پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳

پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳

مرگ و مصدومیت کارگران در سوانح کاری ادامه دارد

مرگ یک کارگر جوشکار در اثر انفجار تانکر: یک حادثه منجر به فوت برای یکی از کارگران شاغل در کارخانه «فرو آلیاژ» در استان کرمان رخ داد. براساس اطلاعات منابع کارگری در استن کرمان، یک حادثه منجر به فوت در روزهای گذشته برای یکی از کارگران شاغل در کارخانه «فرو آلیاژ» واقع در جاده راین اتفاق افتاد. کارگر متوفی با ۴۹ سال سن، اهل شهر تاریخی راین در استان کرمان است و علت مرگ وی هم بر اساس گفته‌های منابع کارگری انفجار ناشی از متساعد شدن گاز در تانکر مواد اشتعال‌زا و جرقه ناشی از برشکاری با سنگ فرزحین کار در کارخانه بوده که بلافاصله با پرتاب شدن به خارج از کارگاه جوشکاری جان خود را از دست داده است. دلیل و جزئیات حادثه هنوز مشخص نیست و مسئولان قضایی و بازرسی اداره کار پیگیر جزئیات این حادثه و مقصر احتمالی مرگ این کارگر هستند.

مصدومیت پنج کارگر رستوران در حادثه آتش سوزی رستوران شاندیز: آتش‌سوزی در انباری و رختکن کارگران رستوران پدیده شاندیز موجب مصدومیت پنج کارگر شد. فرماندار طرقبه شاندیز در گفتگو با خبرگزاری ایرنا، حادثه آتش‌سوزی در رستوران پدیده شاندیز را تایید کرده و گفت: این حریق حوالی ساعت ۲ بامداد شنبه روی داده و چند خودروی آتش نشانی از مشهد برای مهار آتش به محل اعزام شده‌اند. آتش در محل انباری و رختکن کارگران رستوران پدیده شاندیز رخ داده و پنج کارگر رستوران در اثر آتش سوزی دچار دودزدگی و مشکل تنفسی شده و به مرکز درمانی منتقل شده‌اند و خوشبختانه در حال حاضر حال عمومی این کارگران خوب گزارش شده است.

فوت ۲ کارگر براثر ریزش آوار در پاکدشت: رئیس هلال احمر شهرستان پاکدشت روز جمعه ۱۸ خرداد از ریزش آوار در روستای قلعه نو املاک پاکدشت خبر داد. به گزارش ایلنا، صفرعلی حسین آبادی گفت: این حادثه  در ساعت ۹:۴۰ صبح رخ داد و ۳ کارگر  زیرآوار گرفتار شدند و در حال حاضر دو نفر از کارگران فوت کردند و وضعیت جسمانی یک کارگر  وخیم است. وی افزود: یک نفر از زیر آوار ساختمان سه طبقه فروریخته در روستای قلعه نو املاک، زنده خارج شد. فرد مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد. این مسئول ادامه داد: از ساعات اولیه اکیپ‌های امدادرسانی، متشکل از ۴ گروه آواربردارای و سگ های زنده یاب به محل حادثه اعزام شدند. رئیس هلال احمر شهرستان پاکدشت در پایان تصریح کرد: این سانحه بر اثر ساخت و ساز غیر مجاز رخ داده و هنوز عملیات آواربرداری ادامه دارد.

https://akhbar-rooz.com/?p=243186 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x