چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

۶ نفر تایید صلاحیت شدند؛ لاریجانی، جهانگیری و احمدی نژاد را دور انداختند

شورای نگهبان امروز اسامی 6 مردی را که صلاحيت آن ها برای انتخابات رياست جمهوری تاييد شده است، اعلام کرد. اين 6 نفر عبارتند از: مسعود پزشکیان؛ مصطفی پورمحمدی؛ سعید جلیلی؛ علیرضا زاکانی؛ امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف. محمود احمدی نژاد همان طور که انتظار می رفت رد صلاحيت شده است، اما رد صلاحيت لاريجانی در برخی محافل سياسی با شگفتی تلقی شده است. اسحاق جهانگيری که گفته می شد کانديدای اول اصلاح طلبان است نيز تاييد صلاحيت نشده است

شورای نگهبان امروز اسامی ۶ مردی را که صلاحیت آن ها برای انتخابات ریاست جمهوری تایید شده است، اعلام کرد. این ۶ نفر عبارتند از:

مسعود پزشکیان؛ مصطفی پورمحمدی؛ سعید جلیلی؛ علیرضا زاکانی؛ امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف.

محمود احمدی نژاد همان طور که انتظار می رفت رد صلاحیت شده است، اما رد صلاحیت لاریجانی در برخی محافل سیاسی با شگفتی تلقی شده است. اسحاق جهانگیری که گفته می شد کاندیدای اول اصلاح طلبان است نیز تایید صلاحیت نشده است.

از میان این شش کاندید که پنج نفرشان از عوامل تندرو حکومت هستند، سهمی برای اصلاح طلبان هم در نظر گرفته شده است که آن ها را به شرکت در انتخابات راضی کنند. مسعود پزشکیان در کنار عباس آخوندی و اسحاق جهانگیری یکی از سه کاندیدای آن ها بوده است.

https://akhbar-rooz.com/?p=243257 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x