یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳

یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳

حکومت وحشت در ایذه، شورای عالی امنیت ملی مادر کیان را «بسترساز» قتل مامور امنیتی خواند

ايذه، شب گذشته در وحشت بود. صدها مامور امنيتی بعد از قتل پويا مولایی راد، کوچه ها و خيابان های شهر ايذه را اشغال کردند تا از بروز اعتراضات مردمی جلوگيری کنند. ارگان شورای امنيت ملی جمهوری اسلامی خانم ماه منير مولایی راد مادر کيان را «بسترساز» قتل حکومتی دانسته و او را به «برخورد قاطع» تهديد کرده است

ایذه، شب گذشته در وحشت بود. صدها مامور امنیتی بعد از قتل پویا مولایی راد، کوچه ها و خیابان های شهر ایذه را اشغال کردند تا از بروز اعتراضات مردمی جلوگیری کنند. پیش از آن گزارش هایی از بازداشت تعدادی از افراد خانواده ی پیرفلک منتشر شده بود.

نورنیوز” رسانه‌ی وابسته به شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی با انتشار توییتی ماه‌منیر مولایی راد مادر کیان پیرفلک را صحنه‌گردانِ کشته شدن دو نفر در جریان سالروز تولد کیان معرفی کرده و خواهان «برخورد قاطع» با او شد. این رسانه امنیتی نوشته است:

جنایت امروز در ایذه و شهادت سروان_قنبری مامور مظلوم فراجا که بسترساز اصلی آن مادر مرحوم کیان پیرفلک و جریانهای ضدانقلاب بودند و انتشار گسترده خبر کشته شدن فرد مهاجم در رسانه‌های معاند نشان می‌دهد که رأفت اسلامی درباره چنین افرادی جواب نمی‌دهد و باید قاطعانه با آنها برخورد شود.

بعد از انتشار این توییت، انبوهی از کاربران حکومتی و سایبری، با انتشار صدها توئیت و ایجاد جنگ روانی، در حال مهیا کردن زمینه‌ی برخورد جدی با خانم مولایی راد هستند.

اشکان امینی برادر مهسا امینی به کشته شدن پویا ملایی راد چنین واکنش نشان داد: «تولد کیان بود، هر کس هیده ای آورده بود، قاتل ها دعوت نبودند، اما مرگ هدیه آوردند.»

آتش شاکرمی خاله ی نیکا شاکرمی با انتشار تصویر ماه منیر مولایی خطاب به او نوشت: «ما محکوم به ایستادن و آرام نگرفتینم. و این «زیستن در مرگ» چنان پرتپش است که از هر زنده ای زنده تریم، چرا که شته زاد و رودمان را در خویشتن حمل می کنیم»

روز یکشنبه ۲۱ خرداد در جریان مراسم زادروز کیان پیرفلک در ایذه، پویا مولایی‌راد از بستگان زینب مولایی‌راد، مادر کیان، با تیراندازی مأموران امنیتی جمهوری اسلامی کشته شد.

همزمان در شبکه‌های اجتماعی خبری منتشر شده مبنی‌بر این‌که پیکر پویا مولایی‌راد را به سردخانه بیمارستان شهدای ایذه انتقال داده‌اند و بعد از مراجعه خانواده او به بیمارستان، نیروهای امنیتی به آنها «حمله کرده‌اند».

رسانه‌های حکومتی ایران روز یکشنبه با ارائه روایت رسمی از دلیل بروز تیراندازی در مراسم زادروز کیان پیرفلک در روستای پرچستان ایذه، مدعی شدند ابتدا به نیروهای انتظامی با خودرو به شکل «عمدی» حمله شده و آنها در واکنش، به مهاجم تیراندازی کردند.

https://akhbar-rooz.com/?p=206057 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
farhad farhadiyan
farhad farhadiyan
1 سال قبل

حکومت مافیاهای جرم و جنایت بجای پاسخ به دادخواهی دادخواهان را در جای متهم می نشاند این اولترافاشیسم است که در دنیا جولان می دهد نه تنها مردم ایران در امان نیستند بلکه از مردم جهان نیز با تروریسم و جنایتش تهدید می کند علی خامنه ای و حکومتش تهدید صلح جهانی ست

کیا
کیا
1 سال قبل
پاسخ به  farhad farhadiyan

نمیدانم کی با چه انگیزه ای اینجا منفی داده است منکه بهت مثبت میدهم.

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x