سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳

سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳

صف دراز غارتگران، قاتلان و دروغگویان در ستاد انتخاباتی وزارت کشور

در پنج روز گذشته ستاد انتخاباتی وزارت کشور صحنه ی وعده های بی پايانی بود که بيش از پنجاه کانديد رياست جمهوری در پشت بلندگوها اعلام می کردند، وعده هایی که عوامل و سردمداران فساد و چپاول و غارت در مورد مبارزه با فساد دادند، وعده هایی که کارگزاران حکومت تباهی و فقر در مورد بهبود زندگی مردم دادند. وعده هایی که قاتلان جوانان وطن و زندانيان سياسی در حالی که دست های خون آلود خود را پشت سر پنهان کرده بودند دادند، در وعده هایی که داده شد البته جای يکی خالی بود، وعده ی آزادی های سياسی و رهایی زندانیان سياسی، در اين عرصه جمهوری اسلامی حتی وعده دادن را هم تحمل نمی کند

همه کس در ایران می داند که رئیس جمهور در حکومت اسلامی قدرت چندانی ندارد و اگر کاملا گوش به فرمان ولی فقیه نباشد، حتی می تواند عاقبت خوشی پیدا نکند. علیرغم آن، در پنج روز گذشته ستاد انتخاباتی وزارت کشور صحنه ی وعده های بی پایانی بود که بیش از پنجاه کاندید ریاست جمهوری در پشت بلندگوها اعلام می کردند، وعده هایی که عوامل و سردمداران فساد و چپاول و غارت در مورد مبارزه با فساد دادند، وعده هایی که کارگزاران حکومت تباهی و فقر در مورد بهبود زندگی مردم دادند. وعده هایی که قاتلان جوانان وطن و زندانیان سیاسی در حالی که دست های خون آلود خود را پشت سر پنهان کرده بودند دادند، در وعده هایی که داده شد البته جای یکی خالی بود، وعده ی آزادی های سیاسی و رهایی زندانیان سیاسی، در این عرصه جمهوری اسلامی حتی وعده دادن را هم تحمل نمی کند.

به نظر نمی رسد خود کاندیداها هم این نمایش را جدی گرفته باشند، اما سیاست در جمهوری اسلامی صحنه ی نمایش های سرگم کننده است. بسیاری از آن ها که ثبت نام کردند، حتی امید ندارند از سد شورای نگهبان بگذرند. تیری است که در تاریکی رها کرده اند و شاید به انتظار دو معجزه نشسته اند، معجزه ی اول این که از سد شورای نگهبان بگذرند و معجزه ی دوم آن که مردم به حرف ها و وعده های آن ها باور کنند تا راهی پاستور شده اند و در اولین روز هر چه را که در ستاد انتخابات وزارت کشور وعده داده اند، فراموش کنند. حتی اگر کارگزاران رسانه ای این نمایش عوامفریبی این روزها را «شوق خدمت» بنامند، این واقعیت هیچ تغییری نمی کند.

در آخرین روز از زمان اعلام شده برای ثبت نام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، صف داوطلبان باز هم درازتر شد.

در چهار روز گذشته ثبت‌نام ۳۷ کاندیدا در انتخابات قطعی شده بود.

در پنجمین روز ثبت نام حسین گروسی نماینده ادوار مجلس، حسن نوروزی، نماینده ادوار مجلس، محمدعلی وکیلی نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون امید، محمد رویانیان نظامی بازنشسته‌‌ای است که سابقه بازرسی ویژه معاونت بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح و ریاست پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا را دارد، اسحاق جهانگیری معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم، محمدرضا اسکندری، وزیر جهاد کشاورزی دولت نهم، حمید کریمی نماینده اسبق مجلس، علیرضا ورناصری نماینده دوره یازدهم مجلس، علی آذری، نماینده مجلس، وحید جلال‌زاده، نماینده دوره یازدهم مجلس که سابقه ریاست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی را دارد، اردشیر مطهری، سرهنگ بازنشسته فراجا و نماینده مجلس دوره یازدهم، محمد ناظمی اردکانی، اولین وزیر تعاون در دولت محمود احمدی‌نژاد، قاسم جاسمی نماینده ادوار، حمیده زرآبادی، نماینده قزوین در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، احمد اکبری مشاور معاون اول رئیس دولت‌های نهم و دهم، حسن کامران، نماینده ادوار مجلس از حوزه انتخابیه اصفهان و الیاس نادران، علی نیکزاد، نماینده مجالس یازدهم و دوازدهم و وزیر راه و شهرسازی دولت محمود احمدی‌نژاد، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم و نماینده اسبق مجلس، عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی دولت حسن روحانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ، معاون رئیس دولت سیزدهم و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، داوود منظور معاون ابراهیم رئیسی و رئیس سازمان برنامه و بودجه، محمد باقر قالیباف، رئیس ادوار یازدهم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی و شهردار اسبق تهران، اکبر نیکزاد، رئیس سابق بنیاد مسکن؛ هاجر چنارانی، نماینده پیشین مجلس، شمس الدین حسینی، وزیر اقتصاد دولت محمود احمدی‌نژاد و نماینده مجلس یازدهم، مصطفی پورمحمدی، وزیر اسبق دادگستری، با حضور در ستاد انتخاباتی وزارت کشور ثبت نام کردند و هر کدام مشتی وعده دادند.

https://akhbar-rooz.com/?p=242754 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسن نکونام
حسن نکونام
28 روز قبل

آگهی استخدام تدارکاتچی برای علی خامنه ای : ولی مطلقه فقیه، برای ادامه سلطه نامشروع و غیرقانونی خود، نیاز به یک تدارکاتچی دارد. متقاضیان می توانند دز روز ۱۰ تا ۱۴ خردا از ساعت ۸ تا ۱۸ به وزارت کشورف جهت ثبت نام مراجعه کرده و با نشان دادن برگ اول شناسنامه خود به رسانه ها، وارد رقابت انتصاباتی شوند. خبرنگار رسانه ای ما گزارش داده است که، در اخرین روز ثبت نام، ۷۷ نامزد جان برکف برای کسب این مقام وارد لیست شده اند. مقام عظمای ولایت در روز ارتحال خمینی، « دلش برای رئیسی سوخت ». خبرنگاز ما گزارش داد که، هنوز یک نفر که در رسیدن مرحوم رئیسی، و در ستاد تبلیغاتی وی، نقش تعیین کننده ای داشته است، و بهترین گزینه برای ادامه راه ابراهیم بت شکن می باشد، هنوز به وزارت کشور برای ثبت نام مراجعه نکرده است. این شخص شخیص هم، امیر حسین مقصود لو ( ملقب به تتلو ) می باشد.

صالح صلح دوست
صالح صلح دوست
28 روز قبل

متاسفانه هیچگونه نشانه ای از یک حرکت انقلابی بزرگ که بتواند مانند ۱۴ مرداد ۱۲۸۵ و یا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ طومار دیکتاتوری و استبداد را در هم بپیچد در کشور مشهود نیست . علت آنهم نبود جبهه ای گسترده برعلیه رژیم ولایی است که مبارزات دلیرانه مردم ایران را رهبری کند و موجبات سقوط حکومت قرون وسطایی و برقراری جمهوری مردمی و ملی را فراهم سازد . تنها می توان به این بسنده کرد که همه احزاب مترقی و پیشرو فراخوان تحریم ” مضحکه انتخاباتی ” را بدهند .

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x