارکت، اقدام به معرفی تیم منتخب باارزش‌ترین بازیکنان این رقابت‌ها کرده است. در این تیم منتخب که ارزش آن به ۱.۲۴ میلیارد یورو می‌رسد، کیلیان امباپه و جود بلینگام با ۱۸۰ میلیون یورو، باارزش‌ترین بازیکنان این تورنمنت هستند. انگلستان با ۵ بازیکن، بیشترین نماینده را در این تیم منتخب به خود اختصاص داده است. شاگردان گرت ساوتگیت در آخرین بازی تدارکاتی خود قبل از رفتن به آلمان عملکرد ناامیدکننده‌ای داشتند و جمعه شب گذشته در ومبلی ۱-۰ مقابل ایسلند مغلوب شدند. اما آنها به دلیل وجودتعدادی از بازیکنان فوق‌ستاره در تیم شان، همچنان مدعی قهرمانی در یورو هستند.نام‌هایی مانند هری کین، جود بلینگام، فیل فودن، دکلان رایس، کول پالمر و بوکایو ساکا، موجب شده آنها باارزش‌ترین تیم این مسابقات را داشته باشند.

در کنار انگلیس ، ارزش بازیکنان تیم فرانسه (۱,۰۴ میلیارد پوند)، است. انگلیس و فرانسه تنها تیم‌هایی هستند که بیش از یک میلیارد پوند ارزش دارند .پس از انگلیس و فرانسه، پرتغال (۸۹۰ میلیون پوند) و اسپانیا (۸۲۰ میلیون پوند) قرار دارند. آلمان میزبان (۷۲۲ میلیون پوند) پنج تیم برتر را تکمیل می‌کند. باارزش‌ترین ستاره اسپانیا، رودری ستاره منچسترسیتی است که به تنهایی بیش از ۱۰۰ میلیون پوند ارزش دارد. هلند (۷۱۷ میلیون پوند) و ایتالیا (۵۹۹ میلیون پوند) فهرست هفت تیم با استعدادهای بیش از ۵۰۰ میلیون پوند را تکمیل می‌کنند. بقیه ۱۰ تیم برتر شامل بلژیک (۴۹۶ میلیون پوند)، و حریفان گروه انگلیس، دانمارک (۳۶۷ میلیون پوند) و اوکراین (۳۲۲ میلیون پوند) هستند.

پیش‌بینی ابرکامپیوتر از قهرمان یورو ۲۰۲۴

طبق پیش‌بینی ابر کامپیوتر”اودسپینا”،  تیم ملی فوتبال فرانسه، با هدایت دیدیه دشان، بخت اول قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ است. ایتالیا قهرمان حال حاضر این رقابت‌هاست. آتزوری‌ها در سال ۲۰۲۱ در ضربات پنالتی مقابل انگلیس در ومبلی به برتری رسیدند. دوره قبلی مسابقات به دلیل همه گیری ویروس کرونا با یک سال تأخیر برگزار شد .شاگردان لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیا، چهارمین شانس برای دفاع از عنوان قهرمانی خود را دارند، اما یک تیم در میان پیش‌بینی‌های قبل از مسابقات پیشتاز است.با وجود حضور در گروهی بسیار رقابتی با اتریش، لهستان و هلند، فرانسه آماده است تا مسیر قهرمانی را طی کند. در تیمی که در هر بخش از زمین سرشار از استعداد است، بازیکنانی مانند امباپه، گریزمان، کاماوینگا، کومان و سالیبا طبق پیش‌بینی ابررایانه اودسپینا با ۲۷.۸ درصد شانس، برای کسب سومین قهرمانی خود در اروپا و در دست گرفتن تاج قهرمانی، پیشرو هستند.

۱ فرانسه: ۲۷.۸۰ درصد

۲ انگلستان: ۲۳.۸۰ درصد

۳ آلمان: ۷ درصد

۴ ایتالیا: ۵.۵۰ درصد

۵ اسپانیا: ۵.۳۰ درصد

۶ هلند: ۳.۹۰ درصد

۷ پرتغال: ۳.۴۰ درصد

۸دانمارک: ۳.۲۰ درصد

۹ کرواسی: ۲.۴۰ درصد

۱۰ بلژیک: ۲.۳۹ درصد

رقابت داغ نایک و آدیداس؛ در یورو ۲۰۲۴

شش شرکت مختلف لباس اصلی و دوم تیم‌های حاضر در یورو ۲۰۲۴ را تولید کرده‌اند . اما ،رقابت بر سر جذاب‌ترین لباس‌ها مطابق انتظار بین نایک و آدیداس، ۲ غول مطرح تولید البسه ورزشی، شکل گرفته است. پیش از آغاز بازیهای فوتبال یورو ۲۰۲۴، نایک و آدیداس لباس‌های خانگی و خارج از خانه را برای برخی تیم‌های ملی بزرگ عرضه کردند. بلژیک، آلمان، مجارستان، ایتالیا، اسکاتلند، اسپانیا و ولز ، پیراهن‌های جدید آدیداس را بر تن دارند. این کیت‌ها به روش‌های منحصربه‌فردی، از تغییر رنگ گرفته تا طرح‌ها و رنگ‌های پررنگ‌تر،تولید شده اند.آدیداس با این نوع از تولید لباس ، قصد دارد هویت مدرن و سنتی هر کشور رانمایش دهد.

نایک، نیز ظاهر جدیدی را برای کرواسی، انگلیس، فرانسه، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال و ترکیه عرضه کرده است .رویکرد نایک که -متامریسم-( دوگانه بینی نور و رنگ) نامیده می‌شود، رنگ‌های سنتی فدراسیون ها را گرفته  و آنها را از طریق دریچه نور و حرکت تقویت می‌کند.

https://akhbar-rooz.com/?p=243527 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x