یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳

یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳

سه کارگر در شیروان، اصفهان و تهران حین کار جان خود را از دست دادند

در دو روز دوشنبه و سه‌شنبه سه کارگر در شیروان، اصفهان و تهران در حین انجام کار دچار حادثه شدند و جان خود را از دست دادند. یک کارگر نیز مصدوم شد.

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد، یک کارگر چاه‌‌کن حدود ۶۲ ساله، در روستای گدوگانلو از توابع شهر شیروان، واقع در استان خراسان شمالی بر اثر ریزش دیواره چاه زیر خروارها خاک و سنگ مدفون شد و جان باخت. این کارگر با تلاش امدادگران پس از یک ساعت از زیر خاک بیرون کشیده شد. مسئولان گفتند سست بودن خاک و فرونشستن آن هنگام حفر چاه باعث ریزش دیواره چاه شده بود.

روز دوشنبه ۳۰ مرداد در خیابان سجاد زرین‌‌شهر اصفهان نیز دو کارگر بر اثر آتش‌سوزی و انفجار سیلندرهای گاز مایع در یک کارگاه صنعتی دچار حادثه شدند. یک نفر از این کارگران به‌دلیل شدت جراحات وارده در همان لحظات نخست جان خود را از دست داد و دیگری مصدوم شد.

خبرگزاری رکنا نیز گزارش داد که روز دوشنبه یک کارگر چاه‌کن ۲۵ ساله افغانستانی در تهران در پی ریزش ناگهانی دیواره‌‌های یک چاه در محدوده دریاچه خلیج فارس واقع در خیابان تهرانی در عمق دو متری از چاه مدفون شد و جان خود را از دست داد. در مورد این حادثه نیز آتش‌نشانی علت ریزش چاه را خاک سست آن عنوان کرد.

در سال ۱۴۰۱ سازمان پزشکی قانونی ۱۹۰۰ مرگ ناشی از حوادث کار را ثبت کرد.

https://akhbar-rooz.com/?p=213648 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x