دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳

دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳

توهین، تحقیر و تعرض جنسی به همسر یکی از زندانیان سیاسی زندان قزلحصار

بنا بر اطلاع منابع موثق نزدیک به خانواده‌های زندانیان سیاسی زندان قزلحصار، در ادامه روند آزار و اذیت زندانیان سیاسی در این زندان، روز گذشته ماموران زن زندان به بهانه‌ی بازرسی، همسر یکی از زندانیان سیاسی را به شکلی غیر انسانی مورد آزار، تحقیر و تعرض جنسی قرار دادند.

به گزارش بیدارزنی؛ منابع موثق خبر دادند که ماموران زن زندان قزلحصار طی رفتاری بی‌سابقه، همسر این زندانی سیاسی را به شکلی زننده، با توهین و آزار کاملا برهنه کرده و به این بهانه که: «برای بازرسی از مقامات حفاظت زندان دستور دارند»، همسر این زندانی سیاسی را با دست مورد تعرض جنسی قرار داده‌اند.

به گفته یک از منابع نزدیک به خانواده‌ این زندانی سیاسی: «شدت خشونت ماموران زندان در بازرسی به حدی بوده است که همسر این زندانی سیاسی دچار خونریزی شده و علاوه بر آن آسیب روانی شدیدی به وی وارد شده است».

به گفته این منبع: «همه روزه در زندان قزلحصار، این رفتار غیرانسانی با خانواده زندانیان عمومی انجام می‌شود، اما این برای نخستین‌بار است که به دستور مقامات زندان، با خانواده یکی از زندانیان سیاسی نیز به بهانه بازرسی چنین رفتاری صورت می‌گیرد».

لازم به ذکر است که زندانیان سیاسی زندان قزلحصار، پیرو کارزار نه به اعدام، هر سه‌شنبه اعتصاب غذا می‌کنند و طی هفته‌های گذشته نیز فشار بر این زندانیان افزایش یافته است.

https://akhbar-rooz.com/?p=242330 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x