جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳
جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳

آخرین خبر از وضعیت میرحسین موسوی و زهرا رهنورد

خبرگزاری فارس از افزایش رفت و آمدهای میرحسین موسوی و زهرا رهنورد خبر داده است. 

بنا به نوشته این خبرگزاری “تماس‌ها و مهمانی‌های موسوی و رهنورد با اعضای خانواده بدون حضور مأموران در جریان است.”ب

فارس نوشته که «زندگی عادی» موسوی و رهنورد جریان دارد و ” اخیرا نیز بخشی از آثار هنری خود از جمله نقاشی و مجسمه را به فروش رسانده‌اند.” 

در ماه های اخیر تماس های میرحسین موسوی و رهنورد با برخی از فعالان سیاسی افزایش یافته است. اخیرا سعید حجاریان از گفت و گوی تلفنی با آنها خبر داده بود. 

گفته می شود محدودیت های موسوی و رهنورد در زندان خانگی نیز کاهش پیدا کرده و رفت و آمد با اعضای خانواده آسان تر شده است. 

در این زمینه ظاهرا شرایط برای مهدی کروبی بهتر است و او در هفته های اخیر با فعالان سیاسی مختلفی از جمله غلامحسین کرباسچی، الیاس حضرتی، محمد قوچانی و … دیدار کرده است. 

میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی از رهبران اصلاح طلبان پس از انتخابات ۸۸ و اعتراضات گسترده ی مردمی در خانه های خود زندانی شدند.

اين مطلب را به شبکه های اجتماعی ارسال کنيد

https://akhbar-rooz.com/?p=110695 لينک کوتاه

قابل توجه نظردهندگان: از تاريخ 24 مهر 1403 هر کاربر می تواند تنها يک بار به اندازه 900 کاراکتر در زير هر مقاله ديدگاه بگذارد و يک بار نيز حق پاسخگویی به نظرات ديگری که در مورد اظهارنظر او منتشر شده باشد، خواهد داشت. چنانچه از حق پاسخگویی برای ادامه ی نظر قبلی و يا ارايه ی نظر مجدد استفاده شود، منتشر نخواهد شد. بخش ديدگاه به منظور اعلام نظرات در مورد مقالات منتشر شده می باشد و بحث و جدل های خارج از آن برای کاربران محدود شده است. چنانچه خوانندگان اخبار روز نظرات مشروح تری دارند می توانند آن را در قالب مقاله های مستقل برای انتشار ارايه دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آرمان شیرازی
آرمان شیرازی
3 سال قبل

هیمه ای آسان-فروز, 
اکنون, 
بر این آتش کم-جان باید ریخت…

به نگر می آید که حکومت تبهکار اسلامی, در رویارویی با مخالفت گسترده از سوی مردم و نیروهای سیاسی, اینبار برای داغ کردن تنور “انتخابات” دست بدامن “خودی” هایی شده است که جز “جمهوری اسلامی, نه یک کلام بیش و نه کم ” می خواهند…

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x