جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

ماه منیر مولایی راد مادر کیان پیرفلک در حبس خانگی است

ماه‌منیر مولایی‌راد، مادر کیان پیرفلک از روز یکشنبه ۲۱ خرداد در حبس خانگی به سر می‌برد.

به گزارش کانال تلگرامی اتحادیه آزاد کارگران ایران، منزل والدین کیان پیرفلک از روز یکشنبه به وسیله نیروهای امنیتی حکومت محاصره شده و تمامی وسایل منزل نیز از آن‌ها گرفته شده است.

از سرنوشت و محل حضور میثم پیرفلک، پدر کیان و پسر کوچک آن‌ها اطلاعی در دست نیست.

شاهدان عینی گفته‌اند حتی خیابان‌های مجاور منزل والدین کیان پیرفلک نیز به وسیله نیروهای امنیتی کنترل شده و از هرگونه فیلمبرداری ممانعت می‌شود.

روز یکشنبه، (۲۱ خرداد)، پویا مولایی راد، پسر عموی ماه منیر مولایی راد، به ضرب گلوله نیروهای جمهوری اسلامی مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

به دنبال واکنش‌های گسترده به کشته شدن پویا مولایی‌راد، رسانه‌های وابسته به نهادهای امنیتی از جمله نورنیوز و خبرگزاری تسنیم تلاش کردند تا پویا را مسئول کشته شدن یک مامور پلیس معرفی کرده و ماه‌منیر مولایی‌راد، مادر کیان را «بسترساز» رویدادهای سالروز تولد کیان معرفی کنند.

ماه منیر مولایی‌راد، در ماه‌های پس از کشته شدن فرزندش همواره مسئولیت قتل کیان را متوجه ماموران حکومت جمهوری اسلامی دانسته و در مقابل روایت‌های حکومتی که تلاش می‌کنند قتل کیان رابه مجاهد کورکور، شهروند اهل ایذه مربوط کنند، ایستادگی کرده است.

https://akhbar-rooz.com/?p=206384 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
farhad farhadiyan
farhad farhadiyan
1 سال قبل

ما خواهان ازادی بدون قید و شرط افراد خانواده ی کیان بخصوص ماه منیر مولائی مادر داغ دیده ی کیان هستیم لذا از مردم ایدذه می خواهیم مانند مردم سقز در اعتصاب عمومی علیه حکومت شرکت کرده و از خانواده ی کیان دفاع نمائید و در کنار خانواده ی کیان بایستید . نترسید نترسید ما دیگه با هم هستیم زن زندگی آزادی

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x