یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳

یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳

کارزار «درخواست جلوگیری از تخریب پارک قیطریه» بیش از ۱۳هزار امضا جمع کرد

بیش از ۱۳ هزار نفر کارزار “درخواست جلوگیری از تخریب پارک قیطریه” در مخالفت با ساخت مسجد در این پارک، را امضا کرده اند.

این امضاها مربوط به افرادی با هویت واقعی است و هر روز بر تعداد آن ها اضافه می‌شود.

کارزار “درخواست جلوگیری از تخریب پارک قیطریه” خطاب به رییس‌جمهور، رییس قوه قضاییه و رییس دیوان عدالت اداری نوشته شده است. متن نامه به شرح زیر است؛

ریاست محترم قوه قضائیه
ریاست محترم جمهور
رئیس دیوان عدالت اداری
سلام
تهران شهری پرجمعیت و باتراکم بالامی‌باشد و دچار کمبود بوستان و فضایی سبز است؛ لذا در سال‌های اخیر شهرداری نه تنها عمل موثری در این راستا نکرده، بلکه به‌طور گسترده اقدام به قلع و قمع درختان در نقاط مختلف تهران از جمله بوستان زعفرانیه، باغ گیاه‌شناسی ملی، پارک چیتگر، کاخ سعدآباد و هم‌اکنون نیز قصد تخریب پارک تاریخی قیطریه با وجود درختان کهن سال را دارد.

لذا با وجود آلودگی شدید هوای تهران و نیاز این شهر به وجود درختان، این کار عواقب جبران ناپذیری دارد؛ کما این‌که شهروندان پایتخت از افسردگی رنج می‌برند و وجود ساختمان‌های بی‌قواره، ازدحام و کمبود فضای سبز شهری از علل بسیاری از بیماری‌های روانی می‌باشد. لذا ما شهروندان تهران خواستار جلوگیری از تخریب پارک قیطریه هستیم.

https://www.karzar.net/106414

https://akhbar-rooz.com/?p=237283 لينک کوتاه

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عزیزاله بیات
عزیزاله بیات
5 ماه قبل

من با ساخت این مسجد در پارک قیطریه کاملآ مخالفم، چون حکومت در این چهل و اندی کارهای انجام داد که اکثر جامعه از دین زده شدند. حال با این همه مسجد خالی، چرا باید ثروت ملی را حدر داد برای ساخت مسجد که هیچ فایده دینی ندارد؟

حسن نکونام
حسن نکونام
5 ماه قبل

نگاه امنیتی شهردار و حکومت به مردم و مبارزه آنها : در پارک ها و اماکن تفریحی مردم، مسجد میسازند، و برایشان هم « مسجدبان » استخدام می کنند، سلاح ها و ادوات مختلف برای سرکوب مبارزات مردم، در آنها انبار می کنند، تا همه وسایل را برای سرکوب مبارزات مردم، در اختیار داشته باشند. پنجم / مسجد را که در پارک میسازند، بدنبال آن، دکه های اغذیه فروشی و سایر دکه ها، برای عناصر حکومتی ایجاد می کنند، و این ها را هم، به مافیاهای خود می سپارند، تا از آنها هم برای سرکوب مبارزات مردم، اسفاده کنند.ضمن تحسین نویسندگان این « درخواست »، این تلاش بحق خود را می بایستی با یک « مبارزه عملی » همراه کنند. یعنی در محل این پارک تجمع برگزار کرده و مانع از ساختن مسجد در این پارک و سایر اماکن تفریحی مردم شوند. چنین باد! سال نو هم بر همه شما شاد باد!

حسن نکونام
حسن نکونام
5 ماه قبل

به این « درخواست » به موارد دیگری هم، میبایستی اشاره میشد : اول / آقای زاکانی شهردار تهران، میگوید : « بله !مسجد میسازیم و خوبش را هم میسازیم»، این درحالیست که در نزدیکی همین محل، دو مسجد دیگر وجود دارد، و مسلمینی که خیلی علاقه به نماز خواندن در مسجد دارند، میتوانند به یکی از این مساجد مراجعه کنند. دوم / گفته میشود که از ۷۵ هزار مسجد موجود در کشور، بیش از ۵۰ هزار مسجد یا تعظیل هستند و یا کسی به آنها مراجعه نمیکند. سوم / رفنتر و گفتار آقای زاکانی، همانند دیگر رفتارها و گفتارهایش، بر « لجاجت عجیبی » استوار است، و انگار نوعی « انتقام گیری از مردم » را در ذهن خود می پروراند. سوم / مسجد توی دانشگاه ها و مدارس و ادارات و پارک ها و اماکن تفریح و تفرج مردم، و در هر جای ممکن، علاوه بر مصرف بودجه از امکانات مردم، برای ساختن این مساجد، محلی برای چاپیدن مافیا های حکومتی ، و پولسازی برای این مافیا هست. چهارم/ یکی از مقاصد ضد انسانی شهردار تهران، نگاه « امنیتی » او و حکومتش به مردم و مبارزه آنانست.

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x